Skocz do zawartości

mihcio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    373
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Retained

  • wiarus

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pabianice, Polska
  • Zainteresowania
    tenis, anglezowanie :), auto-moto, żeglowanie, C2H5OH
  • Samochód
    seat alhambra
  • Motocykl
    honda nc700x

Ostatnie wizyty

763 wyświetleń profilu

mihcio's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

5

Reputacja

  1. mihcio

    zdaje na A ...

    wg odpowiedzi do testów kt. mam odwrotnie
  2. mihcio

    zdaje na A ...

    lessero nie jest tak jak myślisz "szczególna ostrożność" wg kodeksu drogowego obowiązuje tylko w określonych przypadkach, a zwykła ostrożność ZAWSZE http://oskduet.pl/definicja-szczegolnej-ostroznosci
  3. i mam problem z 2 pytankami, nie dokońca się z wordem zgadzam, może wyjaśnicie mi dlaczego tak jest (pyt12) zaznaczyłem nie, bo widać w oddali jakieś pasy i ciągłą na środku, faktycznie można brać się za wyprzedzanie? (pyt11) tu przejeżdzamy obok przystanku z chodnikiem więc moim staniem wystarczy zwykła ostrożność a nie szczególna? co sądzicie?
  4. http://allegro.pl/rzep-z-klejem-samoprzylepny-50mm-5cm-czarny-bialy-i5648999248.html a może coś takiego??
  5. Jako alternatywa są też "prawie nówki" czyli ktoś po roku sprzedaje z przebiegiem 2-3kkm, pełna gwarancja a cena 20-30% niższa. I nie trzeba się tu zastanawiać dlaczego sprzedaje, bo jest gwarancja z kt. można korzystać. Takich moto nie ma za dużo na rynku ale są i szybko schodzą.
  6. Chyba rozgryzłem ósemki kluczem jest wrzucenie na 2 bieg i nie operowanie gazem i moto nieco pyrkajac jedzie ze stała prędkością 8km/h i wtedy moge sie skupić na kierowaniu i równowadze. Miedzygazy robię regularnie, ale np. Przy redukcji z 5 na 2 po jednym naciśnięciu sprzęgła zrzucam na 2 i przychamowuje i dopiero miedzy gaz i puszczam sprzęgło, jest ok?
  7. na siłkę chodzę ale "leg day" omijam ile mogę https://www.google.pl/search?q=leg+day+workout&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjIpdCl98fNAhVFLZoKHemdCjoQ_AUICCgB&biw=1745&bih=850#tbm=isch&q=leg+day a poważniej to bak jest śliski i w kształcie klina że przy mocniejszym żadna siłka nie pomoże
  8. Mam taki śliski bak ze nogi rozłażą się bardzo przy hamowaniu, rozumiem, że opcja 2 odpada, ale czy nie ma "podróbki" opcji STOMPGRIP? W sumie to tylko kawałek samoprzylepnej gumy, nie? Może na metry to się da kupić i wyciąć odpowiednie kształty?
  9. hej, stosował ktoś z Was antypoślizgowa naklejkę na bak, żeby lepiej móc się zaprzeć o motocykl przy hamowaniu? znalazłem coś takiego http://allegro.pl/stompgrip-eazigrip-na-bak-ktm-duke-125-200-390-i5985571658.html ale podejrzewam, że jak bym kupił to http://allegro.pl/tankpad-guma-carbon-suzuki-yamaha-kawasaki-honda-i5511381565.html to efekt byłby podobny. A może coś innego proponujecie? pozdr
  10. oki ósemka to dwa kółka o max średnicy 7 m (szerokość pasa 2 m) to powinienem bez problemów mykać, a tych międzygazów będę się uczył dzieki za odp
  11. hej, podpowiedzcie jak to jest z tymi międzygazami przy redukcji, na grzyba to? Nie mogę wcisnąć sprzęgło, zredukować bieg lub od razu 2 biegi i jechać dalej? Rozumiem, że coś tam ma się ustawić, ale zdazyło mi się zredukować od razu 2 biegi i motocykl jechał dalej... nie chce czegoś zepsuć (mam ktm duke 125) i drugi problem w ciasnym zakręcie jadąc powoli na I biegu, żeby nie mieć wrażenia że się wywalę wystawiam kulosa i/lub się nieco odpycham, jaką średnice koła ma taka typowa ósemka, którą powinienem opanować bez wystawiania nogi? (albo czy na drodze szer 4 m powinienem ósemki bez problemu robić?) Mam wrażenie, że moje ósemki / nawroty są bardzo szerokie i a jak jadę nieco ciaśniej to wystawiam nogę asekuracyjnie albo wręcz dlatego że mam wrażenie że już glebię pozdrawiam
  12. Jest akcesoryjne siodełko http://www.ocktm.com/eshopprod_cat_9368-114209_product_1881805.ERGO_SEAT.htm podnosi dupsko o 2 cm 129 USD a może sobie na dzień ojca zażyczę albo na mikołaja
  13. Pojeździłem trochę po parkingu ale jeszcze kompletuje łachy dlatego nie wybrałem się w żadną trasę czyli wrażeń nie mogę opisać. Najbardziej waham się nad kaskiem (shark s700s vs s900c vs AGV K3 SV vs AGV horizon) Co do wzrostu to nie wygląda to tak źle, ale faktycznie, żeby wygodniejszą pozycję złapać to przyadło by się wyżej siedzisko (w sumie to ja nie mam porównania, więc może z takim lekkim przykurczem trzeba jechać). Z resztą wyglądem nie ma co sie przejmować - sprawne oko i tak zobaczy, że to 125 = uczy się, a niesprawne powie WOW
  14. Bylem w sklepie poprzymierzac. Na 125ccm polecili mi kurtka adrenaline 309 gacie do kompletu 289. Kask ls2 425 lub model teoretycznie w innym kolorze 599 do tego oba z podnoszona szczeka. rekawice 200 a buty za kostke (na podeszwa michelin nie wiem co to za model) najtansze 400
  15. Budzet mam 1500-2000 ma wszystko aczkolwiek jesli nic sensownego za to nie bedzie to zwieksze. Mam 188 i ok 95kg czyli rozmiar xl/56 Rozwazam tez sprzet delikatnie uzywany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.