Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Czyli lepiej wziąć np 9-18 i później coś powyżej 18 ?
  3. Do diesla bierz TRW, fast padł po 20k km.. szkoda roboty, u mnie już siedzi 3-ci komplet TRW, dwa poprzednie zrobiły po 110k km, i tu i tu padł prawy sworzeń, ale przebieg zadowala. Jeśli masz możliwość to wstaw blaszane, one mają wymienne sworznie to już w ogóle luksus... ja mam belkę tylko na żeliwne, a nie miałem nigdy czasy rozwiercać.
  4. Ale na postoju nic niepokojącego nie ma.
  5. z własnego doświadczenia z Recaro Young Sport 9-36 muszę powiedzieć, że moje dzieci nie mieściły się w niego w wieku 7lat i przy masie ~25kg z uwagi na wzrost i szerokość w ramionach, więc nie wiem kto to klasyfikował do 9-36 fotelik sprzedałem i nie polecam wg mnie dla dzieci >25kg i 130cm wzrostu potrzebne są duże foteliki 15-36kg, ja mam Concord Transformer XT i Cybex Solution X-Fix i polecam ten pierwszy
  6. Nie wiem czy coś to wnosi do tematu, ale kolega kiedyś uszkodził felgę stalową i przebił oponę bo wpadł w jakąś mega dziurę. Kupił więc nową felgę i 2 opony. Auto zaczęło delikatnie ściągać w lewo. Myślał że zawiecha też dostała więc powymieniał sporo. I nic. Pojechał wiec na geometrię. I diagnosta wyłapał że nowa felga ma inne ET...
  7. Uszkodzona odma gwiżdże, nie terkocze. Odpalasz auto niech pracuje na wolnych obrotach. Idziesz do komory silnika i wyciągasz bagnet, powinno przestać.
  8. Sam wymieniasz czy jedziesz do mechanika ? jeżeli samodzielnie to bierz Fasta najwyżej za dwa lata powtórzysz operację z TRW
  9. Niby tak, ale specjalnie pojechałem do wulkanizatora, żeby obejrzał opony i przerzuciłem je krzyżowo, a różnic brak.
  10. sprzedam kurtkę skórzaną, wzór kanadyjskich sił powietrznych. kurtka z kolekcji firmy lotniczej pratt&whitney, z najlepszej jakości skór, kilka razy noszona. najlepsza na motocykl. modny wzór, stan jak nowa, dużo kieszeni, gruba skóra. rozmiar xxl, na wzrost 182-188 cm, cena 499 zł
  11. Jeśli stało się to po zmianie opon to w kołach trzeba mimo wszystko szukać przyczyny.
  12. Chodzi o pierwszy kierunkowskaz. Jak on się kończy to terkocze już do końca. Ktoś mi jeszcze gdzieś zasugerował dwumasę, kierując się tym, że na jałowym jak przygazuję to nie ma żadnego terkotania. To mój pierwszy samochód z turbo i dwumasą, więc pojęcie mam zerowe.
  13. Jakiś czas temu musieliśmy przenieść naszego młodego z maxi cosi axissfix, bo o ile wagowo się łapał, to wzrostem już nie bardzo. Mieliśmy dość duży dylemat co zrobić, bo miednica 3-latka raczej nie jest gotowa na jazdę w normalnym klasycznym pasie bezpieczeństwa, a tak będzie we wszystkich fotelikach -> 15 kg i w przeważającej większości fotelików 9-36, w których to po przekroczeniu drugiego progu, trzeba już małego spinać pasem auta. Zdecydowaliśmy się na joie bold, bo ma 5-punktowe własne pasy, aż do wagi 25 kg. Przypatrz się tej opcji, bo fotel jest wykonany dość ciekawie. Spinasz go w aucie isofixem i jeszcze dodatkowo mocujesz pasem. Jak wspomniałem, największą zaletą są 5-punktowe pasy. Jedyny minus tego fotela, to konieczność demontażu zagłówka tylnej kanapy. Nie wiem jak w passacie, ale w volvo xc70 producent nie przewidział takiej opcji i konieczna była wizyta u zaprzyjaźnionego blacharza, który rozłożył kanapę na czynniki pierwsze.
  14. Też szukam. Mam na oku Sparco w dobrej cenie, ale nie ma ich za dużo w testach. Ciekawie wyglądają Ferrari
  15. Najprościej to robić przy okazji wymiany rozrządu-odkręcasz/zdejmujesz wałek i płytki sobie zmieniasz bez cudowania, przynajmniej w starym jtd 2.4 Druga sprawa, ze to od wielkiego dzwona trzeba regulować, to nie benzyna z gazem
  16. lepiej podaj dokładny czas bo tu dwa razy ustaje terkotanie kierunkowskazu. A dwa jako mechanik mówię Ci - tylko osoba która to na żywo usłyszy cokolwiek sensownego Ci powie.
  17. Raczej od tego ile miejsca jest na lampę - a dokładniej na jego odbłyśnik. Wystarczy przypomnieć stare testy z AŚ gdzie np Samara wypadała bardzo dobrze, zwłaszcza w kategorii oślepiania. Podobnie jeden stary VW. Ja wiem - to dawno temu było...
  18. To masz duży luz na dłoniach. :D. I jak rozumiem ani kątowego, anie promieniowego? A tak serio - zdemontuj wał - zobacz czy krzyżaki nie zacinają się w całym możliwym kącie pracy. Kiedyś w Dailly szukałem dziwnych dźwięków i okazało się przyczyną był jeden półzatarty krzyżak. Tzn pracował dobrze gdy auto było w środkowym położeniu. Większe wahania mostu powodowało efekty dźwiękowe.
  19. Całkowicie wyjąć bagnet i pojechać? Niczym to nie grozi? Które uszczelniacze? Bo mi coś olej kapie od strony rozrządu, ale nie wiem czy jest związek.
  20. Krzyżaki nie mają żadnego luzu. Jedyny jako jest to tutaj na tym elemencie, i to jak widać też nie jakiś mega wielki.
  21. Daj taki sam film ale żeby w całości było widać krzyżak.
  22. Sprawdź odmę (membranę). Wyjmij bagnet oleju lub poluzuj korek powinno ustąpić. Jeśli to uszkodzona membrana w odmie to nie jeździj z tym bo może wypchnąć uszczelniacze.
  23. Zasady regulacji i wartości luzów dla zaworów ssących i wydechowych już znam. Najgorszy jest dostęp do płytek pod krzywkami, który w przypadku silnika JTD 8V wymaga specjalnych narzędzi. Niektórzy sobie radzą metodami garażowymi (breszka/wkrętak) ale może się to różnie dla silnika skończyć Na pewnym forum Fiata jest taki gość w który w Stilo wymieniał już wszystko i to czasem po kilka razy. Nie inaczej z luzami, które regulował dwukrotnie. Korzystał z usług ASO. Druga regulacja wymagała poprawek - więcej w linku poniżej http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=166552
  24. Ale ja mam te opony 4 lata i wcześniej nie obserwowałem takich efektów. Faktem jest, że zaobserwowałem po zmianie na letnie, ale przy takich okazjach zawsze sprawdzam czy wszystko gra. Może faktycznie poproszę jeszcze o sprawdzenie sprężyn i dam sobie spokój. BTW: wydaje mi się, że ściąganie nie jest uzależnione od prędkości.
  25. Podczas jazdy na pewno, ale nie jest to gwałtowne. Podczas hamowania nie puszczałem kierownicy.
  26. W norwegi też miałem takie wyniki w tribeca 3.6 H6 Wysłane z tel.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.