mops Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 Polska (Wrocław) - Czechy - Słowacja - Polska (Bieszczady) i powrót... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Jak Ci się lata na tych Angelach? Ja własie będę gonił do żyda praktycznie nowe Angele ST. Wg. mnie słabo trzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Ja kupiłem ZRX na praktycznie nowych Angelach GT. i uważam że nigdy nie miałem lepszych opon... to drugiego Suzi wlasnie chcialem ST. Serio są słabe? Z czym porównujesz? I jakie masz rozmiary - może przygarnę btw. Turystyk wychodziłby na ST? to chyba GT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Fabrycznie montuja do TS`a STki. Takie mam też założone bo przed wyjazdem rozwaliłem tył i po taniości kupiłem taką samą. Na suchym jest w miarę ok ale na mokrym pod pełnym obciażeniem (3 kufry + pasażer) mam wrażenie, że słabo sobie radzą bo tył łapał uślizgi nawet na bardzo wolnych nawrtokach na serpentynach. Następne chyba będa Dunlopy RoadSmart 3 albo nowe Metzeler Roadtec 01. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 nie kumam. sportowe gumy do 100% turysty? to po kiego jest wersja GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 nie kumam. sportowe gumy do 100% turysty? to po kiego jest wersja GT Żeby więcej zarobić na "marketingu"? Pirelli też zaleca STki do TS`a w/g ich katalogu. Angel`e to chyba gumy sport/touring a nie 100% sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Żeby więcej zarobić na "marketingu"? Pirelli też zaleca STki do TS`a w/g ich katalogu. Angel`e to chyba gumy sport/touring a nie 100% sport. Ale masz przeciez w ofercie Angel ST i Angel GT. nazwy łatwe do rozszyfrowania bieżnik ten sam (na oko), pewnie różnią się przekrojem i składem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Ale masz przeciez w ofercie Angel ST i Angel GT. nazwy łatwe do rozszyfrowania bieżnik ten sam (na oko), pewnie różnią się przekrojem i składem. Nie wiem przy czym tak naprawdę się upierasz ale w/g Pirelli obie te opony to klasa sport/touring tak więc jedna i druga pasi do mojego bike`a ;-) http://www.pirelli.com/tyre/pl/pl/news/2009/02/23/pirelli-prezentuje-opone-do-motocykli-o-twarzy-aniola-i-sercu-demona-%E2%80%93-angel-st/ http://www.pirelli.com/tyre/pl/pl/news/2013/09/25/nowa-opona-sportowo-turystyczna-pirelli-angel-gt-zdobyla-tytul-%E2%80%9Eopony-roku%E2%80%9D-magazynu-mcn/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 przy niczym, szukam różnicy między modelami bo ujezdzam GT i bardzo mi służą. myslalem ze ST to bardziej sport niz turystyka i chcialem je zapodać na podstawie doswiadczenia z GT do Katany (jak ją skończę). ale poszukam dalej. wstawie tam coś bardziej lepkiego, bo katana będzie startować w sprintach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Człowiek się cieszy, że udało mu się na tydzień wyrwać na moto i chce się pochwalić, a tu wątek o gumach się zrobił ;-);-) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Polska (Bieszczady) Do Wilczej Jamy zajechaliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Do Wilczej Jamy zajechaliście? Nie, podczas oglądania cerkwii zaczęło się pieknie chmurzyć i zwialiśmy do Bieszczadzkiej Przystani Motocyklowej. Okazało się, że tam nic do jedzenia nie dają więc kilkaset metrów dalej stołowaliśmy się "Pod Czanym Kogutem" - dobre jedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Nie, podczas oglądania cerkwii zaczęło się pieknie chmurzyć i zwialiśmy do Bieszczadzkiej Przystani Motocyklowej. Okazało się, że