.: Masz kłopoty z logowaniem/pisaniem na forum? .:. Bezpieczeństwo :.

Kąciki właścicieli >> Astra - 99% techniki

Stron w tym wątku: 1
Elas
nauka jazdy


Zarejestrowany: 08/04/2008
Wiadomości: 22

Samochód: Classic I
Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą
      #280654755 - 10/04/2008 20:44

Wita, pierwszy post na forum a że Wyszukiwajka nie działa postanowiłem napisać posta, w międzyczasie będę przeglądał stare posty szukając porady a tymczasem......

Zachciało mi sie samodzielnie wymieniać uszczelkę pod głowicą (astra classic 1,6 X16SZR) a przy okazji pasek rozrządu, pompkę wody i napinacz. Sprawa prosta Obłożyłem się książkai w stylu "Sam naprawiam" i do dzieła. Znaki ustawcze na kołach ustawione jak należy, potem demontaż kolektorów wlotowego i wylotowego, pokrywy wałka rozrządu i samej głowicy. Sprawa raczej prosta, dużo kostek ale każda raczej innego kształtu więc pomylić się nie sposób. Głowica do planowania, nowa uszczelka i skręcamy, Koła wracają na swoje miejsca (wał nieruszony, wałek rozrządu kręcony ale ustawienie w dobrej pozycji nie stanowi przeciez problemu). Na koniec kosteczki do kupy i.......... Niespodzianka. Asterka nawet nie wydała z siebie dźwięku, nic, ani jednego kaszlnięcia. Cały dzień w zimnym garażu na nic i do tego taki zawód

Iskra jest, pompa podaje paliwo, do garnuchów też chyba dociera bo świece są mokre.

Pytanie do Was, OD czego zacząć sprawdzać?? Rozrząd rozkręciłem dolne koło i strzałka na nim na godzinie 6, górne koło i strzałka na godzinie 12 więc mniemam że jest OK. CZy się mylę??

Tłok 1 i 4 na górze (który to pierwszy ten z lewej??)
Co dalej?? Nie bardzo chce mi się teraz ciągnąć ją na holu do mechanika bo to i kłopot i obciach straszny .

Ostatni silnik jaki rozbierałęm miał jeden garnek i nie było problemu z ustawieniem, palił od pierwszego kopa ale ciekł strasznie jak to Junak

Pozdrawiam
Elas

--------------------
Sedan 1,6 75 KM X16SZR, rok 2000, zagazowany


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
bartek_j
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/11/2006
Wiadomości: 1676
Miejscowość: wroclaw
Samochód: Peugeot 307 kombi
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280654802 - 10/04/2008 20:52

obstawiam że pomyliłeś kable zapłonowe

--------------------
byla: Astra F X18XE kombi LPG stag 200
jest: Peugeot 307 EW10A (143 KM)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
OrochimaruModerator
inżynier


Zarejestrowany: 31/07/2005
Wiadomości: 11407
Miejscowość: Dolina Muminków
Samochód: Astra F '97r. X14NZ sedan
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280654852 - 10/04/2008 21:00

Witam.
Pierwszy tłok to ten przy pasku rozrządu. Z opisu wynika, że rozrząd ustawiony ok.
Jak bardzo rozebrałeś głowicę do planowania? Kompensatory w popychaczach powinny być suche (rozumiem, że rozrusznik kręci, tylko silnik nie chce załapać). Jeśli jest w nich olej (co teraz raczej trudno sprawdzić) to poczekaj do rana, powinien spłynąć.
Jeśli rano się nie poprawi to pozostaje sprawdzenie sprężania.
Sprawdź też czy podczas kręcenia wtryskiwacz pracuje (strzela paliwem).

bartek_j na to bym nie wpadł. Ale fakt, czasami najprostsze rzeczy są najtrudniejsze .

--------------------
Pstryk pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem, nie wiem sam.

