Skocz do zawartości

[KzAK] - kompakt na trasy, 25 tys.


teg

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Zaczynam się rozglądać za jakimś autkiem, do 25 tyś. zł. Moje "fanaberie":

 

1. Rocznik absolutnie minimum 2008,

2. Przebieg absolutnie maksimum 160-170kkm (i nie dam sobie wmówić że przebieg nie ma znaczenia, za długo w tym siedzę... Nawet nie podejmę dyskusji na tem temat, więc proszę, nie zaczynajcie... ok? :) ),

3. Klimatyzacja (manualna całkowicie wystarcza),

4. Nienajgorsze jak na klasę wyciszenie przy prędkościach autostradowych: szum powietrza, niskie obroty silnika - 6 biegów albo długa 5ka.

5. Najlepiej benzyna i najlepiej nadająca się do LPG bez konieczności wymiany całych "szklanek" w celu regulacji luzów zaworowych (czyli np.: Toyota nie, Honda tak)

6. Nie Peugeot - mam uraz do tej marki przez moje i rodziny doświadczenia

7. Mile widziane niezbyt niskie zawieszenie. Niektóre kompakty są bardzo niskie a mnie się zdarzają  wycieczki po lasach czy błocie, ale terenówki nie potrzebuję. Corolla sprawzała się w tej roli świetnie, a taki np. Hyundai i30 chyba miałby z tym mały problem. Ale to jest mniej ważny warunek, ważniejsze jest jak to będzie jeździć w trasie.

8. Kraj pochodzenia: Polska, albo pełna dokumentacja (sprawdzenie przebiegu w ASO, papiery, nie interesują mnie książki serwisowe). 

9. Brak problemów ze skrzyniami biegów i przekładniami kierowniczymi (dlatego odrzucam Toyotę i chyba Hondę). 

 

 

Moje typy do tej pory:

- Megane III 1.6 - da się kupić w bdb stanie za tyle?

- Focus II - jak tu jest z wyciszeniem? 1.6 na autostrady się nadaje? A mocniejsze? Jak z LPG?

- Kia Cee'd - pytania j/w? 

- Jakiś Hyundai i30, ix20... j/w?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Zaczynam się rozglądać za jakimś autkiem, do 25 tyś. zł. Moje "fanaberie":

 

1. Rocznik absolutnie minimum 2008,

2. Przebieg absolutnie maksimum 160-170kkm (i nie dam sobie wmówić że przebieg nie ma znaczenia, za długo w tym siedzę... Nawet nie podejmę dyskusji na tem temat, więc proszę, nie zaczynajcie... ok? :) ),

3. Klimatyzacja (manualna całkowicie wystarcza),

4. Nienajgorsze jak na klasę wyciszenie przy prędkościach autostradowych: szum powietrza, niskie obroty silnika - 6 biegów albo długa 5ka.

5. Najlepiej benzyna i najlepiej nadająca się do LPG bez konieczności wymiany całych "szklanek" w celu regulacji luzów zaworowych (czyli np.: Toyota nie, Honda tak)

6. Nie Peugeot - mam uraz do tej marki przez moje i rodziny doświadczenia

7. Mile widziane niezbyt niskie zawieszenie. Niektóre kompakty są bardzo niskie a mnie się zdarzają  wycieczki po lasach czy błocie, ale terenówki nie potrzebuję. Corolla sprawzała się w tej roli świetnie, a taki np. Hyundai i30 chyba miałby z tym mały problem. Ale to jest mniej ważny warunek, ważniejsze jest jak to będzie jeździć w trasie.

8. Kraj pochodzenia: Polska, albo pełna dokumentacja (sprawdzenie przebiegu w ASO, papiery, nie interesują mnie książki serwisowe). 

9. Brak problemów ze skrzyniami biegów i przekładniami kierowniczymi (dlatego odrzucam Toyotę i chyba Hondę). 

 

 

Moje typy do tej pory:

- Megane III 1.6 - da się kupić w bdb stanie za tyle?

- Focus II - jak tu jest z wyciszeniem? 1.6 na autostrady się nadaje? A mocniejsze? Jak z LPG?

