Skocz do zawartości

Roberto

użytkownik
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    wawa
  • Zainteresowania
    ooo to zalezy od nastroju ;-))
  • Samochód
    4 kołowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Roberto's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

7

Reputacja

  1. Wczoraj podbijałem przegląd. Bez zmian. o żadnych naklejkach nie było mowy. zapisuja jedynie stan licznika. pzdr. robert
  2. Roberto

    Wymiana oleju + korek

    A nie ma tam przypadkeim takiej miedzianej podkladki? tak jest w 16TDCi - korek pozostaje bez zmian, natomiast przy każdej wymianie daje się nową podkładkę miedzianą. koszt rzędu 3 zł. pzdr. robert
  3. diesel - 1.6 TDCi 90konny nie ma dpfu i turbina bez zmiennej geometrii łopatek. tem sam silnik ale 110 chyba konny już ma te udogodnienia pzdr. robert
  4. > witam > jak ktoś ma jakiś program to pełnego sprawdzenia VIN forda to byłbym baaaardzo wdzięczny > WF0EXXGBBEBC47181 > tak wogóle to czy po tym vinie dowiem się historii serwisowej dzwoniąc do pierwszego lepszego > serwisu Forda ? czy muszę do tego skąd pochodzi auto ? > dzięks z góry ford etis vin pzdr robert
  5. Roberto

    Focus II 1.6 TDCi

    Heh, Mam tę sama zagwozdkę 16TDCi 90KM - jak wyjade zaraz po odpaleniu na trase i starm sie na poczatku delikatniej obchodzic z pedałem gazu to dopiero po dobrych paru kilometrach z 6 - 8 wskazówka osiagnie ten milimetr przed 90 stopni. Jak jade powoli bo swiatła za chwilę korek i wolno sie toczy, trochę podjedzie, znowu chwila stania, gdy przedkosci są rzedu 30 - 40 km/h to makabra. wskazówka ledwie sie podnosi po kilku kilometrach a własciwy poziom osiąga po kilkunastu minutach jak nie dłuzej. pzdr. robert
  6. > rozkoduj sobie VIN na etis.ford.com i sprawdź czy masz PTC. > Bez Nagrzewnicy Pomocniczej takie cos mi w vinie wyswietla. to pewnie to ?? Ciekawe czy instalacja jest? i wsytarczyłoby tylko samą grzałkę dokupić i wpiąć w nagrzewnice. na ford.clubpolska były jakies manuale. ps. a z drugiej strony ten dekoder VIN to jakis dziwny trochę tak nie wszystko mi sie zgadza z tym co mi wyswietla. pzdr.
  7. > Ponoć jest świeczka grzejąca gdzieś pod schowkiem pasażera. Gdzie to mi się już nigdy szukać nie > chciało No własnie , ponoć ; jak to w fordzie , nigdy ine wiadomo gdzie kiedy jak w jakiej wersji i dlaczego ? bez rozbierania chyba tego boczka nie da sie inaczej sprawdzic? oprócz organoleptycznie. Bo być może jest ale nie działa. pzdr robert
  8. Witam, Czy ktoś coś wie na temat ewentualnego posiadania bądź nie jakiegoś dogrzewania elektrycznego kabiny ? czegos takiego jak miały wv/skody z tym niesmiertelnym 19tdi? Co wpsomagało szybsze ogrzewanie powietrza do wnętrza jakimis grzałkami elektrycznymi? Ewentualnie powieddzie - to do włascicieli tegoż pojazdfu i silnika 90konnego. Jak przy takich temp. jak teraz, wyglada nagrzewanie sie silnika? Kiedy osiąga tem pracy ? czyli tak przed 90 stopni? jak wyglada temp jak sie toczycie w korku? pzdr. robert
  9. Roberto

    FFII pytania dwa

    > ZTCP 90 KM nie miały DPFa nigdy. > ZTCP ANWDK (Ale Nie Wiem Do Końca) dwumasy też niby nie miały > Jest tylko do 109 KM > http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolo-zamachowe-dwumasowe-1.6-TDCi-Focus-C-max-SACHS/2850 Zobacz że w opisie tego koła jest ze pasuje do wersji 90/110 KM Co do DPF to ja też słyszałem że 90KM nie miały DPF, występował tylko w 16TDCi 110KM. Natomiast dwumasę posiada i 90 i 110KM. No chyba że foki z początku produkcji były bez dwumasy. Zapewne w ASO po VIN ci zdekoduja czy ma dwumase pzdr. Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.