Edytowany przez Orochimaru (10/04/2008 21:02)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
bartek_j
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/11/2006
Wiadomości: 1676
Miejscowość: wroclaw
Samochód: Peugeot 307 kombi
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280655618 - 10/04/2008 22:52


> bartek_j na to bym nie wpadł. Ale fakt, czasami najprostsze rzeczy
> są najtrudniejsze .

hehe spotkałem w mojej karierze mechanika hobbysty kilka podobnych przypadków A tu dodatkowo kolega pisze że "awansował" z jednostki jednocylindrowej na wielocylindrową. Sam to przechodziłem - ustawienie wałka aparatu zapłonowego względem silnika w duzym fiacie.. mając wcześniej doświadczenia komarkowo-simsonkowo-WSKowe. I zozumienie magicznej sekwencji 1-3-4-2. No cóż, chyba parę popołudni na to poszło.. :>

--------------------
byla: Astra F X18XE kombi LPG stag 200
jest: Peugeot 307 EW10A (143 KM)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Elas
nauka jazdy


Zarejestrowany: 08/04/2008
Wiadomości: 22

Samochód: Classic I
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: bartek_j]
      #280662235 - 12/04/2008 11:59

> obstawiam że pomyliłeś kable zapłonowe

Na cewce są numery więc kable podłączałem zgodnie z tymi numerami . Ale po tym wszystkim pewności nie mam, sprawdzę w przyszłym tygodniu bo nie mam teraz dostępu do auta

--------------------
Sedan 1,6 75 KM X16SZR, rok 2000, zagazowany


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Elas
nauka jazdy


Zarejestrowany: 08/04/2008
Wiadomości: 22

Samochód: Classic I
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280662272 - 12/04/2008 12:07

> Witam.
> Pierwszy tłok to ten przy pasku rozrządu. Z opisu wynika, że rozrząd
> ustawiony ok.

ufff
> Jak bardzo rozebrałeś głowicę do planowania? Kompensatory w
> popychaczach powinny być suche (rozumiem, że rozrusznik kręci,
> tylko silnik nie chce załapać). Jeśli jest w nich olej (co teraz
> raczej trudno sprawdzić) to poczekaj do rana, powinien spłynąć.

W głowicy zostały jedynie zawory, reszta była wyjęta. Kompensatory były raczej suche, wszystko wytarłem szmatką przed montażem ale z tego co pamiętam to przy rozbiórce były całe zaolejone. Ale Dlaczego mają być suche jak to wszystko jest w oleju??

> Jeśli rano się nie poprawi to pozostaje sprawdzenie sprężania.

Jak to zrobić domowym sposobem??

> Sprawdź też czy podczas kręcenia wtryskiwacz pracuje (strzela
> paliwem).

Jak??


POzdrawiam

--------------------
Sedan 1,6 75 KM X16SZR, rok 2000, zagazowany


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
sebak
kierowca


Zarejestrowany: 29/01/2005
Wiadomości: 592
Miejscowość: Poznań
Samochód: Opel Astra F-CC 1.6 X16SZ '94 ...
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280662937 - 12/04/2008 14:31

Co do sprawdzenia, czy wtryskiwacz pracuje, to myślę że najprościej będzie zdjąć ten czarny plastik połączony z filtrem powietrza (ten 'okrągły', który znajduje sie na monowtrysku - Multec). Wtedy dostaniesz się do wtryskiwacza i będziesz mógł sprawdzić, czy sika benzyną. Myślę, że nic nie pomieszałem - ale jeśli nawet, to zapewne ktoś mnie poprawi:) Co do pozostałych kwestii to niestety nie potrafię pomóc Pozdrawiam

--------------------
Astra F KOMBI X17DT '97 - diesel uspokaja


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
OrochimaruModerator
inżynier


Zarejestrowany: 31/07/2005
Wiadomości: 11407
Miejscowość: Dolina Muminków
Samochód: Astra F '97r. X14NZ sedan
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280664236 - 12/04/2008 19:43

> Dlaczego mają być suche jak to wszystko jest w oleju??

Muszą same się napompować. Jak będą zalane olejem przy montażu to najpewniej zawory nie będą się domykać i póki olej nie spłynie to silnik nie odpali.

> Jak to zrobić domowym sposobem??

Domowym sposobem raczej się nie da. Trzeba mieć odpowiedni przyrząd (manometr).

Odnośnie wtryskiwacza to kolega Sebak już to wyjaśnił.

--------------------
Pstryk pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem, nie wiem sam.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
paties
kierowca


Zarejestrowany: 20/05/2006
Wiadomości: 546
Miejscowość: Gorzów W./Kamień M.
Samochód: opel corsa C z10xep
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280664429 - 12/04/2008 20:12

Kompensatory
> były raczej suche, wszystko wytarłem szmatką przed montażem ale
> z tego co pamiętam to przy rozbiórce były całe zaolejone. Ale
> Dlaczego mają być suche jak to wszystko jest w oleju??

pisząc "suche" kolega miał na myśli "wyciśnięte"
kompensator jest nabijany olejem (ot sens jego działania), jeżeli przed montażem nie będzie wyciśniety, to może się zdarzyć, że za bardzo jest wysunięty i nie pozwala domknąć się zaworowi... kontrola ciśnienia sprężania powinna dać odpowiedź...

edit. a zresztą kol. Orochimaru już ci napisał....

