Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Czemu? Ja miałem z zawiasem +20mm oraz osłony silnika skrzyni i dyfra. Na agresywnych oponach szedł jak dzik. Od sniegow w północnej Rosji po skały w Albanii czy błota w Moldawi. Niczym tribeca nie ustępowała forkowi SH poza przednim zwisem a napędowy była lepsza (5eAT czyli centralny dyfer z aktywna blokada + TC)
  3. Mi jest wszystko jedno i tak. Dla mnie istotne było, że poduszek powietrznych nie posiada.
  4. Today
  5. sdss

    Skoda Fabia 2022

    Noe tylko inflacja, auto urosło , ma więcej elektroniki.
  6. To też nie jest SUV z zacięciem terenowym. Nawet bardziej nie jest niż ta Tribeca. Ale jestem gotów zaraz to odwołać pod presją fanów Subaru. I nawet przyznać, że symetryczny AWD to taki napęd co symetrycznie rozdziela w terenie moment na wszystkie koła bo i takie argumenty pewnie padną.
  7. Ja to się tylko droczę bo sway control to funkcja ESP i mają ją niemal wszystkie auta (a na pewno oba wymienione) w standardzie od lat a kolega robi z tego nie wiadomo co. On "woli to mieć" i dlatego kocha Amaroka a nie wie, że nie da się tego nie mieć, czego by nie wybrał. A trailer assist w większości modeli VW to ZTCP system sterowania autem z przyczepą joystickiem od lusterek podczas parkowania ale Amarok akurat tego nie ma bo tam układ kierowniczy jest hydrauliczny bez elektryki. Z tego samego powodu nie ma też trzymania pasa ruchu bo nawet jakby miał kamery to nie umie kręcić sam kierownicą. I z tego samego powodu nie umie też sam zaparkować. Do muzeum z tym.
  8. To tak na zakończenie tematu. Brakło mi zapału, żeby się z nimi kłócić. Finalnie podstawili Fiata Tipo, spóźnili się godzinę A wieczorem gość do mnie dzwoni, czy ja bym po niego nie podjechał w dniu odbioru auta, bo nie bardzo ma jak do mnie przyjechać (mimo, że nie mieszkam na jakimś wygwizdowie, 400 m od przystanku, busy z Krakowa co 20 minut śmigają, może nawet częściej). To już zakrawa na bezczelność. Roześmiałem się tylko i powiedziałem, że czekam o umówionej godzinie.
  9. To nie jest SUV z zacięciem terenowym może Forester Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
  10. Inflacja zrobiła swoje pare lat temu można było zmieścić się w 60k za przyzwoity egzemplarz.
  11. Dlatego mi chodzi o sway control bo to jest bezpieczeństwo a nie jakieś wspomagacze parkowania. Fajne, ale to nie to jest najważniejsze.
  12. Te Pajero Sport na pewno będzie młodsze i może być w doskonałym stanie więc też bym go nie skreślał. Mozesz też poszukać zwykłego Pajero ale to auto wymaga przyzwyczajenia i pewnych kompromisów. Nie każdemu będzie odpowiadać. Za to generalną wadą wszystkuch dostępnych w Polsce terenówek są za słabe silniki. Akurat mam okazję jeździć LC z V8 pod maską i dopiero z tym silnikiem auto pokazuje co naprawdę potrafi. Szczęka opada. W PL jest 170KM diesel (bo j200 to rzadkosc i do tego za chorą kasę) i to nigdy nie będzie robić takiej roboty niestety. Jako plan B zostają też pickupy ale IMO żeby jeździć pickupem to trzeba naprawdę bardzo chcieć pickupa więc nie jest to opcja dla każdego.
  13. Ale nawet jak podstawowe TSI to i tak prawie 70kzł chyba że chcesz MPI z stalówkami to dasz radę za 60pare
  14. To już dawno nie miało sensu, odkąd są leasingi.
  15. zmiany konstrukcyjne są dozwolone pod pewnymi warunkami . nie mieszaj badań - powypadkowe to powypadkowe a zmiany konstrukcyjne to zmiany , są to różne badania i inny zakres czynności
  16. No i właśnie od LC to wszystko się zaczęło oraz wygląda że powinno się skończyć
  17. Opona o wyższym profilu i X5 da radę bez problemu.
  18. Chyba nie o tym samym systemie mówicie To nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem. Nie wiem jak w vw, chyba trzeba jakieś osemki kręcić ale u mnie jest kółko na haku i ono odpowiada za ten system. Kamera i czujniki raczej się do tego nie przydają
  19. Moim zdaniem jeśli chcesz jechać w teren autem z pudełka to kup nowego Defendera, Wranglera lub Land Cruisera i można zamknąć temat. Aha, tego ostatniego szczególnie jeśli planujesz też z tego terenu wrócić.