- Kia Cee'd - pytania j/w? 

- Jakiś Hyundai i30, ix20... j/w?

co to znaczy trasa ? bo na autostradę do równej jazdy z prędkością 140-150 km to takie i30 czy kia nawet z 1.6 crdi 90 km to jakoś by się tam nadawała, ale do jazdy jednopasmówkami, gdzie trzeba częściej wyprzedzić to już mógłby być z poleceniem problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Zaczynam się rozglądać za jakimś autkiem, do 25 tyś. zł. Moje "fanaberie":

Moje typy do tej pory:

- Megane III 1.6 - da się kupić w bdb stanie za tyle?

- Focus II - jak tu jest z wyciszeniem? 1.6 na autostrady się nadaje? A mocniejsze? Jak z LPG?

- Kia Cee'd - pytania j/w? 

- Jakiś Hyundai i30, ix20... j/w?

Wszystkie wymienione mają dychawiczne silniczki i wyją przy autostradowych prędkościach. Trochę kompakt i takie pojemności wykluczają wymagania. Jakieś 2.0 Turbo już lepiej (bo od razu skrzynia dłuższa itp).

Czyli jakieś Megane TCE ewentualnie. Miałem TCE180 i 6 biegów - było w miarę (jak na kompakta).

Ale osobiście - na trasy szukałbym czegoś większego niż segment C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy trasa ? bo na autostradę do równej jazdy z prędkością 140-150 km to takie i30 czy kia nawet z 1.6 crdi 90 km to jakoś by się tam nadawała, ale do jazdy jednopasmówkami, gdzie trzeba częściej wyprzedzić to już mógłby być z poleceniem problem

 

Znaczy: długa żmudna jazda autostradą, tak żeby przy tych 140-150 km/h się autko nie męczyło, mieląc 4 tys. obrotów :) 

 

Jakieś 2.0 Turbo już lepiej (bo od razu skrzynia dłuższa itp).

Czyli jakieś Megane TCE ewentualnie. Miałem TCE180 i 6 biegów - było w miarę (jak na kompakta).

Ale osobiście - na trasy szukałbym czegoś większego niż segment C.

 

TCe + gaz = słaba kombinacja? :) Właśnie, które z tych silników w Megane 3 nadają się do gazowania?

 

 

Meg 3 2,0t gt kombi niebieski

Za 25 k to i tak z hondy nic nie kupisz po 08 dobrego

 

2.0 gt za 25k...? :) Oj chyba nie ;) Hondy nawet nie szukam, właśnie dlatego.

 

 

Fiat bravo. W tych pieniądzach ciężko o leżę auto z mocnym silnikiem pod gaz o 6 biegowa skrzynia.

Focus 2 fl 1.6 jest słabo wyciszony, a do tego skrzynia ma krótkie przełożenia. Megane 1.4 tce tez może być spoko.

 

Jak jest z gazowaniem Fiata? Jak z wyciszeniem?

 

Jak jest z wyciszeniem Focusa II z mocniejszym silnikiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekajcie, a Bravo II to nie przypadkiem nieszczęsna skrzynia M32? Z którymi silnikami ona była? Bo to jest ostatnie czego chcę, miałem 3 samochody i we wszystkich ciągłe, nieudane naprawy skrzyń, także podziękuję...

W Bravo bywa i ta skrzynia, ale Fiat stosował inny olej niż Opel i tu sporadycznie skrzynie siadają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy: długa żmudna jazda autostradą, tak żeby przy tych 140-150 km/h się autko nie męczyło, mieląc 4 tys. obrotów :)

 

 

1.6 crdi 90km ma skrzynię szóstkę i mi się tym w tych przedziałach nawet jeździ normalnie  .... tyle, że ja trasę 1000 km to robię 3 razy w roku i nie mam zbyt wyszukanych wymagań, za to spalanie przy tych prędkościach oscyluje przy ok. 5.2-5.5 ropy co dużo rekompensuje  ;]

kolega ma i30 z tym benzynowym 1.6 i też nie narzeka specjalnie ale nie wiem czy tam jest skrzynia 6,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy: długa żmudna jazda autostradą, tak żeby przy tych 140-150 km/h się autko nie męczyło, mieląc 4 tys. obrotów :)

Akurat obrotami 4k to auto się nie męczy - przy tej prędkości i tak główny hałas idzie nie od silnika tylko od uderzającego powietrza i od opon. Zobacz jaki masz hałas na jedynce przy 4k i porównaj z hałasem przy przy np. 100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TCe + gaz = słaba kombinacja? :) Właśnie, które z tych silników w Megane 3 nadają się do gazowania?

