Jump to content

kaslawek

użytkownik
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

2 Followers

About kaslawek

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Zgierz, Polska
  • Car
    Aveo
  1. A może ktoś ma to cudeńko na zbyciu? Albo podpowie gdzie to mozna zdonyć za przzwoitą cenę. 65 pln z nówkę to troche dużo raczej jest :-(
  2. Ponownie witam serdecznie , mam pytanko: czy w wersji Fried Matiz miał regulator wysokości świateł? Chodzi mi o takie pokrętło na wysokości lewego kolana.
  3. Sprawa wyjasniona i zakończona. Wymiana dwóch kondensatrów elektrolitycznych w module zegarka załątwiłą ostatecznie zprawę.
  4. Witam wszystkich, mam problem z zegarkiem w Aveo (T255) - czasem resetuje się po wyłączeniu zapłonu, a po włączeniu startuje od godziny 1:00. Nie mam pojącia co to może być ale myślę sobie, że na początek sprawdzić bezpiecznik. Czy ktośik może pomóc go znależć? Nie ma w opisach bezpieczników zegarka. Z czym jest on podpiety i do którek bezpiecznika?
  5. Dzięki. Czyli trza pruć kokpit. Już się boję :-). Szarpanie się z tymi plastikami zawsze mnie przerażało w Mietku. Zdaje się, że tu jest podobnie.
  6. A mnie wskazówka temperatury przeskoczyła połowę, jak płyn straciłem, Matiz bardzo dobrze się chłodził i wentylatora nie słyszałem przez 14 lat użytkowania.
  7. Witam serdecznie Matiziaków, po bardzo długiej nieobecności, widzę , że jest jeszcze spora grupa "z moich czasów". Zwracam się o pomoc braterską jako, że Aveo ma dużo wspólnego z Matizkiem. Przedwczoraj wysiadł mi nawiew ale bardzo dziwnie: dmuchawa nie pracuje TYLKO na 2 biegiu. 1, 3 i 4 jest OK. Przeszukałem googla - a tam tylko uszkodzenia typu "niższe biegi nie pracują , wyższe ok" lub "tylko 4 pracuje". I zgłupiałem deczko, czyżby druga pozycja /styk/ przełącznika padła? Bezpieczniki sprawdziłem, są ok. Jakieś wskazówki, sugestie? PS. Wiem, że jest kącik Chevroleta ale c
  8. Ludziska, nikt nie pomoże z książką użytkownika?????
  9. No tak, trochę trzeba się naszarpać z tym reflektorem. Nawiasem mówiąc nie wyobrażam sobie wymiany na stacji benzynowej, szczególnie w nocy albo "na trasie" :-( OK pasek, to trzeba będzie wymienić. Wiekowo już zaawansowany. Ciekawe ile "mój" mechanik krzyknie? Dzięki za odzew.
  10. Witam wszystkich serdecznie, miesiąc temu stałem się posiadaczem /a w zasadzie syn/ malucha i10. Generalnie fajne autko :-). Rocznik 2009 (1sza rejestracja 2010), przebieg 40kkm. Silnik 1.1 - benzyna. Niestety, poprzednia właścicielka nie ma Instrukcji Użytkownika. Czy ktoś z kącikowiczów mógłby mnie poratować jakimś PDF? Drugi problem, to wymiana żarówek w reflektorach. Demontaż reflektora jest trochę męczący. Czy daje się wymienić żarówki w przednich światłach bez demontażu całego reflektora? I jeszcze jedno pytanko: rozrząd jest na pasku czy na łańcuchu? Myślę, że pasek powi
  11. Witam wszystich Francuzow i zwracam sie o pomoc. Odziedziczylem /a w zasadzie moj syn/ cytryne Saxo z 2001r, benzyna 1.0. Przed tygodniem, pojawil sie problem: autko gasnie po kilku/kilkunastominutowej jezdzie. Poczatkowo objawy sa takie, ze czuje sie brak jakiejkilwiek reakcji na pedal gazu ale autko jeszcze daje rade jechac. Po pewnym czasie wyraznie czuc juz "dziure" w mocy powyzej 2k obrotow. Kilkukrotne ncisniecie gazu i problem chwilowo znika. W koncu dochodzi do sytuacji, kiedy wciskanie gazu juz nic nie daje, a po wcisnieciu sprzegla siknik sie wylacza. Po pierwszym takim razie a
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.