Jump to content

biniu

użytkownik
  • Posts

    2216
  • Joined

  • Last visited

About biniu

  • Birthday 05/04/1976

Profile Information

  • Lokalizacja
    PL Kłomnice
  • Zainteresowania
    karety z silnikiem, rowerki, góry
  • Car
    Scenic X-MOD 1,2 Kadjar 1,33

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

biniu's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

187

Reputation

  1. Nie wiem jak wygląda przejazd, ale od Radomska na północ jest odcinkowy pomiar prędkości i podobno dobrze zarabia.
  2. Miałem kiedyś Grand Scenica 2,0 z LPG w bogatej wersji. Mega wygodne i funkcjonalne auto. Do 210000 km nie robiłem przy nim nic poza eksploatacją (olej, filtry, klocki, no przed 200kkm zawias i amorki) i sprzedałem w jeden dzień. Chyba najlepiej wspominam to auto ze wszystkich jakie miałem. Teraz mam Scenica III X-MOD z 1,2 Tce. Silnik dziwoląg i funkcjonalność jednak mniejsza (mniej schowków, krótki).
  3. To jest titanium gray? U mnie nie ma tragedii. Brud widać jak na każdym aucie. Wiadomo na czarnym to jest masakra, a na tym w miarę ok. Ale staram się często spłukiwać brud.
  4. To ja cos napiszę ale porównując 1,2 Tce 130KM ze scenica III X-MOD i 1,33 140 EDC w Kadjar. 1,2 Tce w Scenicu jest bardzo cichy i dość dynamiczny. 1,33 w Kadjar jest cichy ale około 2000obr ma takie niezbyt fajne chrapniecie. Ale ponoć ten typ tak ma. 1,33 z EDC jedt dynamiczny ale nie w trybie eco. Skrzynia nawet ładnie działa. 1,2 pali więcej niż 1,33. Np. trasa do Chorwacji w podobnym tempie i z takim samym ładunkiem - litr na korzyść 1,33 EDC - 7,14 l/100km z tankowania, bo komp pokazuje mniej. Wolno nie było. Średnia z trasy 100km/h. Ale co do jakości wykonania, to Scenic jest lepiej zrobiony. Zresztą miałem kilka Renault i jakość montażu spada. Z wierzchu ładnie to wygląda ale "od spodu" moim zdaniem jest coraz słabiej, księgowi rządzą. Scenic jest full wypas Bose, a Kadjar Intens z dodatkami. Kadjar się fajnie prowadzi. Ładnie po zakrętach śmiga. W końcu najlepszy w teście łosia na km77. Ale mogło by być inne przełożenie kierownicy bo trzeba się nakręcić. Zawias nie jest najcichszy. Koła mam 18". Bagażnik ... miałem lagunę I kombi, Grand Scenica II, Megane III kombi, mam Scenica II i jednak kadjar ma najmniejszy bagażnik ale da się spakować na wakacje 2+2. Ogólnie jestem zadowolony z kadjara.
  5. Ładny kolor Też mam takiego, tylko bez ledów. Na razie 15000 km i nawet jeździ.
  6. Podobać się. A co tam siedzi pod maską? Gdyby nie cena, to bym kupił żonie takiego w wersji plug-in.
  7. Ja mam 215/55R18 i czasem na mokrym za łatwo zrywa przyczepność. W sumie to 1,33 ma większy moment obrotowy (240Nm) i przy niższych obrotach niż Twoje 1,6. Na teście miałem przez 24 godziny Kadjara 1,33 160KM 260Nm też z automatem i na kołach 225/45 R19 i jeszcze bardziej kręcił w miejscu na mokrym.
  8. Teraz powinny być moje obrazki. A jakie Ty masz opony w tym Talismanie? Edyta Rzeczywiście dziwne te homologowane rozmiary. Ale co zrobic.
  9. Mnie podobają się obie, ale może nawet oryginały ładniejsze. Trafiły się Initiale to wziąłem na lato, bo z salonu wyjechał na zimowych. Nie chciałem takich samych, a inne 18" były brzydkie.
  10. Fajne nawet są, ale Talisman chyba najlepiej wygląda na initiale paris. Kadjar też:-) No dobra, chciałem się pochwalić. Chociaż na oryginalnej feldze kadjar też ładny No dobra pochwaliłem się, czyli zaspokoiłem Autokącikowe żądze
  11. Felgi nawet ładne. A opony. Moim zdaniem 2 już nie ma (bieżnik zjechany) i mają już lekko 5 lat (25 tydzień 2016 r.) A do Talismana na lato to by jakaś ładna 18" pasowała.
  12. A inne części? Przecież można spokojnie w sklepie motoryzacyjnym kupić filtry, wycieraczki, sprzęgła, rozrządy, elementy zawieszenia OE Renault. Są w całkiem przyzwoitych cenach. A w ASO sporo droższe. Choć np. czujniki ciśnienie do kół w ASO były najtańsze Czyli bateria OE też może być.
  13. Nie powinno być problemu. Nawet będzie lepiej wyglądał, szerzej koła. Ja do Kadjar mam na lato felgi Initiale Paris od nowego Captura, 18" z ET mniejszym o 5 mm (z et40 na et 35). I jest git.
  14. Tutaj pomoże tylko różowy brokatowy marker
  15. A zwykła kreda nie wystarczy. Albo np. permanentny marker. Ja oznaczam sobie na feldze (w okolicy śrub lub otworu centrującego) od wewnątrz markerem permanentnym. Nie znika.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.