dawiddawidowski Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Ktoś testował?? http://allegro.pl/fiat-seicento-zaciski-hamulcowe-brembo-4-tl-284x22-i6164121884.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Jest taki jeden, ale ostatnio coś tu nie zagląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Ja mam taki zestaw 284 z Fiata Coupe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 No ale te z obrazka to są jedno-tłoczkowe (którejś ze standardowych firm) z tarczą 284 jeżdżące w modelach Coupe z silnikami 1.8, 16V, 16VT i 20V. Cztero-tłoczkowe Brembo w Coupe są tylko w 20VT i mają tarcze 305mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 305 nie wejdzie już chyba do seja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Te zaciski Brembo z Coupe z tarczą 305 to ledwo w Coupe wchodzą i tylko na niektóre R16 więc zapewne ciężko by było upchnąć w Seju Napisałem o nich tak dla ścisłości. A na marginesie to są wielotłoczkowe zaciski innych firm jak D2, dużo mniej masywne niż Brembo przez co wchodzą gładko nawet i z sześcioma tłoczkami w każda felgę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 tylko ich cena sprowadza na ziemie... 305 wchodza do seja na 16 kolo bez klopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 No ta, wchodzą bo to oryginalna felga z Coupe 20VT więc z zaciskiem nie ma problemu, za to szacunek za zmieszczenie tej szesnastki Z ciekawości jaka tam oponka jest i czy dużo klepania, żeby to wlazło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 195/40 16,tylko ranty podwiniete i standard czyli podcinanie budy pod drazki kierownicze i stab,to zdecydowanie najtansza opcja wielotloka,takie zaciski mozna wyrwac za 400 pln w ladnym stanie,ale umowmy sie,przerost formy nad trescia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 poprawka 165/40 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Można więcej prosić zdjęć seja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 niewiele tu mam ale costam znajde nic specjalnego,tyle ze 2 lata skladam bo czasu nima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 @@adamek12, a co pod machą (na foto bez)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 soft turbo 1.1 mpi,bez szalenstw ale schludnie -turbo zalozone by podzwignac audio glownie,nie zalezalo mi na osiagachwszystko wlasna praca i dlatego happy i ciezko skonczyc bo caly czas nowe pomysly..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.