
delco
użytkownik-
Content Count
33275 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
delco last won the day on January 29
delco had the most liked content!
Community Reputation
9042 Człowiek - do rany przyłóżAbout delco
-
Rank
weteran
Profile Information
-
Lokalizacja
Lubin
-
Zainteresowania
świety spokój
-
Nokiany WRD4 IMO są najbardziej "snieżnymi" bezkolcowymi zimówkami jakie miałem - choć róznica z Continentalami nie jest porażająca. Jak je kupowałem to sprawdziłem z ciekawości ceny opon zimowych w szwedzkim serwisie w Oerebro i po pierwsze nokany były drozsze od innych a po drugie polecali je do jazdy na osniezonych drogach ( choc to mogło byc polecanie marketingowe - żeby im drogi towar schodził )
-
USB C to chyba nawet lepiej niż klasyczne 12 V - przynajmniej jeżeli chodzi o dzieci
-
Zwłaszcza jeżeli kupuje na więcej niż 3 lata - bo za kilka lat z 6 i 10 latka zrobią nie zauważalnie większe dzieci Trzeba sprawdzić czy na środku są miejsca na dwa kubeczki/butelki z napojami oraz gniazdo do ładowania telefonu
-
Nie, natomiast Ty też o tym nie mówiłeś
-
Naprawdę? ojej... ( nie mówi że powszechnie ale mają - pod nową propan )
-
Czyli poszli po rozum do głowy w cennikach - pamietam jak w 2013/14 roku rozważałem Sandero/clio to przy wypasionej wersji róznice cenowe były kosmetyczne - typo 700 zł - przyznaję że na korzyśc Sandero ktore z kolei miał o kilka KM słabszy silnik (choć teoretycznie powinien byc identyczny)
-
Myslę że za parę miesięcy będę też wiedział jak wyglada spalanie w XC90 w wersji benzynowej - ten sam kolega w marcu odbiera takie auto (tylko nie wiem czy plug ina - bo jego żona nie wiedziała )
-
po pierwsz primo - jazda w której spaliłem ok 4 litrów - (chyba 4,1) - była w trybie dziadek plus, plus - asekurowałem kuzyna który kupił sobie hyundaja Ionica i bał się czy dojedzie od dealera do domu - wiec średnia prędkość była nikczemna a i pora dnia wybrana tak zeby ruch był minimalny - tempomat poza terenem zabudowanym na max 80 km/h - to ile miał mi spalić?. a po drugie primo - D4 2,4 pali średnio o ok 2 litry więcej - potwierdzone w praktyce - mam kolegę z inentycznym autem jak moje lecz z silnikiem 5 cyl Moje normalne spalanie w trasie (A i S) to przedział 6-7 litrów. Jad
-
4 litry palił własnie przy prędkości środniej ok 50 km/h a o tym że Twoja jazda była miejska i z lekkimi korkami jakoś nie dowiedziałem się z pierwszego posta Natomiast co co cen diesli i samochodów benzynowych - kupiłem do tej pory dwa nowe diesle w życiu 1. Getz 1,5 CRDI - w chwili zakupu droższy o 1100 zł od porównywalnego mocą samochodu benzynowego (przedział w okolicy 45 tys zł) 2. Volvo V70 D4 - w chwili zakupu benzynowa wersja o zblizonej mocy była droższa o ok 9 tys zł - co prawda miała inne felgi (cennikowo droższe o ok 7 tys zł) Nie wydaje mi się żebym p
-
OK teraz bardziej rozumiem - choć w pierwszym zdaniu piszesz o "małej trasie" - - dla mnie trasa jest synonimem jazdy pozamiejskiej. natomiast prawdą jest że każdy jeżdzi po innym mieście - bo nawet jezeli administracyjnie to to samo miasto to róznia się pory dnia i punkty docelowe Juz kilka razy pisałem o tym (ale ostatnio ze 2 lata temu) mam znajomego który mieszkał we Wrocławiu w okolicy centrum Korona (bażancia czy jakaś inna "ptasia") a pracował w Długołęce (dodatkowo zaczynał ani nie kończył w szczycie) - do zabicia kłócił się że jego spalanie obejmuje jazdę typowo miejską.
-
Po czym wnosisz ze pisalem o sredniej powyzej 100? - odnosilem sie do srednich predkosci o ktorych pisam zalozyciel watku - czyli ponizej 50 km/h
-
Ale jeżeli była to jazda pozamiejska to w trybie dziadek plus . Moje volvo w takich warunkach pali ok 4 litrów na 100 km - V70 D4. Nawet Laguna III z 2,0 benzynowym silnikiem palila w takich warunkach niewiele więcej niz 5 l/100 km/
-
w fordzie nie... ale w lagunie III rocznik 2007 zagazowanej, po przejechaniu kilkudziesięcium km na benzynie wywalało check engine a kod błędu odpowiadał zablokowanemu filtrowi dpf. Oczywiściwe w silniku benzynowym nie było filtru. PO skasowaniu błedu i jeżdzie na LPG silnik pracował normalnie.
-
Pytanie tylko jak dlugo przy pracujacym silniku mówimy o zimnym silniku. U mnie spalanie chwilowe pokazuje się w ok 10 no moze 12 sekundach po uruchomieniu i najwyższą wartością jaka kiedykolwiek zobaczylem było 3,5 litra na godzinę. Po ok minucie - bo czasami tyle czekam żeby się grzana szyba odszroniła mam ok 1,8 l/h - potem juz nie wiem bo ruszam. Zresztą może nie przy extremalnych mrozach ale powiedzmy przy -5C w minutę czy dwie po uruchomieniu IMO to juz nie jest zimny silnik w rozumieniu "zmrozony" BTW wiele lat temu był w motorze? test silnika poloneza zamrozonego