Jump to content

mjedruszak

użytkownik
  • Content Count

    1408
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

145 Dobry aparat

About mjedruszak

  • Rank
    kombatant

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    VW Passat 2.0 TDI 2019
  • Motorcycle
    Kawasaki Ninja 400 2019

Recent Profile Visitors

1371 profile views
  1. Ja tankuje od niedawna - tez nie spotkalem sie z jakims mokrym czy oleistym pistoletem. Co wiecej tankuje rzadko - zasieg ok. 1000-1100km na zbiorniku vs w porywach 400km w benzyniakach ktore do tej pory mialem.
  2. W segmencie wieksze B / naciagane C - definitywnie ZF 8-biegowy w BMW 1.
  3. Sezon powoli sie konczy, przebieg zbliza sie do 10,000km: Jezdzi sie bardzo fajnie, lekkosc i zwinjnosc w miescie rozwala - napewno kupilbym drugi raz. Poki co zadnych problemow nie bylo - poza seryjnym klaksonem ktory byl bardzo cichy i (co prawda bardzo rzadko ale jednak) zdarzalo sie ze na wyzszych obrotach samoczynnie popiardywal. Wymienilem go na Denali Soundbomb Mini i to definitywnie rozwiazalo ten temat. LwG!
  4. Podejrzewam, ze to bedzie temat mocno niszowy i dla wiekszosci osob sama (malo mennnnska) pojemnosc i cena (za ktora bedzie mozna kupic kilka uzywanych litrow z olx / allegro) definitywnie skresla temat. Dlatego tym wiekszy szacun dla Kawasaki - w czasach wszechobecnych ksiegowych wskrzeszaja tematy typu Honda CBR250RR czy Kawasaki ZX2R. Od strony zwyczajnej frajdy z jazdy to bedzie ogien
  5. - 250cc / 4 cylindry / redline ok. 20,000rpm - ok. 55 - 60KM - zawias Showa / hamulec monoblock / quickshifter / kontrola trakcji / tryby jazdy / ABS itp.
  6. Nie od dzis wiadomo ze Ford to zlom 😉 Za to M135i albo Golfa R z checia 💪
  7. Zwykla oporowa lutownica 40-50W + plecionka do odsysania cyny spokojnie da rade. Transformatorowa generuje spore pole elektromagnetyczne - raczej slaby pomysl do elektroniki.
  8. Na razie nakręcone 1.200km, międzyczasie odfajkowałem przegląd po 1.000km - żadnych problemów nie ma Osiagi w mieście w pełni wystarczające, wiadomo ze nie jest to demon predkosci czy motocykl marzen, ale czasami więcej frajdy daje jazda wolniejszym motocyklem szybko niż szybkim wolno Tutaj mimo wszystko można pociągnąć I + II + III do 12,000rpm bez większego ryzyka utraty prawa jazdy, a przyspieszenie i tak z nawiązka wystarcza na 98-99% samochodów. Oglądałem tez dzisiaj Yamaha R3 2019. Ładnie wygląda w niebieskim malowaniu, z plusów to z przodu jest teraz widelec USD, troche mniejsza
  9. Dokladnie tak, przy malych przebiegach i odpowiednim aucie (nie za nowym / drogim i nie za starym) moze to ew. zaakceptowac, natomiast trzeba jasno powiedziec ze stawka 0,8358 PLN zwyczajnie nie odzwierciedla realnych kosztow eksploatacji samochodu (ubezpieczenie, amortyzacja, opony, olej, przeglady itp.). Zreszta wystarczy zapytac dowolnego taksowkarza czy pojedzie za 84 gr za kilometr
  10. Dzięki za info, u mnie jest uboższa wersja - Comfort Line, 2.0 TDI (150KM), DSG7 i kilka dodatków typu nawigacja . Przez te 100k km miałeś jakieś awarie / niespodzianki? Jak ogólnie oceniasz samochód z perspektywy tego przebiegu?
  11. Odgrzeje temat - dzisiaj odebralem nowego VW Passata 2.0 TDI i widze ze komputer wyswietla ze AdBlue jest na ok. 10tys km. Przy wlewie na ON jest dodatkowy wlew na AdBlue - mam czekac te 10tys km I dopiero dolac, czy dolewac na biezaco odrobine co kilka tys km? O co chodzi z tym magnesem? Sorry za lamerskie pytania ale wczesniej nie mialem z ta 'technologia' stycznosci. Swoja droga jestem mega pozytywnie zaskoczony tym samochodem - w ogole nie czuc jakichkolwiek wibracji / przejawow ze to diesel, plynie po drodze, wszystko dziala bardzo lekko i sprawia wrazenie mega dopracowanego, DSG bar
  12. Zielony grzybak został dzisiaj odebrany. Na razie zrobione 135km, o osiągach trudno cos powiedzieć, bo trwa docieranie w związku z czym trzeba jeździć jak dieslem Na pewno daje się odczuć ze jest bardzo lekki / poręczny, wszystko działa bardzo precyzyjnie no i kultura pracy sporo lepsza od CBR 250R (chociaż singiel tez ma swój urok). Co do ubezpieczenia to ponoć w kolejnych latach można liczyć, że przy bezszkodowej jeździe kwota za ubezpieczenie pozostanie mniej więcej utrzymana - procent jest troche wyższy ale wartość motocykla niższa wiec rzekomo wychodzi na to sa
  13. Zapytam o to przy odbiorze i dam znac. Duzym plusem jest tez ze PZU nie wymaga w tym pakiecie alarmu - ponoc mozna zalezc nawet tansze pakiety ale tam jest koniecznosc alarmu a wedlug tego salonu to ingerencja w wiazke elektryczna przy montazu alarmu = utrata gwarancji.
  14. Tak, tez obserwuje ze ceny samochodow / motocykli zwyczajnie poszly w gore. To jest chyba ta ukryta inflacja - ludzie wiecej zarabiaja i producenci widza ze moga podnosic ceny nie tracac na sprzedazy.
  15. W pakiecie dealerskim Kawasaki (robionym przez PZU) pelne ubezpieczenie to ok 1700 PLN przy wartosci motocykla na poziomie 28500 PLN.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.