Jump to content

Camel

użytkownik
  • Content Count

    1435
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 8h 36m 22s

Community Reputation

33 Normalny

About Camel

  • Rank
    KGB
  • Birthday 03/05/1975

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    3city
  • Zainteresowania
    autka
  • Car
    ch... wie który ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i tu się zgodzę Dla kilku znajomych jestem frajerem, że kupiłem nowego Dustera zamiast „aldi” od Niemca w TDI. Ale ja ten „dureń” potrzebuje auta do jeżdżenia i zarabiania a nie szukania mechaników i części po „okazyjnych” cenach. Za 3 lata sprzedam i znów stracę mase pieniędzy jako frajer czyt. dla innych i kupię nowe 😂
  2. Camel

    Toyota i rabaty

    jestem za bo też się rozglądam.
  3. teraz 1x10 za chwile 5x5 a na końcu nie ruszysz Koniec tarczy najprawdopodobniej. Tarcza "cienka" i docisk nie może ze skuteczną siłą docisnąć jej do koła zamachowego.
  4. Chcesz okleić sam: 1. pierwszy raz ? 2. szyba płaska czy wklęsła ? Odpowiedz sobie
  5. Ale jakbyś zdjął opaski to wyleci z każdej strony z 100 ml oleju przerabiałem w focusie gdzie każdemu przekładnia ciekła . Ale o tym specyfiku nie słyszałem . Dobrze wiedzieć .
  6. Zgadzam się . Chodź u mnie było tak: 1. Po oklejeniu nie dolegało 2. magicy kazali stawiać auto ma słońcu przez 1 dzień 3. drugiego dnia kazali wziąć podkładkę papierowa od piwa i samemu docisnąć i się przykleiła idealnie - nie było śladu „białej obwódki „
  7. Jak miałem (poprzedni model WR) miałem tak samo. Buczenie od około 120.
  8. „Targetu” nie zrobią na bank i nie dostaną od importera „nadprowizji” to nie mają z czego dawać upustów . Tak to jechali po bandzie i na koniec roku dostawali korekty do zakupionych aut o „ekstra rabacik” i się kręciło
  9. bez plusa były lepsze miały "A na wodzie", plusy mają już "B".
  10. W dusterze mam continentale - wielosezon jest ok. Do KIA wrzuciłem imperiale - wielosezon. KIA - myślałem ze jak będzie słabo to na lato letnie założę (bo to nowa fura z letnimi) i co ? Tydzień temu sprzedałem letnie i zostawiłem „te imperiale” - są bardziej niż ok. Napewno cichsze od nokianów wielosezonowych co miałem na fabii. A przypomniało mi się vredestein - na corsie żony były - tez bardzo fajne. Michaly miałem na megane - te najcichsze były Bardzo fajne, ale cena inna
  11. sorka, był to firma rzemieślnicza do początku lat 90 (człowiek stary to i pamięć nie ta )
  12. Takie przypadki były w toyocie w 90 latach. Znajomy pracował u dealera i stała u nich złota corolla 87 czy 88 sedan a on ją kupił 90 albo 91. Stała u nich 3 lata Także coś w tym musi być.
  13. Hmmm piszecie u kolegi/znajomego.... Jedno z moich aut to Duster 2019 SCE z Landi i co i nic jeździ. Jak padnie wrzucę innego producenta. W megane mam BRC i Ok. W rio stag i tu już gazownik tykał się reduktora bo nie chciał się przełączać z „zimnego”. Wszystkie auta od nowości u mnie. A w Paseratti miałem lovato i piszczał reduktor , podmienili na inny a mój chyba „zregenerowali” i włożyli znów i cisza. Ale nie o tym mowa. 1.5 prawie jak Hemi odłącza 2 cylindry z paliwa , że tak powiem. Ciagle komunikatami na blacie rzuca , że jadę na 2 garach. Ciekawe jak to instalka ogarnie ?
  14. Jeździłeś już tym 1.5 ? Ja ostatnio sporo bo kuzyn mi zostawił nową (6kkm przebiegu) VII z tym silnikiem w wersji blue.... Mi osobiście nie podoba się charakterystyka tego silnika, trzeba go wysoko kręcić aby jechał (spalanie hmmm zależy od człowieka) Tak mnie naszła refleksja do wypożyczonej w stanach corolli 1.8 w automacie (wiemy jakim, zupełnie innym konstrukcyjnie), który to trzymał obroty koło 3-4 000 przy dynamicznej jeździe. Obawiam się, że tu może być podobnie i skrzynia będzie jak opętana wachlować biegami hihi To nie stara dobra DQ250.
  15. co prawda miałem 1 z 1.8 i zrobione na reduktor TUR, wtryski Bartki. Przejechałem 40 000, luzów nie sprawdzałem - chodził OK i sprzedałem. Montaż u Łukasza w GD (Vanos).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.