Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Faktycznie jakiś staroć się wykopał
  3. przecież to inna liga. XC40 jest miejskim SUVem a Tuscon jednak crossover'em czy tam małym SUVem choć ta definicja nie pasuje mi ani do Q5 ani do Kia Sportage czy tym podobnych. Inna liga. Ale XC40 świetnie się sprawdzi w postaci prestiżowozu tyle że ze słabym wyposażeniem jeśli nie bierze się extra dodatków. Wypadałoby dodać co najmniej driver asssist i czujniki. Ale jak jest dobra promka to brać jak nic
  4. Moze nastepnym razem poczytaj przepisy, zanim bedziesz sie "mądrzyl" w takich tematach....
  5. Ale w środku z tyłu jest mniejszy, ostatnio kumpel dostał zamiast Tucsona i testowaliśmy
  6. To chyba czas, abyś odświeżył sobie przepisy PoRD
  7. A wiesz co jest zabawne? Że to jest prawie że u mnie pod chatą
  8. Zobacz datę. Ale za tyle można już coś sensownego wybrać. Albo kombi klasy D, albo jakieś VAN'y. Zafira C, S-MaxMK2/GalaxyMK4, (Grand) C-Max, Sharan/Alhambra. To są prawdziwie rodzinne samochody. Jeśli wygląd się liczy, żeby nie było "widać" VANowatości to chyba najlepiej wypada S-Max MK2.
  9. obejrzyj Dworaka... Na początku jest o strefie zamieszkania, ale poświęć te kilka minut i obejrzyj do końca. Mowa o tym, że gdyby znaki były w takiej kolejności co 'u mnie' to by się wykluczały. Na filmie z YT jest prawidłowo, najpierw kończy się strefa, później jest D-1 i wtedy jest okej. Ale później jest cała salwa informacji o tym, że mijając Koniec strefy ruchu włączasz się do ruchu i masz każdemu ustąpić. Ale pewnie nadal Ciebie to nie przekona?
  10. Wszystkie będą dobre, ale brałbym najmłodszą - obstawiam że bedzie to któraś KIA. Ceed to pewnie będzie prawie nowy. Japońce będą już pewnie w wieku tuż przed pierwszym atakiem korozji lub w już trakcie A co do ludowych stereotypów rodem z PRL o małej pojemności silnika i dużej mocy to nawet nie chce mi się już pisać.
  11. Dzisiaj
  12. Można też zrobić samemu za ułamek kwoty gotowca
  13. Który niby mówi o włączaniu się do ruchu? Znak koniec Stefy Ruchu o niczym takim nie informuje.
  14. Ja to nie wiem, bo wolalbym chyba jakąś CHR dla kobiety niz chińskie XC40. O ile wyzsze modele są OK, to XC40 tylko na wypasie jest OK, ale tu juz sie robi cena nieadekwatna.
  15. W zasadzie to nie Najpierw masz info, że pierwszeństwo jest po Twojej stronie a sekundę później, że włączasz się do ruchu. Taki quiz dla kierowcy Trzeba się szybko ogarnąć
  16. Małe ściski stolarskie tylko podłuż pod stopki paski np: płyty pilśniowej. Nie będzie widać śladów.
  17. To nie kupuj auta francuskiego z LPG, bo tam podczas jazdy na gazie ubywa paliwa (benzyny) ale tylko na wskaźniku i miałbyś problem dotankowaniem
  18. czasem widuje sie w miescie jako daily, oczywiscie po przeróbkach i
  19. Mam to właśnie w planie. Mam kupiony sterownik "sim ster" z antena i planuje to założyć. U mnie głównym celem było powiadomienie o niezamknieciu garażu (można ustalić opóźnienie w powiadamianiu) i możliwość zdalnego zamknięcia i zweryfikowania czy się na pewno zamknął. Wysłane z mojego RMX3393 przy użyciu Tapatalka
  20. Coś mi sie tu nie zgadza obecnie SUV to cokolwiek co jest napompowane jak żaba przez słomkę a jak mówisz o czasach 20 lat wstecz to wtedy Vitara była na ramie Jimny w obecnych czasach to imo offroader. Jest na tyle nieadekwatna, że stały po to auto niemal kolejki. I dla każdego typu auta "normalna eksploatacja" będzie oznaczała co innego. Imo normalna eksploatacja Jimniaka to coś przy czym mainstremowe napompowane SUV 4x4 będą bezradnie mieliły drogowymi naleśnikami na 22" felgach.
  21. jeden mówi: "masz pierwszeństwo", drugi mówi: "włączasz się do ruchu, więc puść wszystkich" Nie wykluczają się?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.