 

1,4TCE do gazu sie nadaję. Te z pierwszych roczników czyli w zasięgu cenowym mają krótsza skrzynie jakieś 110 przy 3tys na 6biegu. auto ciche i w miarę dynamiczne, ale na autostradzie spalanie rośnie. Przy 140km/h 9l musisz liczyć. Do tego nie ma za dużo tych silników na rynku. 1,6 110kM wcale wiele gorsze nie jest za to niestety sporo głośniejsze powyżej 120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Moje typy do tej pory:

- Megane III 1.6 - da się kupić w bdb stanie za tyle?

- Focus II - jak tu jest z wyciszeniem? 1.6 na autostrady się nadaje? A mocniejsze? Jak z LPG?

- Kia Cee'd - pytania j/w?

- Jakiś Hyundai i30, ix20... j/w?

Jeśli ma być cicho, to na pewno nie bierz pod uwagę megane 1.6 benzyna. Dramatyczne głośne auto.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być cicho, to na pewno nie bierz pod uwagę megane 1.6 benzyna. Dramatyczne głośne auto.

 

 

 

 

No to ja już nie wiem, wszędzie czytam właśnie że Megane III jest bardzo ciche w porównaniu z innymi kompaktami z tych lat, a do czego porównujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdążyć przed "#dobrą zmianą"  ;]

 

Ja już tak miałem przed zmianą, przed zmianą zmiany i przed zmianą zmiany zmiany :) Kredytom mówię: NIE. 

 

Ok, patrzę na ceny i ciężko uwierzyć, ale Laguny ok. 2008r są w cenach Megane albo i niższe. Dlaczego, opinia po królowej lawet Lagunie 2 - potwierdzona czy mit? Które silniki w Lagunie III są ok, których unikać i dlaczego? Może nawet na diesla w klasie D bym się się skusił, w kompakcie nie bardzo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja już nie wiem, wszędzie czytam właśnie że Megane III jest bardzo ciche w porównaniu z innymi kompaktami z tych lat, a do czego porównujesz?

Ale nie z silnikiem 1.6. Wyje przy 120km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekajcie, a Bravo II to nie przypadkiem nieszczęsna skrzynia M32? Z którymi silnikami ona była? Bo to jest ostatnie czego chcę, miałem 3 samochody i we wszystkich ciągłe, nieudane naprawy skrzyń, także podziękuję... 

Proszę, szczegółowa rozpiska odnośnie Bravo II  ;]

 

C514 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v 90KM
C530.5 - fiatowska 5 biegowa, występuje w silniku diesla 1.9 Multijet 8v 120KM
C530.6 - fiatowska 6 biegowa, występuje w silnikach diesla 1.9 Multijet 16v 150KM oraz 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny tam gdzie 6 bieg
C542 (F40) - oplowska 6 biegowa (kod opla F40), występuje w silniku diesla 2.0 Multijet 16v 165KM, wsteczny obok jedynki
C544 (M32) - oplowska 6 biegowa (kod opla M32), występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM, wsteczny obok jedynki, tylko roczniki 2007-2010
C635 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM oraz w dieslu 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny także obok jedynki, tylko roczniki 2010-2014

 

Więc jak nie chcesz M32 to zostają diesle albo T-Jet z normą Euro 5 od końca 2010, wtedy jest fiatowska.

 

Jeśli chodzi o wyciszenie Bravo to szału nie ma, Alfy są lepiej wyciszone.

 

Gazowanie - zarówno wolnossące 1.4 jak i T-Jety bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai - jak dla mnie strasznie mocne wspomaganie ma I30. Ogólnie autko fajne - ale wpierw bym się przejechał i zobaczył czy pasuje.

