Roberto
użytkownik-
Liczba zawartości
262 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
wawa
-
Zainteresowania
ooo to zalezy od nastroju ;-))
-
Samochód
4 kołowy
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Roberto's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
7
Reputacja
-
Roberto obserwuje zawartość Silicon Valley
-
Roberto obserwuje zawartość Giełda AutoKącikowa
-
Wczoraj podbijałem przegląd. Bez zmian. o żadnych naklejkach nie było mowy. zapisuja jedynie stan licznika. pzdr. robert
-
A nie ma tam przypadkeim takiej miedzianej podkladki? tak jest w 16TDCi - korek pozostaje bez zmian, natomiast przy każdej wymianie daje się nową podkładkę miedzianą. koszt rzędu 3 zł. pzdr. robert
-
diesel - 1.6 TDCi 90konny nie ma dpfu i turbina bez zmiennej geometrii łopatek. tem sam silnik ale 110 chyba konny już ma te udogodnienia pzdr. robert
-
> witam > jak ktoś ma jakiś program to pełnego sprawdzenia VIN forda to byłbym baaaardzo wdzięczny > WF0EXXGBBEBC47181 > tak wogóle to czy po tym vinie dowiem się historii serwisowej dzwoniąc do pierwszego lepszego > serwisu Forda ? czy muszę do tego skąd pochodzi auto ? > dzięks z góry ford etis vin pzdr robert
-
Heh, Mam tę sama zagwozdkę 16TDCi 90KM - jak wyjade zaraz po odpaleniu na trase i starm sie na poczatku delikatniej obchodzic z pedałem gazu to dopiero po dobrych paru kilometrach z 6 - 8 wskazówka osiagnie ten milimetr przed 90 stopni. Jak jade powoli bo swiatła za chwilę korek i wolno sie toczy, trochę podjedzie, znowu chwila stania, gdy przedkosci są rzedu 30 - 40 km/h to makabra. wskazówka ledwie sie podnosi po kilku kilometrach a własciwy poziom osiąga po kilkunastu minutach jak nie dłuzej. pzdr. robert
-
> rozkoduj sobie VIN na etis.ford.com i sprawdź czy masz PTC. > Bez Nagrzewnicy Pomocniczej takie cos mi w vinie wyswietla. to pewnie to ?? Ciekawe czy instalacja jest? i wsytarczyłoby tylko samą grzałkę dokupić i wpiąć w nagrzewnice. na ford.clubpolska były jakies manuale. ps. a z drugiej strony ten dekoder VIN to jakis dziwny trochę tak nie wszystko mi sie zgadza z tym co mi wyswietla. pzdr.
-
> Ponoć jest świeczka grzejąca gdzieś pod schowkiem pasażera. Gdzie to mi się już nigdy szukać nie > chciało No własnie , ponoć ; jak to w fordzie , nigdy ine wiadomo gdzie kiedy jak w jakiej wersji i dlaczego ? bez rozbierania chyba tego boczka nie da sie inaczej sprawdzic? oprócz organoleptycznie. Bo być może jest ale nie działa. pzdr robert
-
Witam, Czy ktoś coś wie na temat ewentualnego posiadania bądź nie jakiegoś dogrzewania elektrycznego kabiny ? czegos takiego jak miały wv/skody z tym niesmiertelnym 19tdi? Co wpsomagało szybsze ogrzewanie powietrza do wnętrza jakimis grzałkami elektrycznymi? Ewentualnie powieddzie - to do włascicieli tegoż pojazdfu i silnika 90konnego. Jak przy takich temp. jak teraz, wyglada nagrzewanie sie silnika? Kiedy osiąga tem pracy ? czyli tak przed 90 stopni? jak wyglada temp jak sie toczycie w korku? pzdr. robert
-
> ZTCP 90 KM nie miały DPFa nigdy. > ZTCP ANWDK (Ale Nie Wiem Do Końca) dwumasy też niby nie miały > Jest tylko do 109 KM > http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolo-zamachowe-dwumasowe-1.6-TDCi-Focus-C-max-SACHS/2850 Zobacz że w opisie tego koła jest ze pasuje do wersji 90/110 KM Co do DPF to ja też słyszałem że 90KM nie miały DPF, występował tylko w 16TDCi 110KM. Natomiast dwumasę posiada i 90 i 110KM. No chyba że foki z początku produkcji były bez dwumasy. Zapewne w ASO po VIN ci zdekoduja czy ma dwumase pzdr. Robert