Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 23.08.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
    IMHO to nie "ludzie nie chcą" tylko jest to pokaz potęgi marketingu i reklamy. Bierzemy podwozie i mechanikę kompakta, dajemy trochę inne nadwozie, dokładamy chromowane plastiki - i już możemy brać co najmniej 10k PLN więcej, bo to SUV jest. Nie wiem co ma wspólnego ze "Sport" w tym SUV "potężny" silnik 1.0 w Karoqu czy Atece. Nie wiem co ma wspólnego z "Utility" w Karoqu bagażnik o 100l mniejszy niż w Octavii kombi czy dach tak wysoko, że żeby wsadzić rowery na dach trzeba mieć więcej niż 2m albo drabinkę. Więc jak dla mnie taki SUV to pokaz jak łatwo można z ludzi wyciągnąć ich pieniądze.
  2. 11 punktów
    Ozi, twoje wątki czytam jak książkę S-f. Stoję sobie na światłach przy komisie. Stoi moje marzenie, Mercedes w 211 i to w kombi. Całkiem świeży, 2004r, przebieg też nieduży bo tylko 270 kkm. No ale cena 24 tysiaki. Nie mój budżet. Otarlem łzy i na zielonym pojechałem dalej.
  3. 8 punktów
    Bo w Australii jest prawo i sprawiedliwość, tylko nie ma Kaczyńskiego [emoji16] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  4. 8 punktów
    To jest chyba najbardziej absurdalny segment aut jaki wymyslono w ostatnim czasie
  5. 7 punktów
    No i pamiętajmy o zapisach producenta, ile auto może łykać oleju, zanim silnik nadaje się do remontu Często ten limit to jest 0,7 a nawet 1 litr na 1000 km
  6. 6 punktów
    Tak czytam ten wątek i stwierdzam, że zaczynam rozumieć dlaczego w bardziej rozwiniętych krajach ludzie oddają "na wymianę" swoje auto do dealera. Właśnie żeby sobie głowy nie zawracać z takimi kosmitami, którzy odkryli wady ukryte w starym samochodzie.
  7. 6 punktów
    Weź przestań! Już pisałem: nie po to marketingowcy firm moto zainwestowali miliony w tą "modę" na crossovery, żeby teraz nie odcinać kuponów z większej +20% ceny w stosunku do takiego samego hatchbacka, przy tych samych kosztach produkcji. Vany są passe - jeszcze jeden z drugim wymyśliłby, że chce mieć dużo miejsca w środku i kupiłby vana za 80k, zamiast suv'a z przednim napędem za 120k...
  8. 6 punktów
    Położenia pojazdu, nie położenia pedału... A osobiście wróciłem z tygodniowej przygody z Fabią 1.0 TSI w słabaszej wersji. Tak jak samochód jest moim zdaniem dość nieprzyjemny, tak sam silnik bardzo fajny i bardzo oszczędny. Średnia z 680 km zrobionych w cyklu mieszanym (z czego 275km to autostrady): 5.4l. Jedynie przez pierwsze dwa kilometry średnie spalanie jest ciut wyższe - potem nawet w mieście spada w okolice 5.5-6l. Musiałbym na głowę upaść, żeby chcieć jeździć na LPG.
  9. 5 punktów
    gdyby w PL bylo takie prawo, to zaraz by powstały całe fora/poradniki jak jeździć nowym autem VW za darmo i wymieniać co miesiąc.
  10. 5 punktów
    Ja bym gościowi oświadczył, że wszelkie roszczenia ma przekazać Ci na piśmie i ty się do tego ustosunkujesz. Po czym bym mu odpisał, że przed zakupem auta zapoznał się z jego stanem technicznym wykonując oględziny i jazdę próbną, i jednocześnie nie zdecydował się na sprawdzenie pojazdu od strony mechanicznej u jakiegokolwiek mechanika a Ty mu tego nie zabraniałeś. I tyle. Wskaż, że mógł przetrzepać auto, ale sam z tego zrezygnował.
  11. 5 punktów
    Czy w umowie została wyłączona rękojmia?
  12. 5 punktów
    Wczoraj na trasie S8 mijałem nowego leaf'a. Wygląd ciekawy, ale żeby z własnej nie przymuszonej woli jechać 80 km/h z otwartym oknem przy temperturze +26*C. To musi jeszcze dużo wody w Wiśle upłynąć....
  13. 5 punktów
    Nawet wlew po innej stronie. To 2 rozne auta. Jedynie co je laczy to ze maja po 4 kola.