 

 

Miałem jako zastępczy, powyżej 120 tańczył na A4 i bałem się nim szybciej jechać niż 130. Miał niby silnik 1.6 ale znowu trauma przy wyprzedzaniu - wolałem tego nie robić.

I na końcu duperel - radio z tym niebieskim podświetlaniem waliło strasznie po oczach, na szczęście można wyłączyć - z tym że po odpaleniu znowu to podświetlanie waliło po oczach - upierdliwe szczególnie z nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Znaczy: długa żmudna jazda autostradą, tak żeby przy tych 140-150 km/h się autko nie męczyło, mieląc 4 tys. obrotów  

 

Obawiam się, że w typach, które podałeś, to przy 150km/h będzie więcej niż te 4 tys obr. Żadne z wymienionych nie będzie ani ciche, ani oszczędne, ani nie będzie miało obr niskich. Jak sporo trasy to może warto rozważyć diesla?Elastyczność dużo lepsza, spalanie wyjdzie to samo co lpg,  a będzie ciszej, dużo ciszej. Np w focusie II 1.6 benzyna przy 155-160 licznikowych jest sporo ponad 4 tys obr, w 1.6 dieslu przy 155 jest 3 tys obr i spalanie mieszczące się w 6 litrach przy takich przejazdach. Fotka z mojego 1.6 tdci jakiś czas temu.

 

Zdj%C4%99cie-0258.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja już nie wiem, wszędzie czytam właśnie że Megane III jest bardzo ciche w porównaniu z innymi kompaktami z tych lat, a do czego porównujesz?

 

Potwierdzę to o Megane III 1.6. Od 120-130 zaczyna się taki hałas, że radia nie starcza. Na co dzień jeżdżę Fluence 1.6 który ma 5 biegów (110km/h@3000rpm, 140km/h@4000rpm). Czytałem, że jest słabiej wyciszony niż Megane więc przy okazji zmiany drugiego samochodu przejechałem się testowo MIII i jest to samo. Specjalnie na to zwracałem uwagę. Mimo, że ma 6 biegów to obroty na szóstce ma takie same jak Flu na piątce.

Subiektywnie lepiej było w Grande Punto 1.4 8v przy wysokich prędkościach. Lepiej jest w B-Maxie (coś jak Fiesta tylko wyższe) 1.0 Ecoboost. A to segmenty B. ;]

Akurat MIII 1.6 stoi dużo używek u dealerów Renault. Idź i się przejedź.

 

-- edyta --

No i spalanie. Przy prędkościach powyżej 130 będziesz miał powyżej 8/100 benzyny lub 10/100 lpg.

 

Chyba, że 'trasa' to max przepisowe 120km/h ekspresówką. To można się zastanowić. MII czy Flu są w miarę dobrze wyposażone i prawie wszystkie wersje wyposażenia mają tempomat na przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jako zastępczy, powyżej 120 tańczył na A4 i bałem się nim szybciej jechać niż 130. Miał niby silnik 1.6 ale znowu trauma przy wyprzedzaniu - wolałem tego nie robić.

I na końcu duperel - radio z tym niebieskim podświetlaniem waliło strasznie po oczach, na szczęście można wyłączyć - z tym że po odpaleniu znowu to podświetlanie waliło po oczach - upierdliwe szczególnie z nocy.

ma mocne wspomaganie ale takiego tańczenia nie zauważyłem, chociaż jest gumowaty w prowadzeniu,

i fakt radio jest fatalnie położone i kąt padania tego oświetlenia na szybę irytuje, a to że wyłączenie podświetlenia działa do pierwszej operacji np. zwiększenia głośności jest irytujące również :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Zaczynam się rozglądać za jakimś autkiem, do 25 tyś. zł. Moje "fanaberie":

 

1. Rocznik absolutnie minimum 2008,

2. Przebieg absolutnie maksimum 160-170kkm (i nie dam sobie wmówić że przebieg nie ma znaczenia, za długo w tym siedzę... Nawet nie podejmę dyskusji na tem temat, więc proszę, nie zaczynajcie... ok? :) ),

3. Klimatyzacja (manualna całkowicie wystarcza),

4. Nienajgorsze jak na klasę wyciszenie przy prędkościach autostradowych: szum powietrza, niskie obroty silnika - 6 biegów albo długa 5ka.

