Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. pawel_78

    Co zepsuł mechanik?

    Dokładnie. Niektórzy producenci dają sprzedają takie zaciski napełnione płynem w celu uniknięcia problemu. A ta jazda to najlepiej na dziurawej drodze - wibracje sprzyjają uwolnieniu powietrza z tłoczka.
  3. bielaPL

    Co zepsuł mechanik?

    Nie. Mam go od 10 lat i zawsze było ok . Dzięki wszystkim za rady. Wiem już jak gadać
  4. Dzisiaj
  5. format

    Nie rozumiem zachwytu nad elektrykami.....

    Na elektryki jest w Europie takie ssanie że żaden producent nie daje żadnych rabatów. Ja się przynajmniej nie spotkałem. tapatalked
  6. Lisek

    Jesień/Zima spam-wątek

    Eee u mnie już od miesiąca siedzą zimówki.... ale dopiero dzisiaj prawdziwy szron rano widziałem..
  7. wujekcybul

    2020 Opel Insignia/Regal/Commodore facelift...

    Bardzo ładne auto na tle azjatyckich potworów od Toyoty.
  8. leszcz

    Rdza, a konserwacja podwozia

    Jaka masa bitumiczna, przecież to nasiąka wilgocią, jak już to coś na bazie kauczuku czy polimerów, np. dinitrol 447 pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  9. kyniuSCS

    Sprężyny D&D czy MM czy?

    Elo Kupiłem, założyłem, zrobiłem z 2 tys.km Ogólnie duzo lepiej niż na serii Ale myślałem ze będzie niżej ... Auto siadlo rowno ale tylko 20mm Robilem pomiary przed i po springach wiec mam wszystkie dane. Największe zaskoczenie bylo po przymiarce ori springów do Sparco - ponad 12cm różnicy !!! Ogólne za te pieniądze to ujdą ... Tyl moglby siąść jeszcze pare mm ... Jak nie usiądzie- wrzucę worek cementu do bagażnika Pozdro all
  10. kocur100

    Problem z alarmem w XP

    Poprzedni właściciel zamontował w ASO alarm do mojej XP. Nie wiem jaki to jest model (podobno takie były montowane również fabrycznie, ale nie mam instrukcji) - steruje nim pilot z fabryczngo kluczyka, działa centralny zamek i miga fabryczna kontrolka na górze deski rozdzielczej. Nie sądzę żeby była zrobiona jakaś rzeźba, podejrzewam jednak coś seryjnego, dedykowanego do Citroena. Na podszybiu zamontowana jest syrena Delphi. Ostatnio coraz częściej alarm wesoło sobie wyje nocami. Wyje jakieś 5- 10 sekund i przestaje. Po jakimś czasie znowu. Po wyłączeniu kontrolka chyba powinna ilością mgnięć pokazywać przyczynę wzbudzenia - u mnie miga szybko przez cały czas. Co się może dziać ?
  11. format

    Outlander - epopei ciąg dalszy

    Ale tam oprócz klasycznego, mechanicznego termostatu jest elektronika która zalewa silnik zimną wodą przy pałowaniu. 200hp/300Nm z 1.6 robią swoje. tapatalked
  12. ulik87

    Outlander - epopei ciąg dalszy

    ale wskazówka powinna się ruszać? temperatura też nie powinna aż tak bardzo spadac, chyba że ktoś ma termostat zepsuty mam gmowski z18xer i temperatura pracy to 102 stopnie, przy bucie komp puszcza napięcie na grzałkę w termostacie, otwiera mocniej duży obieg i spada na chwilę na 90. przy czym wskazówka jest zawsze na 90. akurat w tym silniku chodzi o to, że pracuje na dość wysokich temperaturach, więc komp za wczasu zaczyna mocniej chłodzić, jak poczuje że ktoś mocniej ciśnie 70 stopni nie wydaje sie optymalna temperatura na palowanie...
  13. Azbest

    Palnik xenowy d2s

    Moje świeciły bardzo podobnie - z tym że dolne wiązki też były skupione w takie owale .. a górne to "skosy" to też taka loteria ... z prawego reflektora w ogóle praktycznie nie mam wzniosu i nie oświetlam znaków. Oryginalne Osram świeciły książkowo. Znalazłem stare zdjęcia:
  14. mrBEAN

    Nie rozumiem zachwytu nad elektrykami.....