  20. Może dlatego, że VW nie podzielił Twojego entuzjazmu dla swojego dzieła i zamiast je kontynuować postanowił produkować Forda? Noooo, jak VW to na pewno premium. Zapytaj ludzi, którzy jeżdżą w terenie dlaczego bębny mają tam zalety. Zwlaszcza w autach użytkowych. BTW, jedyne pickupy z tarczami z tyłu dostępne na tynku, to te, którymi lepiej nie wozić nic ciężkiego. No, dokładnie. Tym, w którym z uwagi na emisję obcięli moc do 220KM a potem do 200 i przestało to jechać. Powyższe mógł napisać tylko ktoś, kto autem z tym nowym silnikiem nie jechał. Fajnie że to napisałeś, rozwiałeś wszelkie wątpliwości czy coś wiesz czy tylko sobie fantazjujesz. Aha. Zapytaj ludzi, którzy jeżdżą w teren jak bardzo sobie chwalą Torseny. Ranger/Navara/L200/D-Max mają blokadę centralnego dyferencjału (realizowaną w ten sposób, że poza MItsu to go w nich nie ma) oraz tylnego. Dzięki temu w prawdziwym terenie i pod prawdziwym obciążeniem nie ma porównania do Amaroka, który ma napęd z SUVa. Owszem, fajny na asfalcie ale to nie jest to, czego oczekują właściciele pickupów. Chyba że pod koniec wsadzili. Czyli wtedy, gdy obcięli moc silników. Więc możesz mieć albo silnik albo Internet. No co Ty? Super komfort, super bezpieczeństwo, super hamulce, super nawet uszczelki w superzamykających się tylnych drzwiach i Ty nie chcesz tam ludzi wozić? Bo ławkę dali? I uczynili go dwuosobowym? Mimo czworga drzwi? W sumie niezły fortel żeby zamaskować brak poduszek powietrznych - jak nikt z tyłu nie usiądzie to nie są potrzebne. Tylko po co w takim razie nie zrobili krótkiej kabiny i długiej paki? Ty widziałeś kiedyś Raptora z bliska? Wiesz w ogóle do czego ten samochód służy? Sprzedaż jest adekwatna do zabawki za niemal 300k. A wręcz wyjątkowo duża jak na taką zabawkę. A mnie stać. Ale przeważyły inne względy, które Tobie akurat nie mieszczą się w głowie. Ja mogę z tym żyć. A Ty? Ja nie kupiłem VW bo jest niebezpieczny. Możesz tego nie rozumieć, ale bezpieczeństwo to nie jest tylko rodzaj tylnego hamulca. Trzymaj się więc bezpiecznego VW. Proponuję model ID3. Zgadnij jakie ma z tyłu hamulce?
  21. Obd to sobie można lambde sprawdzić nagrać wibracje, zmienić ASO. Nie na co się kopać z koniem. Pewnie jakaś poduszka ze coś ale jak na gwarancji niech szukają.
  22. Właściwie to sam sobie odpowiem, ale może kogoś też będzie to ciekawić, porównanie kilku SUV'ów. Wiadomo że Ci co jadą później mają zdecydowanie trudniej bo droga już jest zdrowo rozjechana.
  23. Na pewno gorzej, tu chyba nikt nie ma wątpliwości Pytanie czy mając jeep pozwolisz sobie na to co widać na filmie ? Zwłaszcza jak jesteś gdzieś daleko od domu, z rodziną na pokładzie Jeżdżąc po Albanii i innych częściach Bałkanów, najbardziej bałem się o opony, na skałach to chwila, a w bagażniku dojazdówka, do domu 2tys km i szukaj teraz identycznej opony do kpl Spodem gdzieś tam przytarlem i nic się nie stało Nie wiesz co tam pod spodem się dzieje, uderzenie budą o skały to raczej pogięta podłoga/progi, jak jest solidna rama to jeszcze jest szansa że tylko lakier się zdrapie W zeszłym roku na imprezę 4x4 przyjechał gość hummer i prawie zostawił zderzak, urwał tablice, wydechem tak zarył w glebę że raczej też bez szkód się nie obeszło Niestety zabawa w off rzadko kończy się bez strat Mam prawie seryjną terenówkę z lat 90, dwa zderzaki, pogięte progi, skrzywiony hak i takie tam drobnostki to straty z lajtowych wyjazdów Ale na filmach tego nie widać
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.