lenox Napisano 30 Maja 2016 Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 Witam, Próbujemy z kolegą przywrócić sprawność instalacji gazowej w escorcie 1.6 Zetec (srebrna pokrywa zaworów). sterownik - STAG 300 Listwa - niebieska OMVL Reduktor - Tomasetto Irene Filtry - wymienione. Praca auta na gazie: Auto przy gwałtownym dodaniu gazu prycha, strzela i przerywa. Cała masa atrakcji. Nie da się dynamicznie ruszyć na skrzyżowaniu. Praca na benzynie: bez zarzutu. Nie bardzo wiem gdzie tkwi błąd. Potrafię zmieniać ustawienia i jak podacie jakieś wskazówki to może doprowadzimy to auto do porządku. Nie mam więcej danych na temat tego auta ponadto co zamieszczam na zrzutach. Co sądzicie o tych mapach i ustawieniach dla tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 Witam, Próbujemy z kolegą przywrócić sprawność instalacji gazowej w escorcie 1.6 Zetec ... Sprawdźcie kompresję ... U brata jak prychało, to po kilku miesiącach okazało się, że są przedmuchy, o ile dobrze pamiętam, to na zaworach były albo regulatory luzu zaworowego się przycinały ... Ale zacznijcie od kabli WN i cewek - na gazie są większe wymagania co do napięcia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenox Napisano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 W tych silnikach ze srebrną pokrywą jest hydrauliczna regulacja luzów zaworów więc muszę sprawdzić kompresję i to już coś mi powie o stanie zaworów. Dzięki za wskazówki. Podmienię te elementy i zobaczę co się dzieje dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 A jaki przebieg jest na LPG? Może czas przyszedł na zmianę listwy wtryskowej? Ogólnie widać, że za dysze za duże, bo mnożnik poniżej 1, a najlepiej jak jest między 1.2 a 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenox Napisano 1 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Chodzi właśnie o to, że już 2 razy listwa była wymieniana na nową bo takie były diagnozy gaziarza. Ostatnia była wymieniona 2 lata temu i przejechała może kilkanaście tysięcy i to raczej nie mogło jej wykończyć. Nad tymi dyszami się pomyśli w następnym kroku sprawdzania. Dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roberciu Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Miałem escorta z 1,6 z '96 roku z gazem, ale inst. mieszalnikowa i to auto było bardzo wyczulone na świece i kable. Motorcraft rulez!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze i autokalibracja. Mnożnik powinien byc na 1.2 lub nieco wyżej ale w okolicach 1.2. I powinno być lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Zmniejszyć ciśnienie i może dysze. Pokaz zdjęcia jak wygladaja nawierty w kolektorze, bo tez może mieć znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.