Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. W porównaniu z popularnymi europejskimi autami, dla przykładu, amortyzatory, elementy zawieszenia, elementy układu chłodzenia takie jak pompa, termostat, czy chłodnica, sprzęgło, elementy klimatyzacji takie jak kompresor czy skraplacz, to wszystko kosztuje jedynie 100% więcej. Są elementy nawet 3 krotnie droższe, typu sonda Lambda. Inny problem, to dostępność, tak wiem, są sklepy gdzie wszystko do Subaru itd, ale komfortem serwisu jest też możliwość kupienia wszystkiego w "kiosku" za rogiem i chęć wyboru marki, a nie to, co akurat jest dostępne.
  3. nie kupuj nowych bo to będą chińskie - szybko skorodują, trudno będzie wyważyć itp jeżeli naprawdę masz proste felgi to zrób ich renowacje i będziesz wiedział co masz a jak kupisz używki to rożnie to bywa...
  4. ⠀

    Elektryk w bloku

    300 lat! tapatalked
  5. ⠀

    Elektryk w bloku

    Dlaczego? Plebs przez kolejne 15 lat będzie ściągał z zachodu spalinowe perełki i dopiero wtedy auta się skończą. tapatalked
  6. Mieszkam 8 rok, dom szkieletowy - szkielet stalowy - drugi raz także poszedłbym w tą stronę
  7. Cezh

    Elektryk w bloku

    Nie mylisz sie niestety. 30 lat minimum.
  8. Narzedzie wielofunkcyjne, wibracyjne. Sam tym panele przycinałem przy progach.
  9. Ja tez takim ciałem juz ułożone panele. Idealnie sie to robi. Oczywiscie narzedzie za 150 zł.
  10. W Hiszpanii brałem auto w Firefly i Centauro też za śmieszne pieniądze (120-150 PLN za 11-12 dni w opcji full-full) i nie było żadnych problemów. Na wszelki wypadek miałem ubezpieczenie w firmie zewnętrznej, ale nie było potrzeby korzystać.
  11. Tak z ciekawosci-jakie zwykle dupowozy[benzyny oczywiscie] maja 2200 przy 160km/h? Od razu uprzedzam ze BMW 5 czy Audi A8 to nie sa zwyczajne dupowozy...
  12. Manual jest darmowy i powszechnie dostępny. A co do cen - co jest takiego drogiego bo mam trzecie i nie kojarzę żebym za części płacił więcej niż moi koledzy w innych markach. A na pewno jest taniej niż w Kii. Więc pytam z czystej ciekawości - co jest takiego drogiego?
  13. Today
  14. Żeby się zorientować, czy poza GoldCarem takie wypożyczenia mają sens. Wydawało mi się to oczywiste, ale na przyszłość postaram się od razu łopatologicznie to wyjaśniać od samego początku.
  15. angrius

    Elektryk w bloku

    Nie ma to jak podbudowac swoje ego😑
  16. Raczej to drugie.Mialem V50 1,8 i prowadzenie to jeden z jej plusow.
  17. Jeżdżąc tym sporadycznie w pracy, problemy były w jednej z lampami AFL, wiecznie świecąca się kontrolka od TPMS, w drugiej awaria panelu klimatronik, jakieś sprawy z radiem. Silnik 1.4T słabo do tego się nadawał. Z tego co czytałem, ale nie doświadczyłem osobiście, piszą też o ząbkowaniu opon, gnących się tarczach hamulcowych (z uwagi na masę), dość drogim zawieszeniu - choć tu z tego co się dowiedziałem jest lepiej niż w VC. Ogólnie auto fajne, choć z przodu trochę ciasne jak na ogólne gabaryty samochodu. W pracy miałem okazję poruszać się tym równolegle z Astrą J i w mojej ocenie w Insignią jest nieco ciaśniej, nie jest to na tyle przytłaczające, po prostu przytulniej jakoś 🙂 Jeżeli jesteś w stanie napisać coś dla przeciwwagi to chętnie przeczytam, nie wiem jak wygląda utrzymanie tego z punktu widzenia Kowalskiego jeżdżącego tym po Warszawie. Z tego co na szybko spojrzałem, auto jest w zasięgu finansowym.
  18. KYRTAP

    Elektryk w bloku

    Nie mylisz się ale problem będzie wtedy gdy producenci wycofają się z produkcji aut spalinowych a my nadal będziemy mieć tylko stacje benzynowe.
  19. 250 4x4 miałem okazję jechać, potem 1.4T. ogólnie auto spoko, podoba mi się, ale też ma swoje mankamenty, które mogą słono kosztować
  20. bierz po chipie to bardzo szybkie auto sam mialem 140KM na 180KM zrobione i super jezdzila, moze nawet lepsze odczucie bylo od nastepnej ktora mialem a to byla 250KM 4x4 ale juz automat.
  21. mrBEAN

    Elektryk w bloku

    Dlatego to są auta dla elit
  22. bardzo dobrze wspominam ten samochód miałem 159 co prawda z najsłabszym dieslem. Przez 6 lat nie włożyłem nic.
  23. Moje doświadczenia z firmowymi S40 (diesel 2,0) były dwojakie: bardzo fajne do jazdy, ale męcząco awaryjne. Potrafiły np. na parkingu otworzyć wszystkie szyby, albo podczas jazdy odmówić współpracy. Po jakimś czasie (pół godziny, godzina) wszystko wracało do normy.
  24. Nie miałeś wrażenia, że zmieniając pas, tył dopiero po chwili dogania przód? Mieliśmy toto w firmie przez chwilę (używany, dostaliśmy w formie rozliczenia) i powyższe sprawiało, że - subiektywnie - jazda była średnio przyjemna. Nie wiem tylko czy to urok modelu, czy burzliwej przeszłości egzemplarza
  25. angrius

    Elektryk w bloku

    Czy komfort użytkowania EV taki sam jak spalinowki to jakieś wygórowane wymagania? Podejrzewam że większość społeczeństwa ma takie oczekiwania.
  26. Dlatego nie wybrzydzaj, tylko bierz to co oferuje rynek w danym momencie Samochód to nie cyrograf, jak kupisz i ci nie przypasuje to sprzedasz za pół roku bez większej straty. Jak nie wiesz co kupić, to weź coś pokroju Suzuki Jimny za 10-15k i przebujaj się aż znajdziesz coś sensownego. Jamnik się nie popsuje, nie straci na wartości i dowiezie cię wszędzie gdzie potrzebujesz (fakt, że komfort przypomina ujeżdżanie radosnego prosiaka). Na zimę jak znalazł Ew. Pikaczento za 5 koła, ale tu jest ryzyko, że trzeba będzie dołożyć. Nie namawiam cię na tego Kaszkaja, ale mam taką teorię, że dobry samochód można kupić w ciągu jednego dnia. Kwestia odpowiedniego przesiania ogłoszeń. Na końcu zostają ze trzy sensowne oferty, spośród których dwie odpadają po rozmowie telefonicznej a ostatni jedziesz kupić. To nie musi być ten, bo może masz inne wymagania, ale - jeżeli opis nie kłamie - masz samochód z małym przebiegiem, z pewnego źródła, dobrze wyposażony, z automatem, napędem na 4 łapy i szklanym dachem; wnętrze nie jest najpiękniejsze, ale czasem te brzydkie bardziej się starają
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.