Skocz do zawartości

yaris 1.4d 2002r


Kris88

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

O ile się nie mylę, to zewnętrzny przegub jest nierozbieralny i trzeba się do osłony dostać "od tyłu".

Demontujesz półoś - od strony koła nakrętka centralna, dwie śruby łączące zwrotnicę z amortyzatorem i końcówka kierownicza. Po wyciągnięciu czopa przegubu z piasty, trzeba szarpnąć za przegub wewnętrzny (za obudowę, a nie za półoś) i całość wyskoczy ze skrzyni (trochę oleju się wyleje przez otwór). Jak nie chce wyskoczyć, to trzeba podważyć, szybko, ostro, ale nie na chama ;). Otwierasz osłonę przegubu od strony skrzyni, wyjmujesz półoś z krzyżakiem. Młotkiem, do pary z miękkim trzpieniem, zbijasz krzyżak z półosi, ściągasz osłonę, tłumik drgań i masz dostęp do osłony przegubu zewnętrznego. Przed demontażem oznaczyć wzajemne położenie elementów, żeby wróciły na swoje miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.