Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wymienia się bardzo łatwo. Ceny przystępne. Naprawić też można, kwestia ekonomicznej opłacalności. Fachowców niezależnych przybywa.
  3. Dokładnie , Waze powiadomi o przeróżnych rzeczach m.in przyczepki , odcinkowe pomiary , pomiary odstępu i wszystkie inne zagrożenia nawet jakieś przedmioty rozsypane na jezdni, polecam
  4. Dzisiaj
  5. Takie polesingowe mają na początku wysokie wyceny. Gdy nie sprzedadzą się, wtedy idą na licytację. Ale potem handlarz znów drogo wystawi
  6. Nie kupować jakby miał przebieg 4K to cena ok.
  7. Mam podobne objawy. Renault Megane III Generation z LPG. Od dłuższego czasu pojawiają się problemy z rozruchem. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Po kilkuanastu próbach odpalenia przestał odpalać i mam komunikat "Ustaw w pozycji neutralnej". Ostatnio likwidowałem wyciek i wymieniałem rozrząd, świece, reduktor LPG, czujnk ustawienia wału. Brak błędów w komputerze. Ktoś rozwiązał podobny problem?
  8. Kłóci mi się te 200 i normalna podróż. Przecież to trzeba czujność zwiększać wielokrotnie przy takiej prędkości. Albo jechać beztrosko ale wtedy mandat wcale nie jest najgorszym co może się przydarzyć
  9. kaczorek79

    Interface

    Jeżeli w obu przypadkach przycisk "A off" jest na osobnej wtyczce, to tak. Czasem przycisk jest w panelu z innymi guzikami i wtedy ma zintegrowane piny na jednej wtyczce. Nie znam na tyle wnętrza Skody i nie podpowiem.
  10. MARS

    Interface

    To po co wpisują modele Skody? Mogę kupić ten do Fabii, skoro mam Karoqa?
  11. Myślisz, że widzieli te ciężarówki? No niby są większe od znaku
  12. No to jest skandal, jak można nie rozumieć, że inni mają w dupie przepisy i należy im tylko przyklaskiwać. @Ryb wstydź się!
  13. A w DE jaka jest sugerowana prędkość na autostradzie?
  14. Najlepiej hamują dwa tygodnie po powrocie polecone z mandatami
  15. dajesz na maksa w hamulac i spokojnie zwolnisz nawet do 60
  16. W moim innym VAGu rezerwa to jednak mniej niż te ~9l Tam tankując tez z 20km od zaświecenia lampki wlewam ~50l przy baku 55. Moje pierwsze wrażenie z tankowania Skody to właśnie że rezerwa jest bardzo asekuracyjna. No ale dobra, nie bedziemy sie o 3l licytować
  17. Bardzo dobry argument z tymi wyliczeniami, jak lecisz 200 kmh to przecież nie patrzysz przed maskę tylko właśnie te 200m przed siebie żeby mieć jakąkolwiek szansę na reakcję. Akurat znaki ograniczeń prędkości są łatwe do rozpoznania z daleka, na niemieckej autostradzie nie widziałem ograniczeń większych niż 120/100/80 czyli w każdym przypadku mniej niż 200kmh więc odpowiadając na Twoje pytanie : dam. Twoi znajomi pewnie już też tak zrobią
  18. Wystarczy gaz odpuścić ja na autostradzie często bez użycia hamulca jeżdżę wystarczy przewidywać.
  19. Waze sobie zainstaluj, spokojnie wystarcza, pokazuje ograniczenia i radary. No i wiadomo, że 99% fotoradarów na autostradach jest na ograniczeniach, trzeba uważać.
  20. Lecisz 200 na 120 to bierzesz na klatę mandat Tak samo na robotach, niby 60 ale 100+ też można jechać... Tylko później nie pisze na forum, że mi czerwonym strzeliło po oczach
  21. W moim rezerwa zapala się, gdy szacowany zasięg spada < 60 km. A i tak pewnie można przejechać więcej
  22. No ale rezerwa nie zapala się przy zasięgu 0km, tylko z reguły w okolicach 100km. To co opisałeś, to raczej standardowe zachowanie.
  23. To jest właśnie ta edukacja, której tak brakuje w Polsce. Ja generalnie kibicuję temu pomysłowi z zainstalowaniem antyradaru i próbami dalszego łamania przepisów bo to tylko sprawi, że lekcja będzie droższa a ja jestem fanem rozwiązania z płaceniem za edukację. Prędzej czy później wszyscy Polacy za zachodnia granicą uczą się co znaczą te ignorowane dotąd cyferki na znakach i jaki to powinno mieć wpływ na prędkość ich samochodu - coś, czego nasz kraj nie potrafi ich nauczyć. A im więcej ich to będzie kosztowało tym lepiej, bo może mocniej zapadnie w pamięć.
  24. Co by nie mówić, średnio jeżdżę do Niemiec 20 razy w roku i nigdy nie dostałem mandatu. Jak ktoś pojechał i wyłapał od razu kilka mandatów, to raczej przyczyny trzeba jednak szukać u kierowcy...
  25. Wyraźnie tu widać, że jazda 200 nie jest dla każdego.
  26. I jeszcze pretensje, że Niemcy celowo za znakiem 120 ustawili urządzenie, które sprawdza czy jadą nie szybciej niż te 120. A teraz zamiast zrozumieć co te cyfry oznaczają to kombinują jak by tu obejść system i bezkarie przekraczać dozwoloną prędkość. Takie coś się może urodzić tylko w głowie obywatela kraju, w którym znaki z ograniczeniami prędkości są tylko ozdobą.
  27. Z tego co mi się wydaje, to zalecana prędkość na niemieckiej autostradzie to 130, więc nie ma co być zdziwionym, że "lecąc" 200 trzeba użyć hamulca, żeby dostosować się do ograniczenia.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.