  14. 5 punktów
  15. 5 punktów
    We flotach nie jest lepiej - chciałeś miec wypas dla flot czyli tempomat, telefon - musiales zaplacic za pakiet obejmujący jakies srebrne wstawki i inne dziwne rzeczy kompletnie flotom niepotrzebne. jak handlowcy zglaszali to ford polska i ford europe to Ci mowili, ze nie potrafią aut sprzedawac, a cenniki i wersje są ok poza tym ford ma kijową wartość rezydualną - leci z wartości jak głupi, więc o wiele bardziej oplaca się leasingom brac nawet droższe skody i vw, ale skonfigurowane jak sobie klient życzy, bo potem się je drożej odsprzeda no i teraz ford postanowil leczyc znowu skutek a nie przyczynę - zamiast cos z tym zrobić to uśmiercają modele które sami ukatrupili debilnymi decyzjami
  16. 5 punktów
    Ile razy to już słyszeliśmy?! Ze w hybrydach baterie zaraz padną, że Stop-Start wykańcza silniki, że to, że tamto... Zdarzają się oczywiście wpadki - ale ogólnie samochody są coraz bardziej niezawodne...
  17. 5 punktów
    Jezeli pytanie o ufo w budzie 5d to K20 z TypeRa odpada. Wiec zostanie w gamie L13, R18 i N22. L13 od razu skreslamy. Zostanie R18 - bena 1.8 140KM i N22 czyli 140KM diesel 2.2 Każdy chwali swoje, wiec ja polece 2.2 jezeli miałbyś trafić na dobry egzemplarz z pewna historią i przebiegiem. Auto juz w serii jest szybsze od 1.8 a w trasie cichsze. Pali tez mniej. A prostym remapem robisz bezpieczne 180KM nawet bez zmiany intercoolera. Z wad 2.2 - jest sporo cieższy od 1.8 wiec troche gorzej sie prowadzi i trzeba uwazac na sprzeglo - jak bedziesz cisnac od 1.5 obr z noga w podlodze to sprzeglo jest do wymiany co druga wymiane oleju Jak jezdzisz rozsadnie to wytrzymuje wiecej, ale to generalnie najslabszy punkt tego silnika. Na zrobienie sprzegla porzadnie jest sprawdzony przepis, ale nie sa to tanie rzeczy, bo trzeba kupic OEM sprzeglo z Accorda TypeS 180KM, bo zamiennika brak. Ostatnio pojawily sie tansze dwumasy wiec jest lepiej, ale nadal wymiana sprzegla bedzie szybciej i drozej niz w R18. Ale w zamian masz po prostu sensowniejszy napęd. Innych wiekszych problemow z silnikiem brak. Przedlifty miały problemy z pękającym kolektorem, polift ma to ogarnięte. Brak masowych informacji o padnietych turbach, wtryskach itp wiec tego sie nie bać. 1.8 jest pancerne ale też raczej dychawiczne. To niby i-VTEC ale daleko mu do legendarnych "Vitków' z B czy K serii. Bliżej mi do VTEC ECONO. Do 3,5 tys przy odpowiednich warunkach pracuje w cyklu Atkinsona, powyzej przechodzi w Otto. Pali zalezy ile wlejesz. W duzym miescie o wynikach ponizej 10 to raczej w prospektach chyba, ze jazda kapeleuszowa. W trasie jest lepiej o ile jedziesz statecznie, bo na 6b sa calkiem przyzwoicie niskie obroty. Ale juz wyprzedzanie to raczej mocne redukcje i spalanie rosnie, chciaz sa mistrzowie jazdy na kropelce wrzucajacy wyniki typu 4,9 czy 5,3 ale nie podaja sredniej predkosci z komputera tylko mowia, ze "trasa, jazda 100-110" czyli efektywnie pewnie srednia na poziomie 60-70. Wadą diesla jest tez jego ograniczona dostępność. W Polsce sprzedawalo sie tego niewiele, a importowane mają na ogoł jakąś historię za sobą. Zeby sie oplacalo handlarzowi go sprzedac i oplacic wyzsza akcyze. DPF pojawial sie w zaleznosci od rynku, na niektorych juz od 2006, w moim polskim egz. z konca 2009 go nie ma. 1.8 jest sporo z dobrą historią z polskich salonów, ale wersje Exec raczej są rodzynkami. Co do samego auta, dosc niskie i twarde. Przedlifty mają problemy z korozją dachu - uszczelka wycierała lakier i zaczynała tańczyć ruda. Problemu nie mają polifty i executivy ze szklanym dachem. Upierdliwe w przedliftach są płowiejące dokładki dolne i sierpy - zrobione z chropowatego plastiku. Polift ma dalej szare ale w lakierze. Były wersje całe w kolorze - GT i ostatni rocznik. W srodku potrafi cos zaskrzypieć, rysują się elementy piano black (przedlift). Co do wersji wyposazeniowych - szukac sport lub jak chcesz top wersje to executive. Z rozpoznaniem sporta nie powinno byc problemu - metalowe pedały, skorzana kierownica, tempomat (tego nie ma w comforcie). Zaleznie od rynku pojawiaja sie grzane stołki, a czasem ksenony. Exec ma zawsze szklany dach, ksenony i dwustrefowa klime. Z absolutnych plusów to funkcjonalność - ogromny bagażnik, składane na płasko siedzenia - można