dennis_sc Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 od dwóch dni obserwuje problem z włożeniem/wyjęciem kluczyka do stacyjki oraz z przekręceniem (w każdą stronę). Zaczęło sie chyba od tego ze zamknąłem zaślepkę stacyjki ktoś się spotkał z podobnym problemem? co to moze być? kluczyk prosty, chyba że coś wpadło do środka (na dworzu stoi) czy WD40 mozna psiknąc do środka? moze pomoc? stacyjki są rozbieralne czy tylko wymiana całego elementu? pacjent to skut kawasaki j300 (stacyjka wygląda identycznie jak w kymco - pewnie to to samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Psikać powinno pomóc. Tylko później kluczyk brudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 od dwóch dni obserwuje problem z włożeniem/wyjęciem kluczyka do stacyjki oraz z przekręceniem (w każdą stronę). Zaczęło sie chyba od tego ze zamknąłem zaślepkę stacyjki ktoś się spotkał z podobnym problemem? co to moze być? kluczyk prosty, chyba że coś wpadło do środka (na dworzu stoi) czy WD40 mozna psiknąc do środka? moze pomoc? stacyjki są rozbieralne czy tylko wymiana całego elementu? pacjent to skut kawasaki j300 (stacyjka wygląda identycznie jak w kymco - pewnie to to samo) rozebrać i popaczeć. generalnie stacyjka obrywa od pogody. moja 16 letnia w Suzuki też przycina trochę i trzeba umieć się nią posługiwać - problem jest w tym że się po ludzku wyrobiła. WD nie psikaj. wal smarem do łancuchów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Smarowanie stacyjek, zamków itp. pomaga na krótki czas. Później jest jeszcze gorzej, bo przykleja się wewnątrz cały syf i sztyfty się zacierają. Wkładkę trzeba wymyć (wypłukać) w rozpuszczalniku, np. w benzynie ekstrakcyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 no dobra to pytanie za 100pkt jak sie do tej stacyjki dobrac? czy gwarancja moze to obejmowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Nie psikac wd40 lec do casto i kup za 12zl spray gerdy do zamkow i powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Nie psikac wd40 lec do casto i kup za 12zl spray gerdy do zamkow i powinno pomoc Ale czy ten specyfik, o którym piszesz, może mieć kontakt z prądami i będzie OK? Nie przewodzi? Jeśli to jest na bazie grafitu, to wiesz... za jakiś czas pojawi się wątek: "Jak znaleźć pożeracza prądu?" Stacyjka nie jest na tyle szczelna, żeby specyfik wpsikany otworem nie dostał się do kostki... a jeśli przewodzi, to będą jaja - czytaj: prądy błądzące Co do użycia WD w takim przypadku - w nieodżałowanym fiaciku też się była przycinała stacyjka i WD pomogło: przestała się zacinać, prądów błądzących nie stwierdzono, a kluczyk faktycznie brudził, ale z każdym wsadzeniem - wyciągnięciem mniej, aż do ustania brudzenia włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 U mnie przycinała się stacyjka aż w końcu się całkiem zacięła i nie można było w ogóle przekręcić kluczyka. Napuściłem parę kropel oleju maszynowego i problem zniknął. Olej ma właściwości smarujące i czyszczące a poza tym nie przewodzi prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.