Skocz do zawartości

Tłumiki IZAWIT i alternatywy


analyzer64

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre to jest? Czy wytrzyma rok czy dwa a potem na śmietnik? Chodzi o środkowy.

 

Patrzę w katalogi to Bosal - niedostępny, Walker - niedostępny, Eber - drogi (ponad 700zł 8] ) i też nie ma.

 

Zastanawiam się czy nie wspawać tego typu Magnaflow (mają też większe owalne 4x9"). średnicę rur musiałbym jeszcze zmierzyć:

a52adb2212434cd3b966e7583933a943.png

 

Lub tego typu (zdjęcie poglądowe):

897a7ec623be47a3a2d2a814026c3e71.png

 

Co do Proex to są różne opinie na forach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba lepiej będzie zainwestować w jakiś aftermarket, który mi wspawają. Jeszcze do Mtech napisałem, ciekawe po ile będą mieć.

Ten Magnaflow całkiem niezły, mają w cenie 380zł.

Problem mam tego typu, że podczas wolnego ruszania czy cofania słychać jak jakaś blacha wpada w drgania. Obejrzałem osłony, potrząsałem wydechem i nic nie mogę znaleźć, hałas dobiega z okolic puszki środkowego tłumika, o ile wygląda zdrowo to może coś w środku się przepaliło, stąd chęć zmiany.

 

 

 


Coraz częściej zakładam Asmeta, 2-3 lata bez problemu wytrzymuje.

 

Asmet montowałem u siebie w Civicu 5gen, nie wiem czy jeszcze się trzyma, wyglądał dosyć solidnie, ale tam tłumik środkowy był symboliczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Jeśli złącze elastyczne z kwasówki to tak, jeśli nie będzie takiej opcji to zostaw jak w oryginale było.

Ja kiedyś w PII wydech supersprinta cały zamontowałem i było odwrotnie, tj: było złącze elastyczne

a w SS nie było (połączenie "kielichowe" z dwoma śrubami na sprężynach)

a zmieniłem wydech aby był na dłuuugo no i 5KM doszło :hehe:

22597.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy warto wspawać złącze elastyczne przed katalizatorem? Fabryczny układ jest pozbawiony takiej plecionki.

 

Powiem tak: ćwiczyłem wspawaną plecionkę do układu, w którym fabrycznie jej nie było. Układ w moim odczuciu zrobił się "zbyt wiotki" i zaczął żyć własnym życiem. Na oko wyglądało to nawet podobnie, jak zaprezentowałeś: w miejscu "16" było złącze kielichowe, a plecionkę wstawiłem w miejscu "11". Wytrzymała kilka lat, potem wstawiłem elementy wzorowane na oryginale i dopiero to pracowało poprawnie. Uważam więc, że akurat tego nie warto poprawiać po fabryce.

Edytowane przez romano11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moda na pierdzące wydechy w Hondzie już na szczęście mija. Miałem głośny przelot zakończony "rynną" 5-6 lat temu i daleko mu do tego co mam teraz. Przy zamkniętych szybach jest niewiele głośniej niż w serii.

Postaram się nagrać jakiś lepszy filmik :ok:

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.