Jump to content

el_guapo

użytkownik
  • Content Count

    8799
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6d 22h 12m 33s

Community Reputation

2808 Człowiek - do rany przyłóż

About el_guapo

  • Rank
    el_guapo

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jolie-bosh / Bielany
  • Zainteresowania
    Piętnowanie chamstwa, niekonsekwencji i głupoty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Freemont/Journey po faceliftingu
  2. Mając do wyboru ominiecie przeszkody i utrzymanie sie na drodze vs "nadmierną" utrate predkosci spowodowana działaniem "emeryckiego" ESP chyba jednak wybiorę to pierwsze Widać że część producentów potrafi dostroić tandem mechanika(hydromechanika) + elektronika, a część niekoniecznie.
  3. Nie mierz wszystkich miarą VAGa
  4. No ba.... fordziarze nie uwierzą
  5. No i? Focus z 2015 i 2013 przejeżdża test łosia jak Journey z 2009 i Freemont z 2016, ktore korzenie mają w 2007/8r.. A Focus Trend z 2002 zalicza przy 70km/h...widzisz gdzieś jakąś tendencyjność? O różnicy klas, mas, środków ciężkości, tych samochodów z litości nie wspomnę.
  6. "Motor" przedrukował z "Teknikens Värid"
  7. Wyniki pochodzą z "Teknikens Värid" możesz tam zgłaszać swoje reklamacje Dasz radę że szwedzkim, prawda? https://teknikensvarld.se/algtest/
  8. Powtarzane jak mantra hasło, że Ford najlepiej stroi zawieszenia chyba lekko jest na wyrost. Zastanówmy się, jaka sytuacja na drodze najbardziej obnaży słabości "kanapowozów" (w domyśle konstrukcje z Am.Pn.), przeciętność dalekowschodnich produktów, hi-endowość europejskiej myśli inżynierskiej (oczywiście tylko z Niemiec) i orgazmiczną wręcz zwinność i precyzję prowadzenia Fordów. Coś skrajnego jak "test łosia" może być? To proszę: Miejsce/Model/prędkość maksymalna przy której udało się zaliczyć test 318. Ford S-max, 55km/h - rozczarowanie, prawda? 303. Jeep G.Cherokee CRD v6, 61km/h 292. Ford Galaxy II, 63km/h 282. Dodge Ram, 64km/h - wiecie jak ten samochód wygląda, gdzie ma środek ciężkości i jak jeżdżą pickupy na pusto? 255. VW Golf GTI 30 edition, 67km/h GTI? Really? Patrz niżej. 255. Jeep G.Cherokee 5.7 Hemi, 67km/h 192. VW Passat alltrack TDI, 69km/h A teraz "hold my beer" bo moje ulubione pozycje w tym rankingu: 192. Dacia Duster dCI, 69km/h 192. Fiat Freemont Mjet, 69km/h 192. Ford Focus Eco boost, 69km/h 192. Ford Focus TDCI, 69km/h 192. BMW Z4, 69km/h szczególnie mnie bawi zestawienie Freemonta (amerykańska myśl techniczna klepana w Meksyku) z ultra niskim Z4 oraz wyśmiewana Dacia i to SUV z wychwalanymi Focusami. Jedziemy dalej... 165. Ford Kuga TDCI, 70km/h 165. Dodge Journey CRD, 70km/h przewaga dzięki technice 165. Audi TT RS, 70km/h itd., itp. ... więcej "Motor" Ostatnia ciekawostka: 17. Ford Focus RS, 78km/h 17. Nissan GT-R, 78km/h 17. Porsche Boxter S, 78km/h 17. Kia Sorento 2.2 CRDI 78km/h Dziękuję za uwagę.
  9. Nie jest ładny - jest jak każdy VW: p-o-p-r-a-w-n-y BTW: VW chyba nie bardzo wie co to jest shooting brake, bo już zwykła KIA proCeed ma więcej z shooting break'a
  10. Powiedz jej żeby używała 4, 5 i 6tki. Na dystansach 2,5km (podjezdzalem pod stacje metra z lenistwa) w zimie ten silnik nie przekraczał 8,5/100, a podkręcony był do [email protected]
  11. Zmieniłem premium letnie (Continental PremiumContact6) w rozmiarze 225, na budżetowe wielosezonówki w rozmiarze 235 (Conti na razie są, więc w razie wtopy z tymi wielosezonami, mogę podmienić w każdej chwili), i wiecie co? SUCHO na budżetowych wielosezonówkach ABS później reaguje niż na premium letnich MOKRO j.w. ŚNIEG nie miałem okazji GŁOŚNOŚĆ wg naklejki wielosezonówki i PremiumContact 6 mają te same 72 dB, w praktyce do ok. 130km/h nie słychać różnicy, powyżej wielosezon zaczyna mocniej hałasować (szumieć/wyć).
  12. Wystarczy, że zna się lepiej od księgowych Toyoty - robienie instalacji świateł mijania bez przekaźników i puszczanie "całej elektrowni" przez manetkę na kierownicy to grube nieporozumienie, a jednak występowało w autach z lat 90tych.
  13. el_guapo

    Boxy na dach

    W teorii firmówki są bardziej odporne i dopracowane aerodynamicznie. W praktyce zgugluj sobie testy firmówek, middle-class i budżetów - zobaczysz, który się rozpada przy próbie zderzeniowej. Co do aerodynamiki, to mam bardzo różne doznania dot. jednego modelu boxa zamontowanego w: - S-max, do 120km/h nie było go słychać, a belki nośne były wysoko nad dachem i tylko z jednym miejscem kotwiczenia; bryła auto+box...hmmm wyglądało jak kupa, a już podczas II WŚ projektanci samolotów mówili, że jak coś dobrze wygląda to i dobrze będzie latać, patrz Spitfire i Mustang. - Insignia, do 120km/h lekki szum, możliwość przesuwania boxa; bardziej z przodu, bardziej z tyłu - niezależnie od położenia szum ten sam, box bardzo nisko nad dachem, więc bryła auto+box maksymalnie jednolita; - Freemont, od 100km/h spory szum, możliwość przesuwania boxa nic nie daje, czy to z przodu, czy z tyłu szum jest taki sam. IMHO gdybym teraz kupował, to tylko po testach na samochodzie, bo wyglądem i marką boxa nie jeździsz, a szum to wypadkowa aerodynamiki bryły auta + box.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.