Skocz do zawartości

Czy kupno C5 to dobry pomysl (diesel 2.0, 136KM)?


ZUBERTO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po raz pierwszy na francowatych.

Dluzszy czas chodzi mi po glowie kupno czegos większego i znalazłem takie oto cos:

http://olx.pl/oferta/citroen-c5-2-0-hdi-exclusive-led-xenon-chrom-navi-skora-lift-CID5-IDfgEuF.html#a0c15cba3d

Chcialem co prawda LPG, ale rozważam tez diesla.

 

Auto mam praktycznie pod nosem, ale z racji prawosławnych swiat wielkanocnych nie wiem czy nie poczekać z tematem te 2-3 dni.

Poczytalem już na AK o C5, zaraz pewnie zaloguje się na jakies ukierunkowane forum.

 

Ale na początek mam pytanie dotyczące wersji exclusiv, czy kazde auto po lifcie musialo musiało mieć fabrycznie oznaczenie tej wersji na błotniku (tutaj jakos nie widze)?

To samo pytanie o hydro, jest w każdej exclusiv czy niekoniecznie (gość nie wspomina, wiec wydaje się, ze nie ma)?

Każdy exclusiv miał cos tam z szybami, ze był cichszy niż inne wresje?

Jak takie C5 sprawuje się na słabych gruntowych drogach (wręcz polnych)?

Rozumiem, ze z hydro można je podnieść i nie ma bolu, a bez niego (nie potrzebna mi terenowka ani SUV, prześwit obecnej Astry w zupelnosci styka).

 

Jakies dodatkowe uwagi mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego odpuść. Po pierwsze to nie jest exclusive tylko jakiś golas z dodatkową skóra. Po drugie to polift i powinien mieć 163 konie i takiego szukaj. Po trzecie ten nie ma hydro. Co do twoich pytań szukaj tylko wersji exclusive będziesz miał dobre wyposażenie, zawsze jest hydro zawsze są grugsze szyby i lepsze wyciszenie. Wejdź sobie na forum klub cytrynki,tam znajdziesz wszystkie informacje jak rozpoznać wersję exclusive. Zresztą jak namierzysz inna sztukę to podeślij mi linka to zweryfikuje czy to exclusive czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz pierwszy na francowatych.

Dluzszy czas chodzi mi po glowie kupno czegos większego i znalazłem takie oto cos:

http://olx.pl/oferta/citroen-c5-2-0-hdi-exclusive-led-xenon-chrom-navi-skora-lift-CID5-IDfgEuF.html#a0c15cba3d

Chcialem co prawda LPG, ale rozważam tez diesla.

 

 

Wez pod uwage, ze to auto jest duze glownie na zewnatrz.

53kPLN za 3 letnie Exclusive to wg mnie niezbyt realna cena, zwlaszcza z przebiegiem 50kkm ;)

PS. Chyba nie bylo Excluslive bez hydro a ten egzemplarz ma zwyly reczny, wiec hydro na 100%  brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info.

Nie mam totalnie pojecia o citroenach, poza ich autami z poprzedniej epoki, to w nowszych nawet nie mialem okazji jezdzic.

Co do wielkosci wewnatrz, to nie potrzebuje szczegolnie wiele miejsca, doskonale mieszcze sie z rodzina 2+1 w Astrze, tylko bagaznika troche brak.

Nie chcialbym sie nabawic tez klaustrofobii za kierownica, a tak ciasno niestety czuje sie w nowych autach z tona plastiku wokol kierowcy.

Co do jego ceny, to wydaje mi sie, ze pare godzin wczesniej 56 stal, ale to niewielka roznica, grzebiac po alledrogo wywalilo, ze sa sztuki i po 70, ale w granicach >50 jest w czym wybierac, chyba ze wszystkie z nich z wersja exclusiv maja wspolne widzimisie sprzedajacych (fakt ze wiekszosc sciagana z zachodu potwierdza tylko wasze slowa).

Co do wielkosci zewnetrznej, to mam mieszane uczucia, bo wielkosc na lesnych drogach to jednak nie jest zaleta.

Chcialbym jednak kupic cos co bedzie cichsze w trasie, stad po ostatnich watkach o C5 pomyslalem se, ze czemu nie.

Patrzylem na C5, Mondeo, Insignie, Lagune, Mazde 6 (ta jednak wykracza deko poza moj budzet, nie wydam wiecej jak 60 kola na auto majace jezdzic po budowach, no moze do BMW bylbym sklonny dolozyc). Wiekszosc odpadala na chcec posiadania LPG, ale skoro sie nie da to moze jednak diesel.

W naszym regionie raczej ciezko o auto z faktura (glownie poleasingowe), pewnie do Wa-wy trzebaby sie udac.