tam nic do jedzenia nie dają więc kilkaset metrów dalej stołowaliśmy się "Pod Czanym Kogutem" - dobre jedzenie.Acha, ok Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Ja kupiłem ZRX na praktycznie nowych Angelach GT. i uważam że nigdy nie miałem lepszych opon... to drugiego Suzi wlasnie chcialem ST. Serio są słabe? Z czym porównujesz? I jakie masz rozmiary - może przygarnę btw. Turystyk wychodziłby na ST? to chyba GT? Ihmo słabe. Na radomringu popiskiwaly i zostalem poproszony żeby zwolnić, bo lada chwila się wygruzuje. W ruchu ulicznym uciekajacy tył to żadne zaskoczenie. Ciepło mi sie zrobiło jak zaczął przód się uślizgiwac. Fakt, ze było delikatnie mokro, ale bez przesady. Wtedy miarka sie przebrała i postanowilem pozbyć sie tych wątpliwie dobrych opon. Do turystki, jak ktoś nabija km po prostych mogą sie nadawać i starczą na długo. Mi na tym nie zależy. Wolę żeby guma dobrze kleiła.Komplet dzisiaj poszedł za 480PLN - problem z głowy. Teraz zarzuciłem Michaly Powery 2CT. Zobaczymy jak bedzie. Jak bedzie kiepsko tez pogonie i spróbuję bryśki BT016 PRO - zaprzyjaźniony serwis poleca. Ew. BT023 GT. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Ale masz przeciez w ofercie Angel ST i Angel GT. nazwy łatwe do rozszyfrowania bieżnik ten sam (na oko), pewnie różnią się przekrojem i składem.Sorry, ale nie wyobrażam sobie latać sportowo na STkach. Przynajmniej nie na moim ciężkim sprzęcie. Być może na typowej szlifierce lepiej sobie radzą, z racji nizszej wagi.Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Mi mechanik poleca Dunlop Roadtec 3. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Mi mechanik poleca Dunlop Roadtec 3. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Raczej Roadsmarty Roadtec'i to Metzy Co do tych dunlopów to na moto-opiniach 0 wpisów Ja bym za królika nie robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Raczej Roadsmarty Roadtec'i to Metzy Co do tych dunlopów to na moto-opiniach 0 wpisów Ja bym za królika nie robił Sorki - machnąłem się ;-) Co do moto-opini to tam Angelki chwalą więc nie wiem czy jest sens sie tym podpierać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Sorki - machnąłem się ;-) Co do moto-opini to tam Angelki chwalą więc nie wiem czy jest sens sie tym podpierać... W sumie możesz mieć i rację, ale czymś trzeba się podpierać. Wychodzi na to, że najlepiej testować samemu tyle, że to kosztowna zabawa. Teraz będę sprawdzał PP2CT - jak będzie lipa to nie omieszkam napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 W sumie możesz mieć i rację, ale czymś trzeba się podpierać. Wychodzi na to, że najlepiej testować samemu tyle, że to kosztowna zabawa. Teraz będę sprawdzał PP2CT - jak będzie lipa to nie omieszkam napisać. Nie zapomnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Nie zapomnij Przed Agelami ST miałem właśnie PP2CT, ale troche starawe/plastikowe DOTxx10 IMHO te stare PP lepiej kleiły niż nowe Angele. Zobaczymy jak teraz będzie z nowymi PP2CT DOTxx16 BTW. Po co Ci to wiedzieć? Przeca na nowy sprzęt zakładają nowe gumy, więc nie musisz się martwić o kapcie, chyba że zaraz po wyjeździe z salonów masz zamiar spalić kapcia tylnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Przed Agelami ST miałem właśnie PP2CT, ale troche starawe/plastikowe DOTxx10 IMHO te stare PP lepiej kleiły niż nowe Angele. Zobaczymy jak teraz będzie z nowymi PP2CT DOTxx16 BTW. Po co Ci to wiedzieć? Przeca na nowy sprzęt zakładają nowe gumy, więc nie musisz się martwić o kapcie, chyba że zaraz po