Skocz do zawartości

Raku

użytkownik
  • Zawartość

    4088
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas online

    2d 1h 55m 2s

2 obserwujących

O Raku

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 06.03.1972

Profile Information

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    coś
  • Samochód
    Volvo S80 195 KM na gnojówkę

Ostatnie wizyty

1286 wyświetleń profilu
  1. Raku

    Napisałbym a EV ale tam mnie zajadą.....

    Czyli kupujesz auto elektryczne, a do Warszawy to najlepiej PKP, bo wiesz korki, ładowanie, ładowanie, ładowanie .....
  2. Raku

    Napisałbym a EV ale tam mnie zajadą.....

    Jest 10-15 na plusie. Ty to nazywasz zimą. W takim razie co się dzieje z tym autem i jaki ma zasięg przy -10 do -5 ? Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  3. DUNLOP SP SPORT MAXX RT 2 - kupione, zmieniam za 3 tygodnie, w międzyczasie mam wyjazd do Val di Sole - więc jeszcze trzeba oblecieć na zimówkach
  4. Raku

    Volvo XC60 - warto?

    To to mnie masz, przegrzały mi się zwoje po tym zdjęciu Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  5. Raku

    Volvo XC60 - warto?

    Za 30 metrów jest próg, ograniczenie prędkości działa do odwołania (np. przez skrzyżowanie). Polecam : https://www.prawodrogowe.pl/informacje/ekspert-wyjasnia/glen-prog-zwalniajacy-i-ograniczenie-predkosci Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  6. Ciekawe wnioski, eksperyment płukanki
  7. Mam liczyć liniowo ? Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  8. Raku

    Opony - zużycie

    A co z nowymi leżakami ? Czy opłaca się teraz kupować opony z datą produkcji 2017 ? Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  9. Raku

    Poprawiamy Volvo

    U Chińczyków ciężko mówić o marce, nawet z wyglądu dwa identyczne urządzenia, mogą się różnić w środku elektroniką. Kup na allegro, jak nie będzie działać oddasz. Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  10. Raku

    Poprawiamy Volvo

    Na razie trochę druciarnia z zasilaniem, ale wygląda to nawet spoko. Mocowanie w tej chwili na magnesie do kratki. Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  11. Raku

    Poprawiamy Volvo

    tak właśnie, aż sprawdziłem, w pierwszym poście jest jednak magiczne "OBD2" które to właśnie takie rzeczy umożliwia, a może być po BT, WiFi, nawet po kablu - kwestia tylko programu, który te dane odczyta i zaprezentuje
  12. Raku

    Poprawiamy Volvo

    łącze się po bluetooth-u ja mam takie urządzenie (z wyglądu jak to - bardzo podobne - uwaga bo to co jest w środku nie koniecznie może być to co mam u mnie) : i jest OK (tyle, że kupowałem kilka lat temu), natomiast wersja "nowsza" ma problemy z łaczeniem i działaniem :
  13. Raku

    Poprawiamy Volvo

    Tablet kupiony i zamontowany, wkrótce zdjęcia. Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
  14. Raku

    Poprawiamy Volvo

    a tu jeszcze trochę o poziomie sadzy DPF Soot Levels Level 1: Engine control module (ECM) starts combustion of soot particles in the particle filter during highway driving. Level 2: Engine control module (ECM) starts combustion of soot particles in the particle filter during normal driving. Level 3: A text message, Soot filter full, is sent to the Driver information module (DIM), and the control module sets a DTC. Level 4: Engine control module (ECM) can no longer start combustion of soot particles of its own initiative. A further text message, Engine system service required, is sent to the Driver information module (DIM), and another fault code is sent. Level 5: More than 100 g soot . Combustion of soot particles cannot be started using the diagnostic tool. Engine---Particle Filter----Level 1----Level 2----Level 3----Level 4----Level 5 2.0---------ccDPF--------------NA-----------27g----------32g----------36g----------100g 2.4--------- ccDPF-------------24g-----------27g---------32g----------36g----------100g 2.4----------ufDPF-------------28g-----------30g---------40g----------45g-----------100g
  15. Już trochę minęło odkąd przesiadłem się do S80, ale kilka rzeczy mnie do tej pory denerwuje ... wróć, denerwowało (prawdopodobnie udało się poprawianie fabryki). Nie mam : - prędkości na wyświetlaczu w postaci cyferek, - nie mam informacji na jakim biegu jadę, - nie mam informacji o temperaturze silnika - nie ma żadnej informacji i stanie DPFa To znaczy nie miałem do wczoraj. Okazało się że istnieje wspaniały program, który potrafi te wszystkie informacje wyświetlić, korzystając z OBD2. W sumie to wyświetla dużo, dużo więcej, wszystko to sprawa konfiguracji. Nazywa się car scanner, więc obecnie padła decyzja, kupuje i montuje na stałe tableta 7-8 cali i podpinam do Volvo. A tak wygląda poprawianie fabryki na telefonie: DPF soot, to podobno sadza DPFa w gramach (tak przynajmniej piszą na volvoforum.pl). Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.