-
Liczba zawartości
2 433 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
dtech's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Jeżeli to nie tajemnica to jak zrobiłeś żółte halogeny ?
-
Kupno samochodu na żółtych blachach
dtech odpowiedział dtech na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> Co kupujesz? Tajemnica realizuje od dawna odkładane plany -
Kupno samochodu na żółtych blachach
dtech odpowiedział dtech na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
Dzięki za informację, czyli nie bać się można kupować -
Mam możliwość kupić samochód na żółtych blachach, czy mogę się spodziewać jakiś problemów ?. Jakaś specjalna umowa musi być ? Czy konserwator zabytków musi być poinformowany ? Z góry dziękuję za informacje
-
Porady techniczne i wszystkie przydatne rzeczy.
dtech odpowiedział dtech na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Wykresy dla wszystkich obecnych wersji silnikowych.: Silnik 1.4 16v Silnik 1.4 16v T-Jet 120CV Silnik 1.4 16v T-Jet 150CV Silnik 1.6 Multijet 16v 105CV Silnik 1.6 Multijet 16v 120KM Silnik 1.9 Multijet 8v 120CV Silnik 1.9 Multijet 16v Silnik 2.0 Multijet 16v -
Nowi Kacikowicze: - Uprzejmie się uprasza o uzupełnienie swojego profilu przynajmniej podstawowe dane (imię, miejscowość i model samochodu;) - Nowi powinni się dopisać do listy właścicieli z krótkim opisem samochodu i koniecznie ze zdjęciem klik - Warto się zapoznać z regulaminem całego forum. - Ten kącik jest kącikiem technicznym i piszemy na temat bez zbędnych dyskusji. - Posiadamy kącik towarzyski, który służy do swobodnej rozmowy na tematy mniej lub bardziej związane z NB. Ogólne zasady: - Każda dyskusja o wyższości benzyny na dieslem i odwrotnie będzie premiowana jednodniowy banem (zabanowany użytkownik nie ma prawa dostępu do forum przez pewien okres czasu zależny od niestosowności zachowania). - Jak i w życiu prywatnym tutaj obowiązuje nas kultura i dobre wychowanie. - Swoją aktywność na forum prowadzimy przy zachowaniu netykiety - Uprzejmie się uprasza o używanie wbudowanej w forum wyszukiwarki zanim napiszę się temat. Piszemy na tym forum, aby wymieniać się uwagami na temat NB ale musimy pamiętać, że Internet ma też drugie oblicze swoją złą stronę. Aby pisało nam się przyjemnie i bez zbędnego strachu proszę zapoznajcie się jakich informacji nie powinno się publikować na tym forum: - Nie podajcie publicznie swoich numerów telefonów (do tego są privy) - Na publikowanych przez siebie zdjęciach proszę zakrywajcie numery rejestracyjne - Nie podawajcie informacji o zamontowanych zabezpieczeniach, alarmach i itp.
-
Już najwyższy czas aby powstał wątek z poradami i usprawnieniami jakie zastosowaliście w swoich samochodach. W tym wątku tylko wpisujemy porady, Nie dyskutujemy !! , do dyskusji proszę zakładać nowe wątki.
-
Nokia 6650 działa ale niestety trzeba ręcznie dodawać kontakty. Oczywiście odczytywanie sms nie działa.
-
> Od paru minut manual dostępny na www.stilo.net.pl Dziękuje bo jeszcze się u was nie wyznaje
-
To ja czekam bo uparłem się na ten tempomat
-
> Bravo nie "wyprzedza myślą" Rzucają mi kłody pod nogi
-
> To nie ma znaczenia... ważne jest typ kasety ster. silnikiem i czy > wyjścia i wejścia pokrywają sie z tymiw Stilo.... najlepiej było > by mieć schemacik elektryczny i bez problemu można wyznaczyć co > i gdzie podłączyć ... Schematu nie mam ale jak patrzyłem na silnik w stilo to wygląda dokładnie tak samo jak w NB . Może jak już będzie pełny opis to zrobię u siebie
-
Korzystając z weekendu rozkręciłem co trzeba i chyba u mnie nie ma magicznej wtyczki . Chyba, że makarony gdzieś ją schowały .
-
Tutaj wpisujemy telefony kompatybilne z Blue&Me, jak i te z którymi Kryśka nie chce współpracować. Proszę o podanie marki, modelu i czy jest pełna współpraca. Tutaj nie dyskutujemy, robimy to w osobnych wątkach, za dyskusje będzie wyspa bananowa. - MDA Vario i Vario II działa wszystko poza odczytywaniem sms. - Nokia 6131 dokładnie taka sama sytuacja.
-
O masz a można trochę jaśniej ? bo nie wiem co sprawdzić