Jest w poblizu jakis 508, ale jakos nigdy "lwowi" nie ufalem.

 

Jest jakies francowate auto z mlodego rocznika z silnikiem nadajacym sie do LPG (poza Laguna 2.0T i jakims V6 w C5)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Patrzylem na C5, Mondeo, Insignie, Lagune, Mazde 6 (ta jednak wykracza deko poza moj budzet, nie wydam wiecej jak 60 kola na auto majace jezdzic po budowach, no moze do BMW bylbym sklonny dolozyc). Wiekszosc odpadala na chcec posiadania LPG, ale skoro sie nie da to moze jednak diesel.

W naszym regionie raczej ciezko o auto z faktura (glownie poleasingowe), pewnie do Wa-wy trzebaby sie udac.

Jest w poblizu jakis 508, ale jakos nigdy "lwowi" nie ufalem.

 

Jest jakies francowate auto z mlodego rocznika z silnikiem nadajacym sie do LPG (poza Laguna 2.0T i jakims V6 w C5)?

 

Jesli rozwazasz auta sprowadzane to najpierw sprawdz sobie ceny podobnych egzemplarzy na mobile.de.

Wg mnie nie ma szans na C5 Exclusive z niskim przebiegiem  z rocznika 2012-2013 za niewiele ponad 10kEUR.

99,9% sprowadzanych bedzie albo po jakiej przygodzie, albo skrecone z 300kkm...

Co do Puga i Citroena to tak naprawde jedno i to samo, wiec nie masz sie czego obawiac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli rozwazasz auta sprowadzane to najpierw sprawdz sobie ceny podobnych egzemplarzy na mobile.de.

Wg mnie nie ma szans na C5 Exclusive z niskim przebiegiem  z rocznika 2012-2013 za niewiele ponad 10kEUR.

99,9% sprowadzanych bedzie albo po jakiej przygodzie, albo skrecone z 300kkm...

Co do Puga i Citroena to tak naprawde jedno i to samo, wiec nie masz sie czego obawiac ;)

 

Wole juz auto biedniejsze ale z PL i pewna historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz pierwszy na francowatych.

Dluzszy czas chodzi mi po glowie kupno czegos większego i znalazłem takie oto cos:

http://olx.pl/oferta/citroen-c5-2-0-hdi-exclusive-led-xenon-chrom-navi-skora-lift-CID5-IDfgEuF.html#a0c15cba3d

Chcialem co prawda LPG, ale rozważam tez diesla.

 

Auto mam praktycznie pod nosem, ale z racji prawosławnych swiat wielkanocnych nie wiem czy nie poczekać z tematem te 2-3 dni.

Poczytalem już na AK o C5, zaraz pewnie zaloguje się na jakies ukierunkowane forum.

 

Ale na początek mam pytanie dotyczące wersji exclusiv, czy kazde auto po lifcie musialo musiało mieć fabrycznie oznaczenie tej wersji na błotniku (tutaj jakos nie widze)?

To samo pytanie o hydro, jest w każdej exclusiv czy niekoniecznie (gość nie wspomina, wiec wydaje się, ze nie ma)?

Każdy exclusiv miał cos tam z szybami, ze był cichszy niż inne wresje?

Jak takie C5 sprawuje się na słabych gruntowych drogach (wręcz polnych)?

Rozumiem, ze z hydro można je podnieść i nie ma bolu, a bez niego (nie potrzebna mi terenowka ani SUV, prześwit obecnej Astry w zupelnosci styka).

 

Jakies dodatkowe uwagi mile widziane.

W porownaniu do astry to bedzie przepasc na + c5 wyciszenie komfort zawieszenia(nawet na zwyklym zawieszeniu bez hydractive) i wyposazenie. Wyciszenie nawet zwyklej C5 jest super. szukaj salonu PL z pewna historia... wyposazenie nawet w bidach z pl salonu jest wiecej niz wystarczajace. Przeswit... hmm moja astra stala wyzej niz c5 ...w przypadku c5 hydra ma predkosciowe ograniczenia chyba co do najwyzszej pozycji... to nie jest terenowka ;) ale i tak w wielu przypadkach przejdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnosci nie ma nigdy, ale prawdopodobienstwo duzo wieksze :ok:

Mniejsze. Przeciętny Kowalski nie ma na serwisowanie. Ogranicza się do przeglądów gwarancyjnych, ma zazwyczaj resoraka "no bo się nie popsuje" no i nie sprzeda po 2-3 latach.

A auta z Lessing mają wypas, ale i mają przebiegi, 2-3 latek ma 130-160 tyś.

No i nie są tak tanie jak perełki z zachodu. Trzeba dać minimum 55tyś.a za zadbanego 3 latka i 65.

