Jump to content

Luki

użytkownik
  • Content Count

    1939
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Normalny

About Luki

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym zaczął od minimalnego upuszczenia czynnika i od dokładnego czyszczenia wszystkich chłodnic. Skoro pasek ma tak mały przebieg to powinno być po nim widać czy się ślizga.
  2. TRW polecam i sam stosuję. Moog to kiedyś było to samo co Febi - coś się zmieniło? Febi jak wyżej koledzy napisali już nie polecam.
  3. M111 2.2 występował dopiero od rocznika modelowego 1993, ale silnik po prostu genialny. Mało pali, cichy, ładnie pracuje. Jest diagnozowalny komputerem. Przez wiele lat pracy w warsztacie nie trafił mi się ani jeden samochód z tym motorem który nie dojechałby o własnych siłach do warsztatu. W najgorszym razie auta przyjeżdżały na 2 cylindrach i co ciekawe w ten sposób da się jechać całkiem normalnie
  4. Z jednym ze swoich 124 też tyle samo wytrzymałem. Już po roku żałowałem że go sprzedałem
  5. W124 jeśli dobrze pamiętam z manualem 1900kg a z automatem 2100kg.
  6. Dokładnie. Jest tyle możliwych przyczyn a chyba najtrudniejsze z nich do zdiagnozowania to nadmiar oleju albo czynnika w układzie.
  7. Kiedyś kolega kupił auto z podobną przypadłością. Najłatwiej byłoby wymienić kompresor, ale że to kolega z którym pracowaliśmy w jednym warsztacie to stwierdziliśmy że warto spróbować go uratować. Wykonaliśmy w sumie 3 pełne cykle automatem za każdym razem dodając oleju. Dopiero za trzecim razem pojawił się nadmiar oleju w układzie. Między cyklami była 1-2 dniowa przerwa. Po zabiegu kompresor przestał stawiać opór i chodził ciszej. Najwidoczniej wcześniej ktoś wymieniał jakiś element układu i przyoszczędził na oleju. Kolega jeździł długo i bezproblemowo.
  8. A czy taka metoda pomiaru jest poprawna czy jak to zwykle "bandyci w mundurach" wiedzą wszystko najlepiej?
  9. Czy oni już osiągnęli poziom "Fehler in allen Teilen"?
  10. Czy był wśród nich może 2.2TDCI i problem z tłokami? Ojcu właśnie padł taki tuż po gwarancji. Ford się nie poczuwa do winy, ale obniżył cenę nowego silnika do około 7500pln.
  11. Luki

    indeksy prędkości

    Tak, homologacja pojazdu. Najlepszy przykład takiego samochodu to Toyota Prius Gen 2 gdzie Vmax jest ograniczony elektronicznie w EU do 180km/h (licznikowych) a wymagany indeks opon letnich to V.
  12. Luki

    indeksy prędkości

    Podobno zdarza się, że firmy ubezpieczeniowe w przypadku kolizji to sprawdzają. Masz rację co do opon zimowych, producenci samochodów przeważnie dopuszczają niższe indeksy zimowe.
  13. Luki

    indeksy prędkości

    Indeks nośności nie może być mniejszy od tego w homologacji natomiast co do indeksu prędkości to podobno stricte według obowiązujących u nas przepisów nie może być niższy od tego w homologacji pojazdu. Są samochody których V max wynosi około 170-180km/h na wymagany indeks to V i takie opony powinno się zakładać mimo, że T byłby wystarczający. Na osi oczywiście opony muszą być identyczne.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.