Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Mozna dodać jako opcje.
-
A kto w to wnika? Volvo? Volvo!
-
Przydałby się Driver Assist, ale jak ktos nie mial, to nie zatęskni.
-
To u mnie klepinięte A6 na 21%. Nic więcej nie wynegocjowałem.
-
Piszę, że dodałem
-
To racze nie jest standard bazowej wersji Essential o ktorej piszesz. Podgrzewane fotele, kierownica, czujniki z przodu to dopiero wersja Plus za ponad 200kPLN Asystenci bez pakietu za 6kPLN to tez bieda straszna, do tego przedluzenie gwarancji za kolejne 5-6 klockow. Popatrz sobie w konfigurator, chyba ze CI na tym nie zalezy i koniecznie chcesz Volvo.
-
Przecież to Geely Xingyue ze znaczkiem Volvo, robiony w Chinach i na Białorusi. Dobra, można zastanawiać się nad plusami i minusami, ale prestiż?!?
- Dzisiaj
-
grzane zydle, kiera, czujniki przód tył, szyby przyciemniane navi, kamera, asystenty są w standardzie.
-
Nie ma , bida .. kibel , mogiła.
-
To zupełnie inna rodzina chyba. 0.9 Tce jest na pośrednim wtrysku, a na dodatek nie bierze oleju i 200kkm przejeżdża bez problemu
-
Nie ma się czym podniecać. To wszystko co dostaniemy. Więcej nikt się nie odważy.
-
Faktycznie jakiś staroć się wykopał
-
przecież to inna liga. XC40 jest miejskim SUVem a Tuscon jednak crossover'em czy tam małym SUVem choć ta definicja nie pasuje mi ani do Q5 ani do Kia Sportage czy tym podobnych. Inna liga. Ale XC40 świetnie się sprawdzi w postaci prestiżowozu tyle że ze słabym wyposażeniem jeśli nie bierze się extra dodatków. Wypadałoby dodać co najmniej driver asssist i czujniki. Ale jak jest dobra promka to brać jak nic
-
Moze nastepnym razem poczytaj przepisy, zanim bedziesz sie "mądrzyl" w takich tematach....
-
Volvo z silnikiem 2.0 chyba turbo i skrzynią dwusprzęgłową 7 biegów
Artur_W_wa odpowiedział rwIcIk na temat - Motokącik
Ale w środku z tyłu jest mniejszy, ostatnio kumpel dostał zamiast Tucsona i testowaliśmy -
To chyba czas, abyś odświeżył sobie przepisy PoRD
-
Do poczytania jakie to jest proste
-
A wiesz co jest zabawne? Że to jest prawie że u mnie pod chatą
-
Zobacz datę. Ale za tyle można już coś sensownego wybrać. Albo kombi klasy D, albo jakieś VAN'y. Zafira C, S-MaxMK2/GalaxyMK4, (Grand) C-Max, Sharan/Alhambra. To są prawdziwie rodzinne samochody. Jeśli wygląd się liczy, żeby nie było "widać" VANowatości to chyba najlepiej wypada S-Max MK2.
-
obejrzyj Dworaka... Na początku jest o strefie zamieszkania, ale poświęć te kilka minut i obejrzyj do końca. Mowa o tym, że gdyby znaki były w takiej kolejności co 'u mnie' to by się wykluczały. Na filmie z YT jest prawidłowo, najpierw kończy się strefa, później jest D-1 i wtedy jest okej. Ale później jest cała salwa informacji o tym, że mijając Koniec strefy ruchu włączasz się do ruchu i masz każdemu ustąpić. Ale pewnie nadal Ciebie to nie przekona?
-
Wszystkie będą dobre, ale brałbym najmłodszą - obstawiam że bedzie to któraś KIA. Ceed to pewnie będzie prawie nowy. Japońce będą już pewnie w wieku tuż przed pierwszym atakiem korozji lub w już trakcie A co do ludowych stereotypów rodem z PRL o małej pojemności silnika i dużej mocy to nawet nie chce mi się już pisać.
-
-
Który niby mówi o włączaniu się do ruchu? Znak koniec Stefy Ruchu o niczym takim nie informuje.