Jump to content

el_guapo

użytkownik
  • Content Count

    3701
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 10h 48m 36s

About el_guapo

  • Rank
    el_guapo

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jolie-bosh / Bielany
  • Zainteresowania
    Piętnowanie chamstwa, niekonsekwencji i głupoty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ja narzekam na 170konnego Freemonta że łyka 8/100 przy 120 na autostradzie No ale tu spalanie robi aerodynamika cegły bo na krajówkach wciąga zaledwie 5,5/100.
  2. S-max, 7 osób na pokładzie, 250l bagażu za 3 rzędem i box na dachu. Ok 6/100 nie przekraczając 120km/h na autostradach.
  3. Translator google poległ: Dashcams waren nach dem alten Datenschutzrecht unzulässig Dashkamy były na podstawie starego prawa ochrony danych osobowych niedopuszczalne (starego = przed RODO). und auch die neue Rechtslage nach der Datenschutz-Grundverordnung (DSGVO) bringt keine Änderung im Ergebnis. a nowa sytuacja po wejściu w życie RODO nie przynosi w tym zakresie zmiany. Co jest oczywistą nadinterpretacją organu, bo RODO [cyt.] nie ma zastosowania do przetwarzania danych osobowych przez osobę fizyczną w ramach czynności o czysto osobistym lub domowym charakterze;" Jedź, nagrywaj, ciesz się wakacjami...
  4. Tu masz bardziej wiarygodne od austriackiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych; https://www.dsb.gv.at/fragen-und-antworten#Dashcams
  5. W sensie, czy ktoś dostał karę $$$ czy jej nie dostał? Czy może, czy ktoś zdejmował przy przejeździe przez AUT, czy zostawił na szybie? Ja jeździłem przez AUT, moja kamera jest przyklejana na taśmę 3M, więc siłą rzeczy jej nie odklejałem - model a118 więc nie jest bardzo widoczna z zewnątrz.
  6. Ostatnio dostałem pullcar Opla Corsa z 2016r. 1.4 90km wolnossak z fabrycznym LPG. Zrobiłem tym trasę WAW WRO WAW bez specjalnego zmęczenia ale z dozwolona prędkością na Sce. 9/100 gazu, wyposażenie wystarczające, kufer na 2ke pasażerów tez. Fabryczne LPG to duży atut. Mam problem z plecami a po 350km wsiadłem bez bólu, nie dot to fotela pasażera. Samochód bardzo prosty i przestronny z przodu, fotel ustawić można od wspomnianej pozycji jak w Hondzie do szorowania głową po suficie i nadąża za tym zakres regulacji kierownicy. Po mieście 90km wystarcza na trasie do 120km/h bo potem silnik kręci się powyżej 3.5krpm a VI tki nie ma.
  7. Miałem alu z owalnymi belkami jakieś 5-6 lat temu. Plastiki (osłony łap) kiepskie i brzydko spasowane, guma w łapach wypadała - ale spełniał swoją funkcję.
  8. Tego limitu w tym miejscu nie jestem w stanie zrozumieć
  9. Masz rację - sypię głowę popiołem 💩 Co mi się ubzdurało, nie wiem - może tak jak @rwIcIk powiedział, że często jest podwyższenie limitu, które jest za chwilę zdjęte i wtedy mamy "urzedowe" 50km/h, a może zasugerowałem się wjazdem na S8, gdzie wiszą znaki "koniec obszaru zabudowanego", żeby legalnie ciąć 120. Newermajd
  10. Obserwuje szczególnie na drogach z podwyższonym limitem 70/80 w obszarze zabudowanym - ludzie myślą, że jak jest 80tka i śmigają 110, to jest cacy, a to ciągle obszar zabudowany. Wczoraj byłem w Lublinie i 2x kumplowi tłumaczyłem, że pomimo tego że jest podwyższony limit do 70, 2x po 3 pasy, to jadąc 105km/h (a tyle jechał) pożegna się z PJ.
  11. W stosunku do opon na poprzednim aucie (245/45/18) na tych buja jak na kontenerowcu - ale nierówności (torowisk) się nie odczuwa.
  12. IMHO widziałem gorsze. To set na lato, zima jest na oryginalnych fiatowskich felgach.
  13. Tak, ale już mam 8,5/100 po kręceniu się po mieście i przykładając najwyższą uwagę do operowania prawą stopą.
  14. Dziś po S8 i porannych korkach: 6/100 (przy 120km/h), powrót w korkach przez miasto nie po ekspresówce i wynik zakończony 7,8/100.
  15. Nieeee....żuk gnojarz
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.