Skocz do zawartości

Ostry wałek, wieksza przepustnica i problem z obrotami


MarttiniK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem. W silniku 1,2 8v założyłem ostry wałek i wiekszą przepustnice 42mm i po odpaleniu ma wysokie obroty na biegu jałowym. obroty są w granicach 3000obr/min. Żeby obroty wróciły do normy potrzebne jest strojenie? Czy może problem leży gdzieś indziej. Prosze o podpowiedzi. Z góry dziekuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem. W silniku 1,2 8v założyłem ostry wałek i wiekszą przepustnice 42mm i po odpaleniu ma wysokie obroty na biegu jałowym. obroty są w granicach 3000obr/min. Żeby obroty wróciły do normy potrzebne jest strojenie? Czy może problem leży gdzieś indziej. Prosze o podpowiedzi. Z góry dziekuję.

Hej. Ja mam w swoim 1.2 8V rajdowy wałek Świątka (bodajże 264 st), duże zawory, rozwiercone doloty, przepustnica 42 mm i bez strojenia na seryjnym programie trzymał mi normalne obroty. Sprawdź jeszcze raz czy dobrze masz podłączony mapsensor oraz silniczek krokowy. Oraz czy talerzyk przepustnicy zamyka się do końca w przelocie. Może jakieś nieszczelności na dolocie i lewe powietrze? Np z króćców od przewietrzania baku paliwa czy od przewietrzania komory korbowej. U mnie niezależnie od programu w komputerze zawsze obroty były OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem. W silniku 1,2 8v założyłem ostry wałek i wiekszą przepustnice 42mm i po odpaleniu ma wysokie obroty na biegu jałowym. obroty są w granicach 3000obr/min. Żeby obroty wróciły do normy potrzebne jest strojenie? Czy może problem leży gdzieś indziej. Prosze o podpowiedzi. Z góry dziekuję.

 

wyregulowac trzeba przepustnice na srubce (odboju), ale ktos zle zrobil przepustnice i jest jajo po co powoduje ciagniecie powietrza przy przymknietej przepustnicy. Ja obstawiam na regulacje bo teraz jest zbyt duza szczelina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem. W silniku 1,2 8v założyłem ostry wałek i wiekszą przepustnice 42mm i po odpaleniu ma wysokie obroty na biegu jałowym. obroty są w granicach 3000obr/min. Żeby obroty wróciły do normy potrzebne jest strojenie? Czy może problem leży gdzieś indziej. Prosze o podpowiedzi. Z góry dziekuję.

Strojenie przy tego typu modach jest potrzebne, bo a.) nie wykożystujesz 40-50% tego co daje wałek i P42, b.) AFR, EGT w pewnym zakresie moga być lipne. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.