Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
Dla posiadaczy EAP cena FSD w USA spada do $2k.
- Wczoraj
-
Do tego zmierzam. Auto jest niszowe więc cena jest nieadekwatna do tego co oferuje, ustalona wyłacznie w oparciu o brak konkurencji oraz to, co fani tego modelu są w stanie zapłacić. Bo żeby jeździć Jimny to trzeba być fanem modelu, to się przecież nie nadaje do normalnej eksploatacji.
-
Ale porownywanie Vitary z Jimnym nie ma kompletnie sensu-to auta z dwoch roznych swiatow .Vitara to auto osobowe,Jimny to prawdziwy SUV.
-
Nubir wrociles? Już daj spokój tej Dawtonie i oczyszczalni w Gdansku- ile razy można tłumaczyć ,e jak chcesz konkurować "rozpychać się" na rynkach światowych to musisz mieć czym
-
a co sklamalem ze mi do mojego doplaciles 27 000 zl ?
-
A to luzik. Teraz w Rifterze się sami Zaorali bo wpisali właśnie więcej... bo nikt nie potrafi dodawac
-
Najlepszy silnik BMW. Tzw duża 6. Mam ja jeszcze w E12 ale rzadko używam Poza układem smarowania walka rozrządu który trzeba kontrolować co jakiś czas silnik w zasadzie bez wad. Mocny, pięknie brzmi, skrajnie elastyczny. Od ucha do ucha usmiech w czasie jazdy. Najlepiej z manualem bo wtedy pokazuje pełny potencjał. Aaaa i z racji wieku numery wycinają już przeplywki klapowe ale to można dosc tanio załatwić ecumasterem i konwersja MAF2MAP Taka powinna być i do tego nawiązywać europejska motoryzacja to nie musiałaby się obawiać najazdu z azjii, jednak zamiast tego postanowiła konkurować z azjatami na ich poziomie kiczu i dziadostwa
-
Jakiś influencer pierdolił coś że ma wejść w przyszłości boost do th3hp bo silniki są w stanie do 700hp pociągnąć. To by mnie może czymś takim zainteresowali...
-
Nie ma zapewne tańszego odpowiednika tak samo jak np. nie ma tańszego odpowiednika Mercedesa klasy G. Ale to nie znaczy, że cena tego auta ma jakikolwiek sens. Za cenę klasy G masz świetnie wyposażonego GLE a za cenę Jimny na przykład Vitarę.
-
Dawaj tanszy odpowiednik
-
Cęgi morse'a zwane również samozaciskami.
-
Siema, co teraz się kupuje? Otwierać to będzie standardową bramę uchylną w blaszaku. Nigdy nie miałem z napedami do czynienia, więc na co zwrócić uwagę? Pozdrooo
-
Nie o Ciebie personalnie mi chodzi (choć może niepotrzebnie w takiej formie to napisałem, że można było odnieść takie wrażenie) a o trend walki z drogimi SUVami. Ich jest na drogach może promil i nie mają realnego wpływu na emisję nawet gdyby zniknęły w ogóle. Do tego są obłożone opłatami emisyjnymi. Walczy się z nimi tylko dlatego, że są symbolem czegoś.
-
No ale nowa generacja Jimny jest straszliwie droga jak na to co oferuje. Nawet zanim ją normy emisji zbanowały i okroiły z dwóch miejsc była droga. Auto jest niszowe i adresowane do waskiego kręgu fanów przecież.
-
Ktoś coś wie na temat sprzedaży Chery w PL? Od maja mieli sprzedawać Omodę 5. Żonie obiecałem kupić, maj tuż, tuż, a cisza kompletna, google też nic nie wie.
-
Napisał właściciel elektryka...
-
kraty browarów właśnie wstawili do Biedry. Mam nadzieje że drugie z serwisu wróci w piątek
-
A ja zawsze jeżdżę z pełnym zbiornikiem. Zrobię tak z 200km i dolewam do pełna, pod korek. Lubię jak wskaźnik pokazuje pełny bak.
-
No niestety. Nawet niezniszczalne robi się zniszczalne po kilku dekadach Kupuj kratę browara, kiełbaski i majówka w domu bez auta
-
no ale żeby tak przed majówką
-
Znajomy kupił miesiąc temu dla żony. Zaznaczył w konfiguratorze chyba wszystkie opcje i zrobiła się niezła kwota jak na podniesiony kompakt. Nawet zimówki z alufelgami kupił w Toyocie. Co do samego auta to zachwala niskie spalanie, natomiast narzeka na skrzypiące plastiki i ogólnie jakość materiałów we wnętrzu. Był tym autem w jakimś warsztacie na konserwacji woskiem i miał maty wygłuszające zakładać.
-
Silnik pewnie 30 letni i z 0,5mln km?
-
Ale to jest ciecz, a nie ciało stałe. Paliwo bez przerwy podczas jazdy się miesza samoistnie, a dodatkowo przepompowywanie jest przez pompę, która podaje do silnika zawsze nadmiar paliwa. Część trafia do silnika, a część wraca do baku.