Jump to content

el_guapo

użytkownik
  • Content Count

    8149
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 5h 19m 52s

About el_guapo

  • Rank
    el_guapo

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jolie-bosh / Bielany
  • Zainteresowania
    Piętnowanie chamstwa, niekonsekwencji i głupoty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zwróćcie uwagę jak długo kierowca Audi nie kontruje przy 78km/h - tj. Jak długo nie odkręca kół, żeby wrócić na tor - odkręca koła dopiero jak juz prawie wjeżdża w pachołki, jak auto jedzie prawie prostopadłe do osi.
  2. MJety i CDTI nie kopcą, silnik lekko inaczej brzmi, jeżeli jest taki ficzer w aucie to chwilowe z 0.7-0.9l/h podnosi się do 2-2.5l/h. Śmierdzi paloną gumą, zwłaszcza na postoju kiedy wieszaki układu wydechowego są nagrzane. CDTI dymił (z17dtr) przy zawieszonym EGR.
  3. Ja widzę, że każdy na AK ma luxometr i urządzenie do regulacji świateł w oczach, a tymczasem fotka jest z telefonu, bez regulacji ekspozycji, przy padającej mżawce. - AK w pełnej okazałości, nie o to chodziło, ale co tam, popied...sobie...
  4. Mam w aktualnym aucie niestety wujowe H11 - producent nie przewidział w tym modelu xenonów, choćby była to najwyższa wersja wyposażenia. Światła to zwykłe reflektory odbłyśnikowe z gładką szybą. No i poszedłem w H11 Tungsram +150%, a potem obserwując ten wątek testowo zakupiłem u Chińczyka LED H11 10000lm o barwie 4300K - miało nie rzucać się w oczy, a świecić wyraźnie lepiej niż halogen Tungsrama. Nie znam się, kierowałem się mocą/LED, lm/LED, obecnością filtra CAN-BUS - cenowo brałem ze "średniej" półki. Jedyne co się zgadza to: - bardzo dobre wykonanie, naprawdę widać że ogarniają temat jakości, od wtyczek, przez okablowanie po samo wykończenie aluminiowej obudowy, - barwa: faktycznie 4300K, choć mam wrażenie że nawet nieco mniej - rozkład światło-cienia - taki sam jak w żarówce H11, a nawet nieco bardziej wyraźna granica Oczywiście nie spodziewałem się 10000lm na żarówkę, ale te 4300K nie mają nawet pewnie połowy deklarowanej wartości i niczym nie różnią się od halogenu H11 Tungsram Megalight +150% - no może trwałością, ale tego nie sposób na razie ocenić. Macie porównanie, celowo nie wskazuję po której stronie jest LED 10000lm, a po której halogen Tungsram Megalight
  5. Gdzie przeczytałeś ze ja tam grzebalem? Samochód wyjechał z fabryki z xenonami i światłami dziennymi, a mimo to jakiś geniusz zaprogramował jako dzienne właśnie xenony. Może podobnie idiotycznie zaprogramował ręczny - automat i nie ma ...uja we wsi żeby było inaczej.
  6. Posiadało - po wyłączeniu silnika, guzik przestawał być aktywny, tj. hamulec się zaciągał z automatu i that's all folks... Jakiekolwiek operacje manualne na tym hamulcu były możliwe tylko przy uruchomionym silniku, zapewne też przy ACC-ON ale aż tak daleko moja pamięć nie sięga. Konfiguracja i hamulca ręcznego i świateł dziennych w module (chyba komfortu), była w 3ch różnych zakładkach i dopiero odpowiednia konfiguracja w 3ch miejscach dawała faktyczny rezultat w postaci włączenia dziennych lub de-aktywacji automatycznego ręcznego. Generalnie - porażka.
  7. Ależ jesteś błyskotliwy - a JA miałem 3008 pierwszej wersji i NIE dało się - i co mi zrobisz ze swoim citroenem?
  8. Pierwszy to rozmiar fabryczny i niestety drogi, zwlaszcza przy markach o ktorych bedzie ponizej. Poza 1% zwiększeniem średnicy kola przy drugim (255) rozmiarze, czymś jeszcze ryzykuje? - mój gumiarz, którego bardzo lubię i szanuje za perfekcjonizm, zasiał ziarenko niepewności i coś tam "burczał" o problemach z TU w przypadku fakapu - to pierwsze pytanie, czy tak może być jeżeli 255 nie jest homologowanym rozmiarem dla auta. I teraz tak: wybieram pomiędzy Uniroyal RainSport 3 (nie znam) a Matador MP47 (znam, zjezdzilem komplet 245/45/18 w szybkim kombi i to byly naprawdę dobre opony i trudno było zmusić ABS do interwencji). O RS słyszałem historie od prawie "orgazmicznych" po mega dołujące (miękka, głośna, po sezonie zużywa się w 50%...itp.). Różnica $$$ na komplecie 350-400zł, ale jak mi obrzydzicie RS, to pójde w sprawdzonego Matadora mp47.
  9. Możecie coś polecić. Na GearBest dostałem kupon i taki diwajs mogę kupić za 40$. https://www.gearbest.com/jump-starter/pp_3004034967097922.html?wid=2000001 Tu (podobno) start starego diesla z tym wspomagaczem: Ktoś ma, używa, podzieli się skutecznością tego rozwiązania. Jakieś hinty? Rozumiem że max prąd rozruchowy, ale czy z 2giej strony pojemność jest aż tak istotna - 50 startów nie zamierzam robić z tego, ale jakby odpalił z 5 razy diesla, to byłoby OK.
  10. W aucie z 2014 nie mam tego ficzera, a w innym z 2011 już jest
  11. No dobra. Jestem po downgrade świateł z AFL i bi-xenon na H11. Różnica diametralna in minus, zarówno w mocy (żadna niespodzianka) jak i precyzji rozkładu plamy światła i linii światlo-cienia (klosze gladkie) - żarówki to Osram Night Breaker + xx % I chyba zostanę "przestępcą" i zainwestuje w ledy - tylko jakie
  12. Tungstam megalight jeżeli chodź o stosunek jakosc/cena.
  13. Pany - wymieniłem pompę sprzęgła. Stara miała uszczelki "jak z plastiku" i ... pomogło. Całość operacji 450zł.
  14. U mnie miałbyś co najwyżej detaling wnętrza po 2-ce dzieci ; grube rzeczy wymienione (sprzęgło+DKZ+docisk, klocki i tarcze na obu osiach, ostatnio pompa przy pedałach, która doprowadzała mnie do szewskiej pasji), te o których wiadomo że się psują (uszczelka smoka, przewód hydrauliczny wspomagania, rura IC) wymieniłem profilaktycznie, zanim dały znać o sobie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.