    W tym momencie jednak muszę się przyłączyć do dyskusji, a wolałbym nie 😁 Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że jeżdżąc Vozillą jeździłeś Leafem starej generacji, które nie posiada funkcji e-pedal. Dodatkowo sugeruję wziąć poprawkę na fakt, że ten Leaf zadebiutował na rynku w 2011 roku, a mamy prawie 2019. Trzecia sprawa to te Vozille są w top bida wersji. Reszty nie komentuję, bo fajnie się czyta 😄
  15. kaczorek79

    Co zepsuł mechanik?

    Tylne zaciski ze zintegrowanym ręcznym czasem ciężko odpowietrzyć za pierwszym razem, bo powietrze gromadzi się w tłoczku i wtedy trzeba pojeździć i powtórzyć. Ewentualnie przyzwyczaiłeś się to wysokiego pedału hamulca, gdy zacisk wcześniej stał dęba, a teraz bierze tak, jak powinien.
  16. delco

    Nie rozumiem zachwytu nad elektrykami.....

    No ale ten wodór magazynowany byl w czyms co mozna by nazwać protoplastą chmury..... i na pewno nie był wystarczająco spręzony....
  17. Spajdi

    Co zepsuł mechanik?

    Źle odpowietrzony zacisk lub w zależności od konstrukcji zacisku tłoczek schowany za głęboko i jeszcze nie "przeskoczył" spróbuj zaciągnąć ręczny do oporu jednocześnie wciskając hamulec nożny do oporu i tak kilka razy, jeżeli tu tkwi problem to po takim zabiegu poczujesz, że pedał znowu stawia opór wysoko i jest twardszy i już będzie ok, a jeżeli to nie pomoże to zacisk zapowietrzony i trzeba jechać i kazać poprawić. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  18. Cinek

    Co zepsuł mechanik?

    Nie piszę o odpowietrzeniu. Gdyby wszystkie awarie hamulców się do tego sprowadzały życie byłoby śliczne.
  19. rwIcIk

    2020 Opel Insignia/Regal/Commodore facelift...

    Bardzo zadowolony - diesel z automatem Jest przedstawicielem na jakiś spory rejon Polski.
  20. volf6

    Co zepsuł mechanik?

    Samo ma się odpowietrzyć/naprawić?
  21. rostex

    Poprawa audio Ford 6000

    Cd6000 to najgorszy szajs. Wymień na Sony.
  22. bergerac

    2020 Opel Insignia/Regal/Commodore facelift...

    niezła fucha jak PH dostaje Insignię Powiedz mu, że bazując na doświadczeniach z Australii powoli już musi na złom szykować a poważnie - jak jego opinia o aucie ?
  23. szpyrek

    Warto dać politurę pod wosk?

    Nawet bez cleanera albo najlepiej po nim wymyć go rozcieńczoną IPĄ 1:1 z demi. Wtedy coli siedzi na lakierze jak głupi.
  24. Ryb

    Nie rozumiem zachwytu nad elektrykami.....

    Mamy już pewne doświadczenia ze środkami transportu wypełnionymi wodorem...
  25. rwIcIk

    2020 Opel Insignia/Regal/Commodore facelift...

    Znajmoy przedstawiciel handlowy ma już blisko 70 000 km nakręcone
  26. Ozarek

    Rdza, a konserwacja podwozia

    wiesz w tytule napisali, że to był mocno skorodowany egzemplarz... więc albo takiego nigdy nie widzieli albo to tylko pokazówka pod filmik - sam zdecyduj jakby to było takie proste to by nie było tak kosztowne i zrobienie porządnie nie byłoby takie trudne Jak chcesz coś samemu i względnie szybko to zakładając, że jest tylko powierzchniowa rdza kładziesz coś co ją 'przetrawi' i na to masa bitumiczna. Masz jeszcze całą masę preparatów woskowych z inhibitorami korozji tylko one nie są tak trwałe jak masy bitumiczne.
  27. sherif

    volvo xc60 D4 2.4 czy 2.0

    Mam XC70 D4 2.4 z 2016. Ekomonicznym ten silnik nie jest średnie spalanie mam 9.5l, ale dużo w tym miasta. Na autostradzie przy V rzędu 150 kmph też spalanie podobne. Dźwięk dość ciekawy jak na diesla ale niestety jest dość głośny, mimo dobrego wygłuszenia klekot słychać, szczególnie przy zimnym silniku. Duży plus to dynamika i elastyczność, choć nie lubię diesli tym jeździ się bardzo fajnie i jest to najlepszy diesel jakim jeździłem. Doskonale współpracuje z automatem. Kilka miesięcy po zakupie ASO wgrało pakiet Polestara podnoszący moc do 215KM i taka moc jest optymalna dla tego auta. Póki co mam 70kkm i zero awarii. 2.0i jest ciższe i ma mniejsze spalanie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.