Jump to content

Camel

użytkownik
  • Content Count

    1367
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 23h 9m 25s

About Camel

  • Rank
    KGB
  • Birthday 03/05/1975

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    3city
  • Zainteresowania
    autka
  • Car
    ch... wie który ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może faktycznie były to 1. Bo było to 7 lat temu.
  2. 1.miałem to i po roku kartoflaki jak D124 - moje zdanie nie polecam 2. micheliny crossclimaty (bez plus-lepsze były)- super przez około 3 lata miałem 3. nokiany Weatherproof- 4 roku kartoflaki, czyli 3 lata było ok 4. obecnie kupiłem mega budżet IMPERIALE wzmocnione, wyważyły się bardzo OK, pierwsze kilometry trochę popiskiwały i jakby głośno pracowały-dudniły, ale po 50km zdarła się "śliska" warstwa i od tego czasu jest OK. Woda OK czekam na śnieg
  3. Camel

    duster kilka pyt.

    Obecnie samochód jeździ głównie po mieście. Gazu łyka 9-10 w zależności jakie są korki i odcinki. Odpalanie po parędziesiąt razy na dobę. Myślę, że benzyny nie weźmie więcej niż 8 przy takim użytkowaniu. Odnośnie skrzyni, teraz mam 5b bo jest to 4x2 i jest niebo lepiej. przy 6 startować można z 2 biegu jak w ciężarówce. 5i6 to chyba prawie identyczne przełożenia mają na najwyższym biegu. Generalnie 5 lepsza Transmission type: manual Number of gears: 6 Gear ratios (overall): I 4.45 (21.63) II 2.59 (12.59) III 1.69 (8.21) IV 1.17 (5.69) V 0.91 (4.42) VI 0.73 (3.55) VII () VIII () IX () X () R Speed range (max speed on gears, top gear value theor.): (km/h/mph) I: 36 / 22 II: 62 / 39 III: 94 / 58 IV: 136 / 85 V: 175 / 109 VI: 219 / 136 VII: / VIII: / IX: / X: / 1000rpm speed: (km/h/mph) I: 6 / 3.7 II: 10.3 / 6.4 III: 15.7 / 9.8 IV: 22.7 / 14.1 V: 29.2 / 18.1 VI: 36.4 / 22.6 VII: / VIII: / IX: / X: / Torque converter factor: Final drive ratio std: 4.86 optional: Front brakes: disc ventilated 269 mm / 10.6 in Rear brakes: drum 228 mm / 9 in Standard tires: 215/65 R 16 T Check: 2019 Dacia Duster SCe 115 4x4 (man. 6 speed) alternate wheel and tire sizes Performance - Factory claim Top speed: 170 km/h / 106 mph 0-60 mph (s): 12.2 0-100 km/h (s): 12.9 Full performance data, accelerations chart, acceleration on gears, speed range on gears, overtaking factors etc. - click the buttons below: Engine manufacturer: Nissan HR16DE (H4M) Engine type: spark-ignition 4-stroke Fuel type: gasoline (petrol) Fuel system: indirect injection Charge system: naturally aspirated Valves per cylinder: 4 Valves timing: Additional features: Multi-point fuel injection DOHC Start-Stop system Emission control: 3-way catalyst, Lambda-Sensor Emission standard: Euro 6 WLTP Cylinders alignment: Line 4 Displacement: 1597 cm3 / 97.4 cui Bore: 78 mm / 3.07 in Stroke: 83.6 mm / 3.29 in Compression ratio: : 1 Horsepower net: 84 kW / 114 PS / 113 hp (ECE) / 5500 Torque net: 156 Nm / 115 ft-lb / 4000 Horsepower gross: Torque gross: Redline rpm: Car power to weight ratio net: 71.2 watt/kg / 32.3 watt/lb Car weight to power ratio net: 14 kg/kW / 10.3 kg/PS / 23 lbs/hp Fuel capacity: 50 liter / 13.2 U.S. gal / 11 imp. gal Check: 2019 Dacia Duster SCe 115 4x2 (man. 5 speed) Engine Horsepower/ Torque Curve Engine manufacturer: Nissan HR16DE (H4M) Engine type: spark-ignition 4-stroke Fuel type: gasoline (petrol) Fuel system: indirect injection Charge system: naturally aspirated Valves per cylinder: 4 Valves timing: Additional features: Multi-point fuel injection DOHC Start-Stop system Emission control: 3-way catalyst, Lambda-Sensor Emission standard: Euro 6 WLTP Cylinders alignment: Line 4 Displacement: 1597 cm3 / 97.4 cui Bore: 78 mm / 3.07 in Stroke: 83.6 mm / 3.29 in Compression ratio: : 1 Horsepower net: 84 kW / 114 PS / 113 hp (ECE) / 5500 Torque net: 156 Nm / 115 ft-lb / 4000 Horsepower gross: Torque gross: Redline rpm: Car power to weight ratio net: 71.2 watt/kg / 32.3 watt/lb Car weight to power ratio net: 14 kg/kW / 10.3 kg/PS / 23 lbs/hp Fuel capacity: 50 liter / 13.2 U.S. gal / 11 imp. gal Check:
  4. Camel

    duster kilka pyt.