5. Najlepiej benzyna i najlepiej nadająca się do LPG bez konieczności wymiany całych "szklanek" w celu regulacji luzów zaworowych (czyli np.: Toyota nie, Honda tak)

6. Nie Peugeot - mam uraz do tej marki przez moje i rodziny doświadczenia

7. Mile widziane niezbyt niskie zawieszenie. Niektóre kompakty są bardzo niskie a mnie się zdarzają  wycieczki po lasach czy błocie, ale terenówki nie potrzebuję. Corolla sprawzała się w tej roli świetnie, a taki np. Hyundai i30 chyba miałby z tym mały problem. Ale to jest mniej ważny warunek, ważniejsze jest jak to będzie jeździć w trasie.

8. Kraj pochodzenia: Polska, albo pełna dokumentacja (sprawdzenie przebiegu w ASO, papiery, nie interesują mnie książki serwisowe). 

9. Brak problemów ze skrzyniami biegów i przekładniami kierowniczymi (dlatego odrzucam Toyotę i chyba Hondę). 

 

 

Moje typy do tej pory:

- Megane III 1.6 - da się kupić w bdb stanie za tyle?

- Focus II - jak tu jest z wyciszeniem? 1.6 na autostrady się nadaje? A mocniejsze? Jak z LPG?

- Kia Cee'd - pytania j/w? 

- Jakiś Hyundai i30, ix20... j/w?

 

Ciężko doradzić coś co spełnia wszystkie założenia, dlatego dam trzy samochody nad którymi sam się zastanawiałem pewnego czasu, a dwa z nim nawet kupiłem. Jednym jeżdżę do tej pory ;)

 

1. Mitsubishi Lancer.

Ze skrzynią CVT przy 100km/h masz 2tyś obr/min. Przy 150km/h 3tyś. Benzyna. Na postoju nie słyszysz silnika.

Ma też nieco wyższe zawieszenie. Nigdy nie zawadziłem nawet o najwyższy krawężnik, a to mi się zdarza np często w Daewoo Nubira.

Niestety nie spełnia wymagań regulacji zaworów. Mam LPG i regulacja zaworów mnie dużo kosztowała.

Jeździmy już 4 lata i auto zdaje egzamin.

 

2. Alfa Romeo 159 1.8 benzyna

Alfa świetnie się prowadzi, jest bardzo dobrze wyciszona, chociaż ten silnik 1.8 akurat ma już wyższe obroty przy prędkościach autostradowych. Ja akurat miałem 2.4 diesel, ale jeździłem też i tym 1.8.

Niestety jest dość niska. I niestety ten 1.8 też ma tą nieszczęsną regulację szklankami, ale podobno w przypadku tego silnika (Opla) to nie jest drogie. Podobno

No i nie jest to kompakt, ale auto szczerze polecam.

Na pewno bym tym autem jeździł do tej pory, bo było wprost mega zayebiste ;] , tyle tylko że trafił mi się baaaaardzo zły egzemplarz.

 

3. Suzuki SX4 2.0 automat.

Niezbyt popularna wersja w Polsce.

Jeździłem tym na jeździe próbnej, ale tylko po mieście.

Nie pamiętam jaka tam była skrzynia (CVT czy klasyczny automat), ale silnik leciał na bardzo niskich obrotach.

Nie wiem jak wygląda tam regulacja zaworów. My nie kupiliśmy tego auta, bo było wielkości właściwie Punto 2, a takie auto już mieliśmy. Sam nie wiem do tej pory czy dobrze zrobiliśmy czy źle.