--------------------
1: zafira A '04 z22se LPG
2: corsa C htb5d '05 z10xep

Edytowany przez paties (12/04/2008 20:14)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
JerryG1
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/08/2005
Wiadomości: 2667
Miejscowość: Londyn
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280664510 - 12/04/2008 20:25

> Muszą same się napompować. Jak będą zalane olejem przy montażu to
> najpewniej zawory nie będą się domykać i póki olej nie spłynie
> to silnik nie odpali.

Witam!

Nie zgodze sie z kolega, ten sam silnik i tylko wymiana uszczelki.
Kompensatory byly w oleju i ich nie wycieralem.
Po zlozeniu zapalil od razu i nie mial zadnych obiekcji .

--------------------
-----------
Czerwone pietrusy.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
OrochimaruModerator
inżynier


Zarejestrowany: 31/07/2005
Wiadomości: 11407
Miejscowość: Dolina Muminków
Samochód: Astra F '97r. X14NZ sedan
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: JerryG1]
      #280664714 - 12/04/2008 21:03

Ale przyznaj, że lepiej na wszelki wypadek osuszyć kompensatorki, niż później robić to po zmontowaniu głowicy

--------------------
Pstryk pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem, nie wiem sam.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
JerryG1
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/08/2005
Wiadomości: 2667
Miejscowość: Londyn
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280664758 - 12/04/2008 21:09

> Ale przyznaj, że lepiej na wszelki wypadek osuszyć kompensatorki, niż
> później robić to po zmontowaniu głowicy

Wlasnie to mnie dziwi, skoro i tak sie wypelnia oleum pod cisnieniem.

--------------------
-----------
Czerwone pietrusy.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
paties
kierowca


Zarejestrowany: 20/05/2006
Wiadomości: 546
Miejscowość: Gorzów W./Kamień M.
Samochód: opel corsa C z10xep
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280665398 - 12/04/2008 22:20

a tak przy okazji zapytam...
jaka jest najprostsza metoda osuszania kompensatorów?
słyszałem coś o ściskaniu w imadle, ale jakieś drastyczne mi się to wydaje...

--------------------
1: zafira A '04 z22se LPG
2: corsa C htb5d '05 z10xep


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
JerryG1
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/08/2005
Wiadomości: 2667
Miejscowość: Londyn
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: paties]
      #280665535 - 12/04/2008 22:34

> a tak przy okazji zapytam...
> jaka jest najprostsza metoda osuszania kompensatorów?
> słyszałem coś o ściskaniu w imadle, ale jakieś drastyczne mi się to
> wydaje...

Ja tylko wymienilem uszczelke a takiego hardcora nie probowalem .
Wlasnie dzieki oleum, trzymaly sie jak obracalem glowica.

--------------------
-----------
Czerwone pietrusy.

Edytowany przez JerryG1 (12/04/2008 22:36)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
azja
drugi


Zarejestrowany: 22/07/2004
Wiadomości: 13023
Miejscowość: Grudziądz/Gdańsk
Samochód: VB X18XE1, OCTII 1.9 PD
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: paties]
      #280665589 - 12/04/2008 22:43 Załącznik (16 pobrań)

> a tak przy okazji zapytam...
> jaka jest najprostsza metoda osuszania kompensatorów?
> słyszałem coś o ściskaniu w imadle, ale jakieś drastyczne mi się to
> wydaje...

ale po co?
nie lepiej rozebrać i wylać olej?

masz takie same jak ja (foto poglądowe)?:



--------------------
VB X18XE1 sed +STAG4
szkoda OCTII 1.9 PD
astra.auto.pl - zapraszamy!

Edytowany przez azja (12/04/2008 22:44)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
JerryG1
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/08/2005
Wiadomości: 2667
Miejscowość: Londyn
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: azja]
      #280665649 - 12/04/2008 22:54

> ale po co?
> nie lepiej rozebrać i wylać olej?
> masz takie same jak ja (foto poglądowe)?:

Wzrokowo taki sam z X16SZR.
Ale mnie zastanawia po co osuszac, skoro zalewa sie takim samym olejem?