wyjeździe z salonów masz zamiar spalić kapcia tylnego To "nieco" druzgocąca opinia dla Angeli Podobno ta guma co jest fabrycznie w Zecie wystarcza na 8000km, co przy moich przebiegach oznacza wymianę jesienią lub najpóźniej wczesną wiosną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 To "nieco" druzgocąca opinia dla Angeli Podobno ta guma co jest fabrycznie w Zecie wystarcza na 8000km, co przy moich przebiegach oznacza wymianę jesienią lub najpóźniej wczesną wiosną To wtedy mam takie rady: 1. Mniej jeździj - starczy na dłużej 2. Wybieraj trasy po prostej, bez winkli - rufa nie będzie się uślizgiwać Zresztą jaka tam zaraz druzgocąca opinia. Opony mi najzwyczajniej tylko nie kleją Ale zdziwienie w serwisie było, że nowe opony zmieniam i to wcale nie takie najgorsze Ale cóż... już się zdążyłęm przyzwyczaić, że standardowe rozwiązania w przypadku sprzętu BMW się nie sprawdzają Ta marka ma swoje wizje. Nawet montaż tylnego koła na wyważarce może stanowić już istotny problem Poza tym o Angelach ST w kwestii przebiegu to akurat są b.dobre opinie, w sensie, że wytrzymują bardzo długo. Może przestań jeździć na te radomringi, ułężowiska i inne biłgoraje to Ci opona po 16kkm będzie wyglądała jak nófka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 W Zecie są jakieś Dunlopy. Ja nie chcę żeby opona za wszelką cenę wytrzymywała nie wiadomo jak długo, oczekuję żeby dobrze trzymała, dało sie jechać po mokrym i żeby wytrzymała sezon czyli ponad 15kkm. Nie musi być po 15kkm jak nówka, ale żeby je wytrzymała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Nie zapomnij Nie wiem kiedy wybiore sie na jakis tor, wiec tak na szybko co zauważyłem.Przy redukcji bez między-gazu: - Angele gubiły przyczepność w 80% - PP 2CT powiedzmy w 10-20% Także wg mnie poprawa znaczna. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Nie wiem kiedy wybiore sie na jakis tor, wiec tak na... Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Hej, jest mi na prawdę przykro, że narazilem Cię na stratę czasu i gotówki, albowiem namawiałem do zakupu pirelli. Niemniej dalej podtrzymuje swoje zdanie, że u mnie w/w opony sprawują się lepiej niż poprzednie piloty powery (bez 2 CT). W trakcie dojazdow do pracy czy "czeskich winklach" wykorzystuję caly zakres tylnej opony. Pozostaje zatem róźnica w mniejszej mocy mojego moto, oraz w mniejszych moich umiejętnościach, mniej agresywnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Nie wiem kiedy wybiore sie na jakis tor, wiec tak na szybko co zauważyłem. Przy redukcji bez między-gazu: - Angele gubiły przyczepność w 80% - PP 2CT powiedzmy w 10-20% Także wg mnie poprawa znaczna. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Co to za moto że tak mocno szarpie przy redukcji? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Co to za moto że tak mocno szarpie przy redukcji? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Bawaria, k1200r sport250kg Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Hej, jest mi na prawdę przykro, że narazilem Cię na stratę czasu i gotówki, albowiem namawiałem do zakupu pirelli. Niemniej dalej podtrzymuje swoje zdanie, że u mnie w/w opony sprawują się lepiej niż poprzednie piloty powery (bez 2 CT). W trakcie dojazdow do pracy czy "czeskich winklach" wykorzystuję caly zakres tylnej opony. Pozostaje zatem róźnica w mniejszej mocy mojego moto, oraz w mniejszych moich umiejętnościach, mniej agresywnej jeździe. Stary, ja nie szukam winnego także looz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.