Jump to content

Camel

użytkownik
  • Posts

    2301
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Camel

  • Birthday 03/05/1975

Retained

  • KGB

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    3city
  • Zainteresowania
    autka
  • Car
    ch... wie który ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Camel's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

705

Reputation

  1. e tam 5 litrów sprzeda i na flachę jest
  2. Widzisz a są rzeczy co się "fizjonomiom" nie śniły Miało nie być a w baniaku jest Jakiś sposób na to mają - nie wiem nie interesuje mnie to, ta wiedza nie jest mi potrzebna do niczego
  3. To gratulacje takiego spalania. Ja jeździłem G7 1.5 TSI 150KM i po mieście do 10 a na trasie koło 7.
  4. Nie, uważa się za Janusza biznesu. To ja jestem głupi że tankuje po normalnych cenach.
  5. Wszystko zależy od charakteru, mój teściu jeździ z 300km miesięcznie a i tak kupuje lewą ropę i to na stacji paliw nią handlują w baniakach pracownicy. Układziki kierowca-sprzedawca i rynek się kręci już na stacji paliw.
  6. Skoro już na AK jest wątek o lewej ropie to co dopiero „blokersi” kombinują
  7. hehe, czytam i wszyscy w PL prawie się "spuszczają" nad wymiana oleju po 1-3 kkm od nowości, później co 10 kkm, olej w ASB co 60 kkm, a mam połowę rodziny w D i tam za ch nikt niczego przed "serwisowka" nie wymienia, a raczej jeździ aż coś zacznie się dziać. Olej w ASB - hahaha, nigdy do 180 kkm w rodzinie nie wymieniali bo to od 700 euro
  8. się okaże że Chińczyki mają jednak najszybszy transport i dostępność części
  9. Przewód odmy Dacia Duster zamówiony 2 czerwca - na wczoraj jeszcze nie ma, może będzie za tydzień
  10. no tam jeszcze przy suzuki Splash jak dobrze pamiętam była 1 zmiana przy 1 000km lub przy 3 000, ale groszowa sprawa była około 300 płn za wszystko.
  11. jako, że przerobiłem już kilkanaście nowych aut to napisze: - przy pierwszych autach spuszczałem się i wymieniałem olej po 3 kkm - przy kolejnych, pierwsza po 15 kkm i następne tak samo, chyba, że auto robi mniej niż w rok 15 i w dwa lata mniej niż 15, to wówczas po 2 latach. W jednym przypadku przejechałem do jakiś 300 kkm i nic z silnikiem nie było, pozostałe trzymałem do to 170 kkm lub mniej i też nic się nie działo. Jak ktoś ma jeździć z 500 kkm i z 20 lat to może i coś pomoże a może i nie. Podsumowując, wymieniać co 15 lub co 2 lata
  12. a gdzie masz tanio w ASO teraz, podam Ci z przykładu Dustera żony: 1. wymiana oleju robocizna 270 2. przegląd po roku lub 3 rok - wymiana tylko filtra kabinowego to wydatek pod 400 PLN aaaaa przypomniało mi się: wymiana filtrów gazowych w LANDI (ori instalacja) pod 400 PLN Promocja mercedes: wymiana oleju w ASB 2500, to i tak tanio bo u prywaciarza krzyczą 2100. Tanio to już było.
  13. Oglądałem i spoko auto. Jakbym miał teraz kupić dustera za 90 i Korando to poszedłbym w to drugie. Już ładnych kilka lat jeżdżą auta tej marki i wyglada na to ze jest ok.
  14. MIałem je też kupić, ale żona mnie zyeeeeeee i kupiłem właśnie Michały CC2, CC1 były cichsze moim zdaniem. Ale nawet ich jeszcze nie dotarłem i fakt crossclimaty nawet teraz jak jest pod 30 stopni nic nie piszczą
  15. wróci, nagrzeje się i wróci. to samo na nauce jazdy miałem. W końcu to olałem i jak zaczynało telepać budą to ruszanie pod wzniesienie lub przejażdżka droga bez świateł. Taki urok obecnie tarcz "ekologicznych". Te Eco żywice jakieś takie chyba miękkie są po nagrzaniu i zaczyna tarcza szarpać.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.