--------------------
-----------
Czerwone pietrusy.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
azja
drugi


Zarejestrowany: 22/07/2004
Wiadomości: 13023
Miejscowość: Grudziądz/Gdańsk
Samochód: VB X18XE1, OCTII 1.9 PD
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: JerryG1]
      #280665684 - 12/04/2008 22:59

> Ale mnie zastanawia po co osuszac, skoro zalewa sie takim samym
> olejem?

a czy ja wiem...?
nie ja zacząłem o osuszaniu w tym wątku

a poważnie - ja opróżniałem, bo zalewałem świeży olej do silnika, więc po co mi stary w popychaczach?
po rozebraniu dokładnie wymyłem i złożyłem

no i później trochę kręcenia rozrusznikiem bez świec, żeby się napełniły

--------------------
VB X18XE1 sed +STAG4
szkoda OCTII 1.9 PD
astra.auto.pl - zapraszamy!


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
luk94
kierowca


Zarejestrowany: 20/05/2005
Wiadomości: 421
Miejscowość: RSR
Samochód: ASTRA 1.4 16V-x14xe
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: JerryG1]
      #280665693 - 12/04/2008 23:00

Ja dziś jestem po zabiegu wymiany uszczelki. Poszło całkiem sprawnie koszt operacji 150zl-tyle powiedział sobie mechanik;) Poratował mi jeszcze to i owo. Założyłem nowe śruby:) Ogólnie pocieszył mnie mechanik jako że silniczek jest ponoć w bardzo dobrej kondycji:]

--------------------
Łukasz - Opel Astra 1.4 16V - BIAŁA STRZAŁA X14XE
Punto 1.9jtd, UAZ 469B 2,1TD


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
OrochimaruModerator
inżynier


Zarejestrowany: 31/07/2005
Wiadomości: 11407
Miejscowość: Dolina Muminków
Samochód: Astra F '97r. X14NZ sedan
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: JerryG1]
      #280665751 - 12/04/2008 23:09

Musi sam sobie nabrać olej. Jak będzie go za dużo to podważy zawór. A że to konstrukcja dość dobrze pasowana to trochę czasu potrwa zanim nadmiar oleju spłynie. Ściskanie imadłem to drastyczny sposób. Tak jak kolega Azja wspomniał wystarczy wyciągnąć jedną część z drugiej i usunąć olej.

--------------------
Pstryk pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem, nie wiem sam.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
JerryG1
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 14/08/2005
Wiadomości: 2667
Miejscowość: Londyn
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Orochimaru]
      #280665820 - 12/04/2008 23:21

> Musi sam sobie nabrać olej. Jak będzie go za dużo to podważy zawór. A
> że to konstrukcja dość dobrze pasowana to trochę czasu potrwa
> zanim nadmiar oleju spłynie. Ściskanie imadłem to drastyczny
> sposób. Tak jak kolega Azja wspomniał wystarczy wyciągnąć jedną
> część z drugiej i usunąć olej.

Mi ten nadmiar usunal sie jak obracalem glowica, sprawdzajac czy musi byc planowana.
Rozumiem, gdy trzeba przygotowac do planowania. Po takim zabiegu trzeba dokladnie umyc glowice i najlepiej jak jest rozbrojona.
A wtedy przy okazji myje sie cala zawartosc glowicy.

--------------------
-----------
Czerwone pietrusy.


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Albert
zielony listek


Zarejestrowany: 12/12/2001
Wiadomości: 244
Miejscowość: Małopolska
Samochód: F 1,4 16V '98, G 1,7CDTI '05
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280666435 - 13/04/2008 08:16

Też tak miałem,
po pierwszym dniu naładowałem akumulator przez noc i następnego dnia kręciłem, kręciłem i kręciłem aż zaskoczył. Najpierw na jeden tłok, potem utykał aż się rozkręcił. Nie wiem czy w moim przypadku przyczyną nie była nie dokładnie usunięta nafta z tłoków, którą "odmaczałem" pierścienie.
Jak kręciłem to po kilku próbach wykręcałem świece, zakręcałem rozrusznikiem bez świec, świece dokładnie czyściłem a to czego nie wyczyściłem delikatnie wypalałem nad gazem.

