Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Widziałeś ten słupek ze zdjęcia? To słupek o przekroju z 15x5, na podstawie 30x30, wysoki na metr. Przegotowany do bycia stand alone [emoji16] Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
  3. Nie nada się drugi taki sam zamocowany do ściany?
  4. Posiadam słupek ze zdjęcia i jest ustawiony z dala od domu. Potrzebuję panela, którego nie mam na elewacji Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
  5. Przykręć panel, który posiadasz, do ściany.
  6. Dzisiaj
  7. Kumplowi wczoraj w reno rozpuścił się wąż na ciśnieniu który mu mechanik założył rok wcześniej. Fontanna benzyny pod maska na rozgrzanym silniku. Wąż do paliw i olejów Fagumit Wolbrom. Nie jest to pierwszy tego typu przypadek jaki znam. Mechaników którzy to zakładają omijajcie z daleka tak jak i wyroby tej firmy.
  8. Wczoraj
  9. mam nadzieje ze uswiadomiles autorowi jak glupie bylo to pytanie. jezeli nie to niech sie zastanowi co ostatnio kupil w sklepie i to wyrzucil bo skonczyl sie termin
  10. Notoryczna jazda z niewielkim poziomem paliwa (czyli z dużą ilością powietrza w baku) podobno może powodować skraplanie się pary wodnej (zwłaszcza jeśli ścianki banku są zimne).
  11. Miałoby mieć jakieś przyłączę a być panelem ściennym z kranem Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
  12. No ale tu mówimy o jeździe na rezerwie, a nie o wyjeżdżania paliwa do zera, żeby pompa nie miała co zassać ze zbiornika.
  13. BMW nie jest takim nieznanym producentem
  14. Wyjeżdżanie paliwa "do zera" nie jest zalecane w dieslach oraz benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, czyli w samochodach z pompą wysokiego ciśnienia. Taka pompa jest droga i może może źle przeżyć pracę na sucho. Natomiast w benzynowych z pośrednim wtryskiem raczej nie powinno stać się nic złego.
  15. Tata wrócił wczoraj z rekomendacją ASO aby tak nie robić. Auto w trybie noPb szarpało silnikiem i wywalało checka. Zabrudzone były świece wg ASO z racji paliwa. Auto tankowane na tej samej stacji. Za czasów LPG i CC mówiło się, żeby zawsze mieć paliwo w baku bo przy małej ilości i jeździe na lpg może zatrzeć się pompa paliwa.
  16. Zbyt zajęty jestem spamowaniem w Internetach żeby zajeżdżać na stację jak rezerwa się nie świeci.
  17. Tu zrobiłem fotkę, jak mijałem stację benzynową na Obwodnicy Trójmiasta i pomyślałem, że jeszcze dojadę 10 km i tam zatankuję koło domu. Udało się
  18. Zawsze tankuję jakieś 40-50 km po zaświeceniu się rezerwy i nigdy nie miałem problemu z silnikiem. Właśnie częstsze tankowanie powoduje, że na dnie coś się może zbierać. A tak wypalam to, lub wyłapuje to filtr.
  19. DamianB

    Interface

    Trochę offtop, podobnie jak te kabelki SS :P, przy dzieciach idealny gadżet: Do VW pasują odpowiedniki z bliźniaków ze Skody https://allegro.pl/oferta/gumowa-oslona-tylnego-tunelu-octavia-iv-5e3061580-13678923724
  20. Jak została ćwiartka, to tankuję. Stosowane od lat w prywatnym i służbowym.
  21. Nigdy nie przejmowałem się tym Życie zaskakuje z mniej przewidzianej strony, niż rezerwa w aucie Ostatnio czytam wiele wpisów, kto dłużej przejechał na rezerwie - dobijają do 0 km zasięgu i dalej jadą Ja po zapaleniu rezerwy wytrzymuję do 20-30 km zasięgu.
  22. Jak jakiś stary gruz, to może zaciągnąć muł z dna zbiornika. Z naciskiem na "może"
  23. Nigdy się nad tym jakoś specjalnie nie zastanawiałem ani nie rozkminiałem tematu. Od lat użytkuje samochody w ten sposób, że jeżdzę do zaświecenia się rezerwy i potem jeszcze kilka, klikanaście (okazjonlanie nawet kilkadzieści lub kilkadziesiąt) kilometrów aż dojadę do najbliższej stacji. Zawsze uważałem ten sposób za normalny i poprawny. Może pomijając okres młodości jak jako nastolatek/student w swoim cinquecento to rzadko miałem więcej paliwa niż rezerwa, i często jazda była do końca i potem pchanie do stacji, żeby zalać za ostatnie 7zł co było w kieszeni - ale powiedzmy ten okres pomińmy. Jednak ostatnio czytając zarówno AK jak i jakieś inne fora, grupy FB itp, natykam się na opinię, że wogóle dopuszczanie do sytuacji żeby w aucie zaświeciła się rezerwa to jest już tragedia. Ktoś to ostatnio pytał się na forum, czy skoro mu się zaświecił "żyd" to czy nie zepsuł sobie samochodu, i będąc pewnym że będzie polewska w z gościa w wątku, a tu wręcz przeciwnie natknąłem się na odpowiedzi w stylu - stary, dobrze że tym razem ci się udało, ale mogło być po pompie, albo po wtrysykiwaczach, itp..... Czy rzeczywiscie źle robie i wogóle jestem jakiś dziwny a na AK wszyscy jak jeden mąż nigdy nie dopuszczają do spadnięcia poziomy paliwa w baku mniej niz 2/5 ? Czy może jednak sam fakt, że od tych 25 lat mam PJ i jeżdzę wszelakimi pojazdami, i nigdy nie natknąłem się na żaden problem w związku z moim sposobem wyjeżdzania paliwa do niskiego poziomu, to jednak nie ma takiej tragedii i jest to dowód na to, że spokojnie można tak robić ?
  24. Może nie głupia, ale widać że na szybko wymyślona i ktoś podchwycił. Jak mają takie nazwy wymyślać, to niech wrócą do nomenklatury liczbowej. Alfa Romeo 148 na przykład.
  25. mPh

    Alfa Romeo Milano

    Nawet nowy Duster jest ładniejszy xD
  26. Gdzie chcesz jeździć?
  27. To chyba bez znaczenia dla dzisiejszego odbiorcy. Jacyś nieznani, randomowi producenci nazywają auta "3" i mają milionową sprzedaż
  28. True, choć nie wyobrażam sobie takiego poziomu zawzięcia czy uporu, żeby wymieniać 1.2PT do tego przebiegu, ile to by było silników? 10-12?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.