ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 wiem temat podobny wałkowany dużo razy co jest i gdzie szukać hamulec przód uno T klocek ds2500 przewody gumowe mają z rok przebieg max 1500km pompa wymieniona teraz na drugą z tyłu tarcza hydrauliczny ręczny korektor za ciorta nie można zblokować przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 za bardzo przyczepna opona z przodu? Jak kiedyś testowałem hamowanie na gładkim sliku z przodu to tył się prawie unosił a przód nie blokował prawie, tak zwalniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 za bardzo przyczepna opona z przodu? Jak kiedyś testowałem hamowanie na gładkim sliku z przodu to tył się prawie unosił a przód nie blokował prawie, tak zwalniał nie opona można powiedzieć kartofel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Jeśli słaba opona to należy się bać. Ja przy ori heblach i gumie torowej Dunlop 190/535/13 staję w miejscu, ale da radę zblokować przód. Sprawdź czy klocki luźno chodzą w zaciskach, czy przewody gumowe czasem się nie rozwarstwiły ( zdarza się nawet na nowych przewodach), albo nie puchną jak się wciśnie na maksa, sprawdź czy dobrze odpowietrzone. Skręć korektor na minimum ciśnienia , rozgrzej klocek i sprawdzaj. A pedał jak mocno wpada?? Jest w połowie, czy głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 A pompę i serwo zostawiłeś seryjne z seicento? Jak masz podłączony układ? Zaślepiałeś jeden otwór w pompie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Jeśli słaba opona to należy się bać. Ja przy ori heblach i gumie torowej Dunlop 190/535/13 staję w miejscu, ale da radę zblokować przód. Sprawdź czy klocki luźno chodzą w zaciskach, czy przewody gumowe czasem się nie rozwarstwiły ( zdarza się nawet na nowych przewodach), albo nie puchną jak się wciśnie na maksa, sprawdź czy dobrze odpowietrzone. Skręć korektor na minimum ciśnienia , rozgrzej klocek i sprawdzaj. A pedał jak mocno wpada?? Jest w połowie, czy głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Auto stoi na warsztacie z tego co kumple mówił pedal nie bierze od samego początku tylko tak od 3/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Jeśli słaba opona to należy się bać. Ja przy ori heblach i gumie torowej Dunlop 190/535/13 staję w miejscu, ale da radę zblokować przód. Sprawdź czy klocki luźno chodzą w zaciskach, czy przewody gumowe czasem się nie rozwarstwiły ( zdarza się nawet na nowych przewodach), albo nie puchną jak się wciśnie na maksa, sprawdź czy dobrze odpowietrzone. Skręć korektor na minimum ciśnienia , rozgrzej klocek i sprawdzaj. A pedał jak mocno wpada?? Jest w połowie, czy głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 A pompę i serwo zostawiłeś seryjne z seicento? Jak masz podłączony układ? Zaślepiałeś jeden otwór w pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Pompa i serwo z punto.tak jeden otwór zaslepiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 No pompa z punto z tłoczkiem 22,2mm powinna dać radę, więc to odpada. Podłączenie układu w taki sposób że oba przednie koła podłączone są do jednej sekcji pompy powoduje, że wydajność pompy spada, o tym było wspominane w tym wątku: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/413899-wetylowane-tarcze-prz%C3%B3d-tarcze-ty%C5%82-seicento/ Jest opcja podłączenia inaczej układu, o tak: Ktoś na seicento.pl pisał mi że tak ma i taki układ też działa. Wtedy przednie hamulce podłączone są do osobnych sekcji. Niedługo będę robił hamulce u siebie i planuję podpiąć w ten sposób. Ale nie twierdzę, że masz problem z tego względu, bo w większości rajdówek widziałem jednak układ z zaślepionym otworem w pompie i tak chyba jest nawet w rajdowej homologacji. Może serwo coś szwankuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 ale zgodnie z przepisami nie mozna laczyc sekcji a w tym przypadku tak bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 No właśnie, wiadomo po co tak ale jednak trochę nie fajnie. Jak już komuś brakuje tej siły z jednej sekcji to najlepiej iść w podwójną pompę na ręcznym a nie kombinować w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 kto podpowie gdzie szukać jeszcze wszystko złożone blokuje tył prawy, przód słabo (zblokować problem) na pompie było podpięte na krzyż (jedno wyjście zaślepione, na tył w pompie dołożony korektor z pandy) teraz przepięte jest że od serwa jest tył i jeden zaślepiony a z przodu pompy przód (jeszcze tak nie jeździłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 Sprawdź teraz bo brzmi sensownie. Jak dobrze rozumiem to wcześniej miałeś na jednej sekcji jedno przednie tylko a na drugiej drugie przednie i dwa tylne? Tak jak masz teraz sprawdzisz przynajmniej czy w ogóle jesteś w stanie przód zablokować na jednej sekcji a tył to chyba trzeba będzie skręcić bardziej. Jak przodu nie będzie blokowało to w ramach eksperymentu możesz odłączyć na chwilę tył a przód dać na osobne sekcje i jak wtedy nie będzie blokowało to jeżeli klocki/tarcze są OK a opona słaba no to może pompa uszkodzone ma uszczelki na tłokach bo za mała nie powinna być raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 teraz przepięte jest że od serwa jest tył i jeden zaślepiony a z przodu pompy przód (jeszcze tak nie jeździłem) To dopiero teraz masz dobrze podpięte. Na jednej sekcji powinien być tylko przód a na drugiej tylko tył. Tylko skoro na tył idzie jeden przewód to mimo wszystko oba tylne koła powinny hamować tak samo i tu sposób podłączenia do pompy raczej nie ma znaczenia. Co to za korektor z pandy i w którym miejscu układu go wpiąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 Wygoglajcie sobie pompe z uno, tam jedna sekcja jest na tyl a druga na przod, i dziala.fabbrycznie z pompy są trzy wyjscia. Ma 22,xx tloczki i pasuje zamiennie do CC jak fabryka. Ale,do sejka,jest inaczej od strony serwa niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 Sprawdź teraz bo brzmi sensownie. Jak dobrze rozumiem to wcześniej miałeś na jednej sekcji jedno przednie tylko a na drugiej drugie przednie i dwa tylne? Tak jak masz teraz sprawdzisz przynajmniej czy w ogóle jesteś w stanie przód zablokować na jednej sekcji a tył to chyba trzeba będzie skręcić bardziej. Jak przodu nie będzie blokowało to w ramach eksperymentu możesz odłączyć na chwilę tył a przód dać na osobne sekcje i jak wtedy nie będzie blokowało to jeżeli klocki/tarcze są OK a opona słaba no to może pompa uszkodzone ma uszczelki na tłokach bo za mała nie powinna być raczej. tak miałem wcześniej auto było u maćka odpinał tył to przód blokował pompa wymieniona korektor na pompie z pandy założony + jest jeszcze korektor regulowany przed hydrołapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 Wygoglajcie sobie pompe z uno, tam jedna sekcja jest na tyl a druga na przod, i dziala.fabbrycznie z pompy są trzy wyjscia. Ma 22,xx tloczki i pasuje zamiennie do CC jak fabryka. Ale,do sejka,jest inaczej od strony serwa niestety mam z punto aktualnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 blokuje tylne prawe, pomysły bo mi brak może być że za słabo wkręcony tłoczek? robi to coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Ostatnio natknąłem się na podobny temat, który kiedyś założył karan: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/373038-problem-z-hamulcamipotrzebujemy-porady/ Niestety temat kończy się bez rozwiązania problemu, ale jest tam trochę napisane o tych tylnych tłoczkach, no i zawsze możesz napisać do karana co było przyczyną jego problemu, może podsunie jakiś pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Mi opadły już rece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Od czego założyć zaciski na tył ? Bo wyszło że te które mam są za duże za bardzo wydajne tloczek 38mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Zaciski polecane z alfy 145, 146 155 nie są wcale,duzo mniejsze, maja 34mm. Punto gt tez 34mm. Jedynie uno turbo ma 30mm. Moze sprobowac w "mocniejszym" korektorem na tyl? Nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Mam 2 korektory po drodze jutro zakładam bebny dla porownania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Od czego założyć zaciski na tył ? Bo wyszło że te które mam są za duże za bardzo wydajne tloczek 38mm To z czego masz te zaciski? Ja mam (ale jeszcze nie zamontowane) z 500abarth i one mają 34mm, tak jak te z alfy, o których wspomniał Lesiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Wszystkie te wymienione powyżej są podobne i wszystkie pasują i te z alf i z fiatów. W 146 były 2 rodzaje z podejściem linki z innej strony i inną sprężyną a jeden z nich pokrywa się z zaciskami z Coupe i ja mam właśnie takie. Myślę, że musisz po prostu dać odpowiedni korektor (restrykcję) na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Na pompie mam od pandy a drugi to regulowany rrsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.