 

 

Puga bym tak nie skreślał. Auta francuskie potrafią być bardzo wygodne. Poczytaj opinie o danym modelu, to będziesz wiedział coś więcej :oki:

Ja pomimo wtopy z Alfą 159 nie uważam że ten model jest zły. Opinie tego auta są dobre. Mój był ewidentnie zajechany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat obrotami 4k to auto się nie męczy - przy tej prędkości i tak główny hałas idzie nie od silnika tylko od uderzającego powietrza i od opon. Zobacz jaki masz hałas na jedynce przy 4k i porównaj z hałasem przy przy np. 100 km/h.

tylko że szum powietrza nie zastępuje hałasu silnika, a sumuje się z nim:) i jeśli 4k obrotów jest przykrywane na autostradzie zupełnije przez szum z opon i powietrza, to znaczy że jedziemy fatalnie wytłumionym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czytam co innego, poza tym "sporadycznie" to dla mnie wciąż zbyt często

Szukaj T- JET-a po 07.2010 produkcji (norma Euro5- tam jest bezproblemowa skrzynia fiata- nie opla. Silnik gazowalny.

Niestety do załozonego budżetu musisz dolozyc ok 2-3 tyś aby było to w miare świeżei bezwypadkowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że szum powietrza nie zastępuje hałasu silnika, a sumuje się z nim:) i jeśli 4k obrotów jest przykrywane na autostradzie zupełnije przez szum z opon i powietrza, to znaczy że jedziemy fatalnie wytłumionym autem.

Żeby się sumował to musiałby mieć dokładnie te same częstotliwości. Rozumiem, że jak jedziesz 150 km/h i wrzucasz na luz to nagle robi się conajmniej dwa razy ciszej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj T- JET-a po 07.2010 produkcji (norma Euro5- tam jest bezproblemowa skrzynia fiata- nie opla. Silnik gazowalny.

Niestety do załozonego budżetu musisz dolozyc ok 2-3 tyś aby było to w miare świeżei bezwypadkowe

 

niestety dalej nie będzie spełniał wymagań niezbyt niskiego zawieszenia. Bravo pod tym względem z tym swoim niskim przodem i nisko wiszącą osłoną silnika jest po prostu tragiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby się sumował to musiałby mieć dokładnie te same częstotliwości. Rozumiem, że jak jedziesz 150 km/h i wrzucasz na luz to nagle robi się conajmniej dwa razy ciszej?

a kto powiedział ze 2 razy? robi się ciszej - temu nie zaprzeczysz? nikt nie twierdzi tez ze sumuje się liniowo... i nie ma sensu wchodzić w szczegóły o ile, bo to zalezy od bardzo wielu rzeczy (łącznie z oponami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedział ze 2 razy? robi się ciszej - temu nie zaprzeczysz? nikt nie twierdzi tez ze sumuje się liniowo... i nie ma sensu wchodzić w szczegóły o ile, bo to zalezy od bardzo wielu rzeczy (łącznie z oponami).

Skoro ja piszę, że główny hałas idzie nie od silnika, a Ty wyskakujesz, że to się sumuje i piszesz coś o przykrywaniu hałasu to przyjąłem, że skoro jest to tak ważna składowa hałasu to ma conajmniej taki sam wpływ jak szumy opon i powietrza i stąd "2".

To, że robi się ciszej nie ulega wątpliwości , ale nie jest to różnica, że można by było powiedzieć "jakby nie było słychać silnika to było by super".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ja piszę, że główny hałas idzie nie od silnika, a Ty wyskakujesz, że to się sumuje i piszesz coś o przykrywaniu hałasu to przyjąłem, że skoro jest to tak ważna składowa hałasu to ma conajmniej taki sam wpływ jak szumy opon i powietrza i stąd "2".

To, że robi się ciszej nie ulega wątpliwości , ale nie jest to różnica, że można by było powiedzieć "jakby nie było słychać silnika to było by super".

przy 4k obrotów? w kompakcie? ja bym tak powiedział o silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jako zastępczy, powyżej 120 tańczył na A4 i bałem się nim szybciej jechać niż 130. Miał niby silnik 1.6 ale znowu trauma przy wyprzedzaniu - wolałem tego nie robić.

I na końcu duperel - radio z tym niebieskim podświetlaniem waliło strasznie po oczach, na szczęście można wyłączyć - z tym że po odpaleniu znowu to podświetlanie waliło po oczach - upierdliwe szczególnie z nocy.

 

Poczytałem i i30 odpada :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.