Na zachodzie ceny nadających się do czegokolwiek to od 15 tyś. Euro. I jeszcze musi Ci pasować czarne auto z czarnym środkiem. Ja mam budżet 16000 tyś. euro na samo auto górą 3 letnie i od pół roku trafił mi się jeden godny uwagi we Włoszech, ale się na pniu sprzedał za 15500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsze. Przeciętny Kowalski nie ma na serwisowanie. Ogranicza się do przeglądów gwarancyjnych, ma zazwyczaj resoraka "no bo się nie popsuje" no i nie sprzeda po 2-3 latach.

A auta z Lessing mają wypas, ale i mają przebiegi, 2-3 latek ma 130-160 tyś.

No i nie są tak tanie jak perełki z zachodu. Trzeba dać minimum 55tyś.a za zadbanego 3 latka i 65.

Na zachodzie ceny nadających się do czegokolwiek to od 15 tyś. Euro. I jeszcze musi Ci pasować czarne auto z czarnym środkiem. Ja mam budżet 16000 tyś. euro na samo auto górą 3 letnie i od pół roku trafił mi się jeden godny uwagi we Włoszech, ale się na pniu sprzedał za 15500.

 

Odnosnie krajowych, to mialem oczywiscie na mysli auta po leasingu :ok:

Na kupno od osoby indywidualnej to za bardzo byl nie liczyl, bo jak sam zauwazyles kto wydal grubo ponad 100-120kPLN za Exclusive I sprzeda za 50% ceny po 3 latach? ;)

Co do sprowadzanych to raczej trzeba by sie pofatygowac samemu, handlarz nic ciekawego nie przytarga bo to sie nie oplaca. Zwlaszcza przy obecnych kursach walut ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie krajowych, to mialem oczywiscie na mysli auta po leasingu :ok:

Na kupno od osoby indywidualnej to za bardzo byl nie liczyl, bo jak sam zauwazyles kto wydal grubo ponad 100-120kPLN za Exclusive I sprzeda za 50% ceny po 3 latach? ;)

Co do sprowadzanych to raczej trzeba by sie pofatygowac samemu, handlarz nic ciekawego nie przytarga bo to sie nie oplaca. Zwlaszcza przy obecnych kursach walut ;)

Kurs skacze więc można nawet zarobić :) na walucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi leasingowymi też trzeba uważać, bo wiadomo jak dba się o służbowy samochód.

Tyle, że przebieg bardziej pewny.

Dba się tak samo ;) bo można tanio odkupić ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi leasingowymi też trzeba uważać, bo wiadomo jak dba się o służbowy samochód.

Tyle, że przebieg bardziej pewny.

 

Normalnie sie dba, zwlaszcza ze duza czesc to auta w JDG, ktore pozniej sie wykupione z leasingu :ok:

Inna kwestia, ze C5 raczej nie jezdza gowniarze, ktorzy sie dorwali do pierwszej w zyciu sluzbowki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się leasinguje dla siebie to tak ale duże korporacje w większości oddają po prostu samochody.

Nie wszystkie, a nawet jeśli to organizują taki wykup/aukcję dla swoich pracowników :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...
2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

 

Jak C5 to niestety tylko 2.0 Hdi ;]

Poza tym THP nie zagazujesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jak C5 to niestety tylko 2.0 Hdi ;]

Poza tym THP nie zagazujesz...

Wiem, ze nie zagazuje.

Na tego:

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-tourer-2-0-bhdi-180-eat6-exclusive-bi-ksenon-navi-kamera-bluetooth-ID6yMvh1.html#xtor=SEC-8

za krotki jestem.

Jak mam wydac 100 to wolalbym dolozyc i CR-V nowa z LPG wziąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ZUBERTO napisał:

Wiem, ze nie zagazuje.

Na tego:

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-tourer-2-0-bhdi-180-eat6-exclusive-bi-ksenon-navi-kamera-bluetooth-ID6yMvh1.html#xtor=SEC-8

za krotki jestem.

Jak mam wydac 100 to wolalbym dolozyc i CR-V nowa z LPG wziąć.

 

" ... dynamiczny i zarazem ekonomiczny silnik benzynowy 1.6THP-156KM-6 biegowa skrzynia biegów - bezobsługowy na łańcuszku rozrządu ...."

Hahahahaha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jedrocha napisał:

 

" ... dynamiczny i zarazem ekonomiczny silnik benzynowy 1.6THP-156KM-6 biegowa skrzynia biegów - bezobsługowy na łańcuszku rozrządu ...."

Hahahahaha :)

Standardowy opis hanlarza, czytalem o rozrzadzie zanim tu sie zapytalm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.