Skocz do zawartości

Check vehicle protection system


Piterro

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie. Samochodem ostatni raz jechałem w sobote. Wsiadam przed chwilą a na desce widzę komunikat "Check vehicle protection system" i żółta kłódka nie zgasła. Samochód odpalił bez problemu, jechał raczej normalnie. Później jeszcze 2 razy odpalałem i ciągle to samo. Co się zaczyna dziać. Tutaj informacji nie znalazłem. To coś z immobiliserem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie. Samochodem ostatni raz jechałem w sobote. Wsiadam przed chwilą a na desce widzę komunikat

> "Check vehicle protection system" i żółta kłódka nie zgasła. Samochód odpalił bez problemu,

> jechał raczej normalnie. Później jeszcze 2 razy odpalałem i ciągle to samo. Co się zaczyna

> dziać. Tutaj informacji nie znalazłem. To coś z immobiliserem?

Mam to samo.

U mnie jakieś styki przy stacyjce nie łączą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba nie styki.

> U mnie problem pojawił się rok temu zimą.

> Rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy jesienią, ale niestety tej zimy problem powrócił.

U mnie na pewno styki bo jak lekko docisnę kluczyk w prawo(obracając)to kontrolka gaśnie.

Jak zrobi się ciepło to spróbuję się za to zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u kolegi, który podłączył do komputera i jest taki błąd:

B001 TEG Lock/Unlock System, No signal, Present.

Po odłączeniu od złącza diagnostycznego nie mogłem przekręcić w ogóle kluczyka. Skorzystałem z klucza wewnętrznego i uruchomiłem auto.

Czy ktoś rozwiązał tą sytuacje?

Rozbierał ktoś stacyjkę w Cromie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Byłem u kolegi, który podłączył do komputera i jest taki błąd:

> B001 TEG Lock/Unlock System, No signal, Present.

> Po odłączeniu od złącza diagnostycznego nie mogłem przekręcić w ogóle kluczyka. Skorzystałem z

> klucza wewnętrznego i uruchomiłem auto.

> Czy ktoś rozwiązał tą sytuacje?

> Rozbierał ktoś stacyjkę w Cromie?

Ja przerabiałem taka sytuacje z zaświecającą się kontrolką.

Zapalała się podczas jazdy, raz na jakiś czas, poźniej raz na tydzień, później raz dziennie i to była już przesada. Oczywiście pilnowałem się już aby nie zgasić auta jak się pali kontrolka, bo szybko to już bym nie uruchomił..... Na examinerze było coś podobnego jak u Ciebie. Wydruki z ASO poszły do Bielska i ich sugestia na 90% to uszkodzony moduł blokady kierownicy i na 10% stacyjka. Ale to jakieś 1700zł razem frown.gif więc nie byłem chętny do wymiany tych gratów. Któregoś razu jak nie mogłem odpalić to "przypadkowo" uruchomiłem auto na hamulcu..... i zagadało. Wtedy w ASO było jasne.

Jeżeli nie możesz odpalić auta jak zwykle (pewnie trzymasz wciśnięte sprzęgło), to spróbuj z wciśniętym hamulcem. Jeżeli odpali na zaświeconej kontrolce to będzie to ...... problem z czujnikiem sprzęgła za 50zł smile.gif Jeżeli masz też tak, że zaraz po odpaleniu auta tempomat nie chce zaskoczyć w czasie jazdy i nie daje się uaktywnić aby trzymał prędkość - to możesz mieć to samo. U mnie służy już trzeci taki czujnik, ostatni raz wymieniałem go jak tempomat zaczął świrować i nie mam więcej takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.