Luki
użytkownik-
Liczba zawartości
1 937 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Retained
- weteran
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Warszawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Luki's Achievements
kierowca (12/20)
29
Reputacja
-
Civic VII - trzeszczenie przeskakiwanie sprężyn przedniego zawieszenia.
Luki odpowiedział analyzer64 na temat - Motokącik
VII gen miał akcję na stabilizator więc kto wie -
Ja bym zaczął od minimalnego upuszczenia czynnika i od dokładnego czyszczenia wszystkich chłodnic. Skoro pasek ma tak mały przebieg to powinno być po nim widać czy się ślizga.
-
TRW polecam i sam stosuję. Moog to kiedyś było to samo co Febi - coś się zmieniło? Febi jak wyżej koledzy napisali już nie polecam.
-
M111 2.2 występował dopiero od rocznika modelowego 1993, ale silnik po prostu genialny. Mało pali, cichy, ładnie pracuje. Jest diagnozowalny komputerem. Przez wiele lat pracy w warsztacie nie trafił mi się ani jeden samochód z tym motorem który nie dojechałby o własnych siłach do warsztatu. W najgorszym razie auta przyjeżdżały na 2 cylindrach i co ciekawe w ten sposób da się jechać całkiem normalnie
-
Z jednym ze swoich 124 też tyle samo wytrzymałem. Już po roku żałowałem że go sprzedałem
-
Maglownica?
-
W124 jeśli dobrze pamiętam z manualem 1900kg a z automatem 2100kg.
-
Dokładnie. Jest tyle możliwych przyczyn a chyba najtrudniejsze z nich do zdiagnozowania to nadmiar oleju albo czynnika w układzie.
-
Kiedyś kolega kupił auto z podobną przypadłością. Najłatwiej byłoby wymienić kompresor, ale że to kolega z którym pracowaliśmy w jednym warsztacie to stwierdziliśmy że warto spróbować go uratować. Wykonaliśmy w sumie 3 pełne cykle automatem za każdym razem dodając oleju. Dopiero za trzecim razem pojawił się nadmiar oleju w układzie. Między cyklami była 1-2 dniowa przerwa. Po zabiegu kompresor przestał stawiać opór i chodził ciszej. Najwidoczniej wcześniej ktoś wymieniał jakiś element układu i przyoszczędził na oleju. Kolega jeździł długo i bezproblemowo.
-
Policyjna Insignia i rejestracja prędkości podczas postoju.
Luki odpowiedział CyberKasztan_2077 na temat - Motokącik
A czy taka metoda pomiaru jest poprawna czy jak to zwykle "bandyci w mundurach" wiedzą wszystko najlepiej? -
Czy oni już osiągnęli poziom "Fehler in allen Teilen"?
-
Czy był wśród nich może 2.2TDCI i problem z tłokami? Ojcu właśnie padł taki tuż po gwarancji. Ford się nie poczuwa do winy, ale obniżył cenę nowego silnika do około 7500pln.
-
Tak, homologacja pojazdu. Najlepszy przykład takiego samochodu to Toyota Prius Gen 2 gdzie Vmax jest ograniczony elektronicznie w EU do 180km/h (licznikowych) a wymagany indeks opon letnich to V.
-
Podobno zdarza się, że firmy ubezpieczeniowe w przypadku kolizji to sprawdzają. Masz rację co do opon zimowych, producenci samochodów przeważnie dopuszczają niższe indeksy zimowe.
-
Indeks nośności nie może być mniejszy od tego w homologacji natomiast co do indeksu prędkości to podobno stricte według obowiązujących u nas przepisów nie może być niższy od tego w homologacji pojazdu. Są samochody których V max wynosi około 170-180km/h na wymagany indeks to V i takie opony powinno się zakładać mimo, że T byłby wystarczający. Na osi oczywiście opony muszą być identyczne.