zrobić kampera a smaczkiem są magicseats. Nigdy nie jezdzilem tak dlugo jednym autem jak tym ufokiem. Po paru udoskonaleniach spełnia moje oczekiwania i mocno sie zastanawiam jakie miałoby być moje kolejne auto. I obecnie potencjalnie liderem jest CTR IXgen, bo funkcjonalnością budy jest w zasadzie ufokiem, ale troche sie boje, ze bezie męczący w trasach i na dziurawych drogach, mimo, ze mojego ufo mam na sprezynach obnizajacych i 18" felgach wiec tez do miękkich pontonów nie należy. Edyta: do miasta i na krotkie przebiegi bralbym 1.8. Diesel sie dlugo grzejem czeste odpalanie i zmiany biegow nie poprawiaja dlugowiecznosci sprzegla. A na zimno nie pali jakos duzo mniej niz benzynowiec. Ja po miescie jezdze raczej do znajomych albo na zakupy - do pracy wozi mnie kierowca w Solarisie a w trasie ten sadzomiot jest naprawde super, a moj jest dodatkowo podkrecony z 140/340 na 200/400 Edyta 2: W obronie 1.8. Osiągi tego silnika dla wielu mogą być wystarczające. Na papierze wyglądają imponująco (poniżej 9sek 0-100) w zwykłym niesportowym aucie z podstawowym silnikiem (1.4 pomińmy milczeniem). Ale realnie, wymagają kręcenia od odcinki co jest męczące, bo jest głośno (w sportowym ok, w rodzinnym mniej). Ja po prostu nie brałem tego silnika pod uwagę, bo poprzednie moje dwa Civicki to był podkręcony TypeR i szybka ok 170KM B seria. Więc taki 140KM silnik był po prostu dla mnie za wolny. A Diesel dawał potencjał na program i dużo lepsze osiagi.
  18. 5 punktów
  19. 5 punktów
    Bycie fanbojem ma pewne minusy. Można w zaślepieniu napisać długi post broniący VAGa i nie zuważyć, że jest on kompletnie bez sensu. Bo używanie argumentów że auta japońskie są brzydkie lub że o VW najwięcej słychać bo ich najwięcej jeździ jest kompromitacją w sytuacji gdy rozmawiamy o fakcie, że sam producent się przyznał że spieprzył sprawę w nowych samochodach i wzywa je do serwisu. Ja mam wrażenie, że ten komunikat napisał sam VAG, a nie złośliwi użytkownicy Autokącika. Powinieneś napisać do VAGa żeby takich rzeczy nie robił bo sam sobie psuje opinię na forum.
  20. 5 punktów
    Duża szansa na takie auto. Jak Ci się trafi jednak jakies zepsute, to zwróć i reklamuj na niezgodność z umową. Płacisz i wymagasz Halo, czy to przedszkole?
  21. 4 punkty
    Ja się nie dziwię że ludzie wolą stare gruzy. Jak się naczyta AK to stwierdzi że po co nowy jak kupi starego gruza za ułamek ceny i przez dwa lata sprzedawca mu będzie wszystko naprawiał w ramach rękojmi
  22. 4 punkty
    No tak zapomniałem komu odpisuje Jesteś jak moja ubzdurasz se jakaś tezę i będziesz jej bronił jak Szydło nagród. Uwazaj: C3 Cross nie ma nic wspólnego z 500L to są wymiarowo dwa różne segmenty, więcej C3 Cross mogło by mieć więcej wspólnego z 500x ale też mieć nie będzie, a to dlatego że 500 x jest sprzedawany z napędem na 4kola a ztcw żaden cytroen nie ma obecnie 4*4 Może i stylizacyjne są podobne ale nie mają nic wspólnego ( może ewentualnie stosują opony tego samego producenta) natapane mi5
  23. 4 punkty
    Patrz dalej Wysłane z mojego BTV-W09 przy użyciu Tapatalka
  24. 4 punkty
    Przesadzacie z tym bagaznikiem. To zwykly kompakt. 99% ludzi wozi w bagazniku teczke, a raz w tygodniu zakupy.
  25. 4 punkty
    Dokładnie strach się bać, szkoda, że we flotach jeździ w pyte grupy VAG i auta robią po 120-180 tyś. km wymieniając olej i to cały serwis, ale Paanie bo ten szwindelwagen to jest samo zło i łańcuchy Panie się rozciągają i olej piją, a te diesle to testy oszukujo... Może najwięcej się słyszy o usterkach grupy VAG bo tych aut jest najwięcej na ulicach? Żaden inny koncern nawet nie może się zbliżyć do tych ilości. Najwięcej problemów z VAGami maja czytelnicy prasy typu pomponik auto świat i forum Autokacik którzy nigdy tych aut nie posiadali. Prawda jest taka, że jak ktoś czerpie przyjemność z jazdy, lubi ciszę w samochodzie i docenia niemiecki ordnung to w życiu jakiegoś japończyka czy francy nie kupi. Japończyki się nie psują wg obiegowej opinii, a wg mnie już z fabryki wyjeżdżają zepsute, wyciszenie level Lanos, wajchy lata 80-e, systemy multimedialne z lat 90, silniki kosiarki ryczące bez momentu całkowicie nie do zaakceptowania, plastiki z Kinder niespodzianki i takie tam inne... Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.