--------------------
Alber
F1,4 16V '98 (X14XE) oraz G1,7 CDTI '05


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
paties
kierowca


Zarejestrowany: 20/05/2006
Wiadomości: 546
Miejscowość: Gorzów W./Kamień M.
Samochód: opel corsa C z10xep
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: azja]
      #280666821 - 13/04/2008 10:35

> ale po co?
> nie lepiej rozebrać i wylać olej?

to je można rozebrać?
raz w życiu miałem takie w ręku i wyglądały na nierozbieralne...
no ale nie miałem też zamiaru ich rozbierać tylko.... sprzedać

> masz takie same jak ja (foto poglądowe)?:

wzrokowo wyglądają tak samo, ale chyba są minimalne różnice w długości dla poszczególnych silników (takie małe OT)

--------------------
1: zafira A '04 z22se LPG
2: corsa C htb5d '05 z10xep


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
azja
drugi


Zarejestrowany: 22/07/2004
Wiadomości: 13023
Miejscowość: Grudziądz/Gdańsk
Samochód: VB X18XE1, OCTII 1.9 PD
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: paties]
      #280668640 - 13/04/2008 17:56 Załącznik (14 pobrań)

> to je można rozebrać?
> raz w życiu miałem takie w ręku i wyglądały na nierozbieralne...

przyjrzyj się fotce:



na pierścieniu zaznaczyłem "wcięcia" - są 4 takie na obwodzie
wystarczy podważyć np. nożykiem

--------------------
VB X18XE1 sed +STAG4
szkoda OCTII 1.9 PD
astra.auto.pl - zapraszamy!

Edytowany przez azja (13/04/2008 17:57)


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
metan
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 20/07/2004
Wiadomości: 1057
Miejscowość: 3-citi
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: azja]
      #280668720 - 13/04/2008 18:18


> wystarczy podważyć np. nożykiem

... i w środku poza olejem można znaleźć conajmniej 0,5 g pięknie przemielonego metalu zmieszanego z innym syfem


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
azja
drugi


Zarejestrowany: 22/07/2004
Wiadomości: 13023
Miejscowość: Grudziądz/Gdańsk
Samochód: VB X18XE1, OCTII 1.9 PD
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: metan]
      #280668726 - 13/04/2008 18:21

> ... i w środku poza olejem można znaleźć conajmniej 0,5 g pięknie
> przemielonego metalu zmieszanego z innym syfem

pewnie tak, choć u mnie aż tak źle nie było
ale "syf" to dobre słowo

--------------------
VB X18XE1 sed +STAG4
szkoda OCTII 1.9 PD
astra.auto.pl - zapraszamy!


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Elas
nauka jazdy


Zarejestrowany: 08/04/2008
Wiadomości: 22

Samochód: Classic I
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: azja]
      #280708670 - 21/04/2008 10:44


Działa !!!
Dzięki za wskazówki odnośnie kompensatorów. Pewnie bym już do mechanika pogonił a wystarczyło poczekać

--------------------
Sedan 1,6 75 KM X16SZR, rok 2000, zagazowany


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
azja
drugi


Zarejestrowany: 22/07/2004
Wiadomości: 13023
Miejscowość: Grudziądz/Gdańsk
Samochód: VB X18XE1, OCTII 1.9 PD
Re: Zachciało się samodzielnej naprawy-uszczelka pod głowicą [Re: Elas]
      #280708887 - 21/04/2008 11:34

> Działa !!!
> Dzięki za wskazówki odnośnie kompensatorów. Pewnie bym już do
> mechanika pogonił a wystarczyło poczekać


pięknie

--------------------
VB X18XE1 sed +STAG4
szkoda OCTII 1.9 PD
astra.auto.pl - zapraszamy!


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Stron w tym wątku: 1



Dodatkowe informacje
0 użytkowników i 6 anonimów przegląda aktualnie ten kącik.

Moderator:  Maki, Orochimaru 

Drukuj wątek

Twoje uprawnienia na tym kąciku
      Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
      Nie możesz odpowiadać na wiadomości
      Korzystanie z HTML jest wyłączone
      Korzystanie z UBBCode jest dozwolone

Ocena:
Wgląd w wątki: 1446

Skocz do

Webmaster | Regulamin AutoKącik.PL

Powered by UBB.threads™ 6.5.2

Generated in 0.011 seconds in which 0.004 seconds were spent on a total of 12 queries. Zlib compression enabled.

.: Masz kłopoty z logowaniem/pisaniem na forum? .:. Zarządzanie cookies .:. Bezpieczeństwo :.
W serwisie AutoKacik.PL wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.