Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ładowanie może nie wystarczyć, system s&s ma swój algorytm który weryfikuje sprawność akumulatora. W moim C4 po wymianie na nowy system dopiero odpalił s&s po kilkunastu godzinach od montażu, wcześniej próbowałem ładować stary i sterownik nie dał się oszukać. W teorii można zrobić taki patent :j naładować na full, później odłączyć klemę żeby zasymulować wymianę a na koniec po podłączeniu zostawić go na noc z podłączonym zasilaczem ustawionym na 12,7v tak aby system myślał że ma idealny nowy aku bez spadku napięcia.
  3. HelixSv

    ID.4

    Skodą może przejadę się jutro. Na razie tylko siedziałem w dwóch różnych wersjach. Sprawia sporo lepsze wrażenie od ID4, jest trochę większe, no i droższe. Nie rozumiem, dlaczego VW pozycjonuje Eniaqa wyżej od ID4.
  4. Niby tak, nowe, pachnace, niewypierdziane. W salonie zrobia ceremonie z wstążką, pokrowcem i czerwonym dywanem 😄 Ale wszystko zalezy od marki (i jej awaryjnosci jako takiej) i stanu samego egzemplarza - jak to bedzie swieza uzywka - np 3 latek po leasingu z rozsadnym przebiegiem to poza ceremonia j.w. znaczacych roznic nie powinno byc w awaryjnosci i wizytach u mechanikow. Oczywiscie jak porownamy nowa Fabiede vs Passerati z przebiegiem 200+ to juz to moze inaczej wygladac w kwestii awaryjnosci i uciazliwosci.
  5. Cos w tym jest, ze nowe auto to nowe auto i jakos daje wiecej frajdy niz uzywane
  6. to chyba zalezy co wybierzesz jako uzywke. Ja nie mialem nigdy auta z salonu a mechanikow widywalem w zasadzie tylko na przegladach okresowych albo jak montowali jakies moje wydumki 😄
  7. A ubery? Jak widze białą albo granatową fabiedę to od razu wiadomo, ze to przewoz osob 😄
  8. Maciej__

    KIA EV6

    NIkt normalny tak nie jezdzi, ale oczywiscue mozna wpisac 250+ zeby bylo bardziej dramatycznie Ja nawet nie pamietam, kiedy jechalem szybciej niz 150 przez dluzsza chwile niz przy wyprzedzaniu... A paliwo mnie nie boli.
  9. chojny

    Polskie opony

    W każdym aucie ma znaczenie jak jedziesz na granicy przyczepności. W codziennej jeździe zgodnej z przepisami do takiej sytuacji nie dochodzi. Następuje natomiast chwila prawdy w sytuacjach kryzysowych typu nagłe hamowanie, niespodziewany aquaplaning, ostre przyspieszanie, zbyt szybkie wejście w zakręt. W normalnej jeździe czujesz różnicę w hałasie, spalaniu i zużyciu opony... choć 90% kierowców nic nie wyłapie.
  10. ppmarian

    KIA EV6

    Rzadko który Kozak w benzynie na autobanie potrafi (bo go portfel boli) dotrzymać tempa przelotowego dieslowi a co dopiero takie elektryk także z tym laniem to bym był ostrożny. Co z tego że będzie miał odejście jak nie widzę go trzymającego stałe plus 180 Wysłane z tel.
  11. ja nie potrzebowałem dużego auta jak było małe dziecko, jak była budowa domu, za to teraz potrzebuję odkąd mam psa
  12. mrBEAN

    ID.4

    Do kompletu i porównania teraz Enyaqa gdzieś zorganizuj. Chodzą słuchy, że jest bardziej premium niż w VW 😱
  13. Today
  14. Policji w mojej okolicy to praktycznie nie ma tzn. krążą tylko nieoznakowani. Prewencji zatem żadnej.
  15. Do 140-150 jest w porządku, da się normalnie pogadać, muzyki też nie musiałem robić głośniej.
  16. @zejkOn ma ponizej 16s 100-200 km/h widac gabaryty swoje robia ale do 100 na swiatlach bedzie szatan. A jak wyglada halas przy wyzszych predkosciach?
  17. Nie wiem, czy ma. Z poziomu menu w samochodzie nie. Ss wyłączyć na stałe się nie da. Teraz jest fajnie, bo się nie załącza w ogóle, ale kiedyś i tak trzeba będzie wymienić aku i problem wróci. A autem jeździ żona, wolę, żeby jej taka sytuacja nie zaskoczyła. Nie sądzę, żeby zawsze pamiętała o wyłączeniu z przycisku.
  18. Jak aku był lepszy, to działał, ale miał ten feler. Teraz nie działa.
  19. To moga byc kangury przy manualu i 1.5 TSI, nie wiem czy juz to ogarneli.
  20. Co tu da ladowanie? Ma ta kila opcje resetowania po wlozeniu nowego aku? Jak tak to zresetowac i niech mysli, ze ma nowy i ss zacznie dzialac. Albo kupic nowe aku albo co najlepsze wylaczyc ss i sie nie przejmowac.
  21. Czyli końcówka cennika Sandero... ale od drugiej strony
  22. No to kupujesz transformator z 230 na 24. Tylko moc dobierz tak aby dal rade z zaworami. Ktory sonoff ma zasilanie na 24V? Krawiec
  23. Ciekawe. Wiki mówi ze to pra sama platforma co Camry i Lexus ES: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_New_Global_Architecture#GA-K
  24. Dla wyjaśnienia - w USA w cenniku są zarówno „factory options” jak i “dealer installed options” - teoretycznie możesz sobie skonfigurować samochód z jednymi i drugimi i dowiedzieć się jaka jest cena wyjściowa takiej konfiguracji ale praktycznie to wielkiego wyboru nie ma i bierze się to co jest na placu. Hak jest prawie zawsze DIO i zwykle dealerzy są w stanie go zamontować.
  25. To w końcu działa ten S&S czy nie, bo wcześniej piszesz, że działa choć nie końca tak jak powinien W sumie obojętnie, jeśli tu i tu masz regulację-ustaw rzeczywisty prąd na jakieś 1-1,5A i ładuj ze 2 doby.
  26. Yesterday
  27. Okazało się, że może elektrozawory tez są na AC. Obsługę w deszczu moge zrobić czujnikiem, to nie problem, choć na razie nie będę go montował. Ja nie mam takiej wiedzy, żeby samemu robić transformator, muszę kupić coś gotowego. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  28. Ja zrobiłem tak jak zobaczyłem gotowy sterownik za kilka stówek. Po pierwsze kazałem go dla firmy oddać do sklepu . Zczytałem parametry moich elektrozaworów i pojechałem na wolumen kupić transformator (AFAIR mój chodził na AC), dobrałem go tak aby obsłużył kilka zaworów na raz a nie jak sklepowy tylko jeden. Kupiłem też obudowę i trochę kabelków. W domu miałem dekoder 1wire, jeden wieczór i sterownik był gotowy, wpiąłem go do swojego systemu sterowania. Elektrozawór oczywiście po podaniu napięcia powinien zadziałać, tylko sprawdź dokładnie napięcie i czy AC czy DC. Sonoff też się na
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.