Jump to content

biniu

użytkownik
  • Content Count

    2195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

165 Dobry aparat

About biniu

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/04/1976

Profile Information

  • Lokalizacja
    PL Kłomnice
  • Zainteresowania
    karety z silnikiem, rowerki, góry
  • Car
    Scenic X-MOD 1,2 Kadjar 1,33

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podobać się. A co tam siedzi pod maską? Gdyby nie cena, to bym kupił żonie takiego w wersji plug-in.
  2. Ja mam 215/55R18 i czasem na mokrym za łatwo zrywa przyczepność. W sumie to 1,33 ma większy moment obrotowy (240Nm) i przy niższych obrotach niż Twoje 1,6. Na teście miałem przez 24 godziny Kadjara 1,33 160KM 260Nm też z automatem i na kołach 225/45 R19 i jeszcze bardziej kręcił w miejscu na mokrym.
  3. Teraz powinny być moje obrazki. A jakie Ty masz opony w tym Talismanie? Edyta Rzeczywiście dziwne te homologowane rozmiary. Ale co zrobic.
  4. Mnie podobają się obie, ale może nawet oryginały ładniejsze. Trafiły się Initiale to wziąłem na lato, bo z salonu wyjechał na zimowych. Nie chciałem takich samych, a inne 18" były brzydkie.
  5. Fajne nawet są, ale Talisman chyba najlepiej wygląda na initiale paris. Kadjar też:-) No dobra, chciałem się pochwalić. Chociaż na oryginalnej feldze kadjar też ładny No dobra pochwaliłem się, czyli zaspokoiłem Autokącikowe żądze 🙂
  6. Felgi nawet ładne. A opony. Moim zdaniem 2 już nie ma (bieżnik zjechany) i mają już lekko 5 lat (25 tydzień 2016 r.) A do Talismana na lato to by jakaś ładna 18" pasowała.
  7. A inne części? Przecież można spokojnie w sklepie motoryzacyjnym kupić filtry, wycieraczki, sprzęgła, rozrządy, elementy zawieszenia OE Renault. Są w całkiem przyzwoitych cenach. A w ASO sporo droższe. Choć np. czujniki ciśnienie do kół w ASO były najtańsze 🙂 Czyli bateria OE też może być.
  8. Nie powinno być problemu. Nawet będzie lepiej wyglądał, szerzej koła. Ja do Kadjar mam na lato felgi Initiale Paris od nowego Captura, 18" z ET mniejszym o 5 mm (z et40 na et 35). I jest git.
  9. Tutaj pomoże tylko różowy brokatowy marker 🙂
  10. A zwykła kreda nie wystarczy. Albo np. permanentny marker. Ja oznaczam sobie na feldze (w okolicy śrub lub otworu centrującego) od wewnątrz markerem permanentnym. Nie znika.
  11. Miałem Megane 3 z 2009/2010 czyli początek produkcji. Silnik 1,6 110KM K4M i gaz Stag. Przebieg miał mały jak sprzedawałem - trochę ponad 100kkm. Z napraw to tylko końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora i opaski na przegubach. Oczywiście raz rozrząd z KZFR. Wymiany oleju co 15kkm. Spalanie gazu 9,5 do 11,5 l/100km. Gdyby nie hałas powyżej 120km/h i trochę mało mocy to byliby idealne auto do codziennej jazdy. Miałem kombi. Aaa i jedna jeszcze rzecz. Uszczelki w pompie benzyny. Przy jeździe na gazie wydmuchiwało je paliwo i nie było ciśnienia. W sieci takich przypadków nie
  12. Z sinikiem 1,6 (K4M) jest idealne do gazu ale demonem mocy to nie jest i jest głośne powyżej 3000obr/min. KZFR wymienia się z rozrządem, ale nie jest już jakość strasznie drogie i jest spokój. Wykonanie Megane III jest spoko. Miałem i miło wspominam.
  13. Nie wiem jak budżet wytrzyma ale Megane III z 1,6 i LPG. Auto bezproblemowe. Przynajmniej u mnie tak było.
  14. Kompakty z dobrym wyposażeniem już dość dawno mają cenę w pobliżu lub ponad 100k zł.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.