    Po prawie 2 miesiącach 8 000km na blacie. Auto super. Co do silnika SCE odezwę się po 100 000, ale ja mam wersje w fabrycznym gazem z "inną głowicą". PS Po 100 000 pewnie w miejsce Landi Renzo wleci AC lub coś innego polskiego PS2 Kultura pracy K4M do SCE to przepaść jak i spalanie.
  5. Camel

    elm327

    polecicie coś sprawdzonego ELM327. Aby nie była to wykastrowana wersja
  6. co powiecie o takich oponach ? https://www.oponeo.pl/dane-opony/imperial-all-season-driver-185-65-r15-92-h-xl#246842897 PS Do nauki jazdy
  7. 1. ręką sprawdź czy reduktor się nagrzewa. 2. miałem to samo i okazała się, że miałem "smalec" na elektrozaworze - iglicy (gaz go zakleił po 3 000 od nowości). Wyciągniecie, wyczyszczenie, złożenie załatwiło temat.
  8. Camel

    duster kilka pyt.

    mam nową ale 2x4 ze skrzynią 5. 1.6 nissana daje rade, jest tak cichy, że komara w kabinie usłyszysz (a miałem nową megane 3 1.6 110km renault i skrzynia 6b gdzie z 2 trzeba ruszać bo 1 tak krótka skrzynia i głośny silnik w CH). Na razie w miesiąc moja żona zrobiła 5 000km i jest super zadowolona (chciałem zmieniać olej, ale jest żółciutki jak nowy, a w mojej KIA po 10 000 czarny jak smoła już) PS Klima jak to we Francuzach jest mega wydajna, że jak w audi nie wyrabia to tu (ustawiona na min) ubierasz kurtkę PS2 Automatyczne podnoszenie i opuszczanie szyby jest tylko po stronie kierowcy. PS3 Wersja z LPG jest okrojona z kompa - brak spalania chwilowego i średniego - tylko navi.
  9. Camel

    1.6 czy 1.4tce?

    Dokładnie 6-tka w reni jest taka, ze można ruszać z 2 biegu. Ta skrzynia powinna być tylko wkładana i jest w Dusterze 4x4 i tam ma sens, tam ten pierwszy bieg zastępuje reduktor. Wiem bo mam teraz daczke z 5 biegami i jest mega lepiej - nie wachluje ciagle biegami jak w Renacie 3 z 2015 roku ze 110km
  10. Camel

    Olej silnikowy

    No ten wszędzie wyskakuje Mocne pozycjonowanie mają, ale szukam innych producentów bo ten nie przemawia do mnie
  11. Camel

    Olej silnikowy

    Mam w książce serwisowej renault/dacia wpisany olej silnikowy z normą RN17. Jakoś słabo mi idzie znalezienie w necie dokładnej specyfikacji tego oleju. Ktoś już przerabiał ten temat ? Podpowie
  12. Zgadzam się. Tez miałem nokiany 2 razy i za każdym razem po 4 latach stwardniały jak stare D124 z PRL-u. 1.zimowe wr-ki a 2.wielosezonowki. Teraz kupię chinczyki imperial - ale czy dobre ? Czas pokaże , ale za pół ceny
  13. hmmmm miałem nową megi III 2015 z 1.6 Renault z BRC i po miescie 12 LPG teraz mam nową daczkę 2019 z nissan 115km z Landi i pali 2 mniej po mieście w trasie powyżej 140 pali faktycznie też 12 LPG ale to Duster Także dodam, iż silnik nissana jest kilkukrotnie cichszy od silnika renaulta
  14. Camel

    duster

    Mam rozeznanie z kilku "kaszy" i problem występuje przy: 1. nie trzymamy stanu oleju przy max 2.zmieniamy oliwe po 20 000 i co 20 000 3. lejemy co popadnie w sewisie u Zdunka - sam w megance przerabiałem ten temat serwisu i mnie oficjalnie przepraszono przez Renault Polska
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.