mapa
użytkownik-
Liczba zawartości
149 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mapa's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Sposobem na złapanie kuny jest pożyczona ( nie kupiona nowa ) klatka/łapka na kuny od miejscowych gołębiarzy. Musi być to klatka która złapała parę sztuk ( jest ona jak to oni mówią "osmędzona") . Takim sposobem złapałem już 3 sztuki w klatkę samoróbkę wykonaną z drewna i siatki drucianej. Co potem zrobicie z gryzoniem - wasza sprawa. Pozdrawiam
-
> pewnie czytałeś o 2,2 155KM A że tak zagadam jeszcze .... Jak jeszcze można sprawdzić ( oprócz VIN-u) patrząc np. na silnik że to NIE DIRECT ( bo np. emblematu DIRECT nie ma na klapie tyłu) ? Wiadomo - DR gdzie są KW/KM to oczywiste. Ale czy patrząc na silnik można wyczaić tę kwestię ? Tak dla przykładu np. http://otomoto.pl/opel-vectra-c-2-2-16v-benz-lift-oplacona-niemcy-1reka-C34741662.html z VIN-em : W00L0ZCF3561002151 Pozdrawiam
-
> pewnie czytałeś o 2,2 155KM Dokładnie silnik 2.2 155KM DIRECT Dzięki
-
Witam ! Właśnie siostra rozgląda się z vectrą 2,2 z 2007 r (sześciobiegowa ) i gdzieś w czeluściach netu wyczytałem że któregoś modelu silnika 2,2 nie gazuje inny jak już to spala i benzynę i gaz .... Ktoś z kolegów słyszał o takich rzeczach ? Pozdrawiam > Nadaje się > od 8 L W górę
-
Witam ! Mógłbym prosić o rozkodowanie VIN: WOLOZCF 3561149277 Pozdrawiam
-
Jeśli jest jak w Epice to : -OFF: System wyłączony - Położenie domyślne. -INT: Praca przerywana (częstotliwość pracy wybiera się, obracając końcówkę przełącznika w górę lub w dół) - Dźwignia do góry o jeden poziom. -LO: Praca ciągła, niska częstotliwość - Dźwignia do góry o dwa poziomy. -HI: Praca ciągła, wysoka częstotliwość - Dźwignia do góry o trzy poziomy. A przy automatycznej pracy wycieraczek sterowanej czujnikiem deszczu można regulować prędkość wycierania (pokrętło). Pozdrawiam
-
Piaskowane, szkiełkowane - jak to jest wykończone???
mapa odpowiedział SzefSzefow na temat - Zrób to sam
Witam ! Zaznaczam że się na tym nie znam ... Ale czy to nie są elementy wykonane technologią malowani proszkowego farbą strukturalną ? ( proszkowane są tak ogrodzenia ) Znalazłem nawet wzorniki podobne do faktury tego elementu http://www.kerix.pl/schody/wykonczenia-schodow.html ( to tylko przykład z pana googla - nie mam z tym nic wspólnego ) Pozdrawiam -
> Była standardowo w wersjach z beżową tapicerką. A to nie są "nakładki" ? Miałem w Nubirze ponaklejane na niektóre elementy deski i tapicerki właśnie tego typu "naklejki". Pozdrawiam
-
Nie wiem jak jest w [L] ale w Nubirze nie za bardzo jest na co patrzeć. Żeby wymienić tzw. szczotkotrzymacz ze szczotką trzeba było rozpaławiać altka. Pozdrawiam > Nie wiem jak w Lacetti ale elektromechanik sugerował żeby 3-4 lata przyjrzeć się alternatorowi jak > sie nie chce mieć niespodzianek. > Mysle że koszt na tyle nie duży że nie ma co ryzykowac.
-
W ASO jeszcze nie pytałem, po sklepach tego pełno tylko jak sie nie zna rozmiaru to kicha > Może masz ASO w pobliżu ? Cena nie powinna być duża, do lacetti płaciłem coś koło 2-3zł.
-
Witam ! Panowie musze zanabyć podkładkę miedzianą pod ów korek do Epici na benie. Porzebuję rozmiar tegoż. Pomożecie ? Pozdrawiam
-
Polecam lekturę : http://forum.autokacik.pl/showthreaded.p...e#Post285854396
-
Nalej nówki benzynki ( najlepiej zeby starej było już całkiem mało). Zdarza mi sie to w Epice. Pozdrawiam
-
> Konstrukcja hamulców bębnowych jest tak zaprojektowana, aby można było zdemontować bęben nawet przy > najbardziej zakleszczonych szczękach. Dlatego śmieszą mnie relacje o zniszczonych bębnach w > trakcie ich demontażu. Uwierz że w wersji konstrukcji hamulca tylnego z piastą - gdzie bęben demontuje się bez ruszania łożysk, a sprężyny, rozpieraki i samoregulatory schowane sa pod nią właśnie - nie jest to takie proste przy sporym rancie bębna. Pozrawiam
-
> Dla mnie to jest wada produktu, ale jak samochod jest z 2004 roku, to juz nie ma komu zglaszac. Z wadą produktu jako części - tu bęben - jak najbardziej. Przerabiałem to przed "chwilą" w Nubirze ... przy okazji chęci wymiany łożysk piast. Po ok 5kkm na bębnach ( kupionych jako orygianlne DU) pojawiły się takie ranty że tylko inwazyjne zdjęcie bębnów z ich jednoczesna utratą pozwoliło na dostanie się do szczęk które w ok 1/5 były zużyte. Materiał z którego wykonano bębny jest/był za miękki dla zwykłych szczęk hamulcowych. A na rysunki patentu również popatrzę chętnie.