Skocz do zawartości

TWENTIS

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 053
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O TWENTIS

  • Urodziny 28.05.1976

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    n/a
  • iMessage
    n/a

Profile Information

  • Imię
    Bart
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    GDAŃSK
  • Zainteresowania
    AUTA Z WYKOPEM
  • Samochód
    Premacy 2.0 / Octa RS / Micra 1.0
  • Motocykl
    n/a

Ostatnie wizyty

4 329 wyświetleń profilu

TWENTIS's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

828

Reputacja

  1. Nic nie rozumiem oprócz kolega, tacho i młotki. Ale to chyba nie takie bo młotkami sie wbija a te zostaja wbite …. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. 1650 ? Zabiłeś kogoś ?
  3. Najcichsze kup Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Jak sie uczy? Dziala tak jak wciskasz gaz. Czym ma sie uczyc od czego? Ze jak depniesz to jednak że nie chciales? Piłeś coś ? :-) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. W latach 90-tych mielsiśmy 3 Felicje 1.6 75 KM. Każda jechała inaczej. Myślę źe dotarcie jest kluczowe Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Czyli dalej piszesz, że nic nie przewidzisz, nie masz wpływu na nic i dlatego kupujesz oponę premium bo daje większy margines bezp. Wiesz, że przeczysz sam sobie Ja dalej pytam jaki? Porsche GT3 na premiume będziesz jechał wyprzedzając wszystko lewym pasem po mieście 180km/h bo auto [zawieszenie, hamulce, opony] dają Ci większy marg. bezp. ? A TICO na budżetowej pojedziesz 45 km/h na 50 ? ?
  7. Stronę wcześniej napisałeś: topowa opona premium daje mu spory margines bezpieczeństwa przy codziennej jeździe, _______________________________________ To znaczy jaki? Bo JA cały czas nie rozumiem Twojego toku myślenia. Jak JA jadę samochodem drogą na której jest określona prędkość maksymalna na XX km/h to jadę XX km/h maksymalnie. Jak pada to zachowuję większy odstęp, jak jest ślisko z powodu śniegu / lodu to jadę wolniej o tyle wolniej o tyle ile JA uważam, za bezpiecznie. Nie ma znaczenia na jakiej oponie. Bo czytając Ciebie, że opona premium daje większy margines bezpieczeństwa to znaczy co ? Jedziesz szybciej niż limit ? Siedzisz komuś na zderzaku bo po co odstęp. Wchodzisz w zakręt z pedałem w podłodze bo premium i tak dobrze "klei" ?
  8. Droga przez mękę [emoji2955] Kup nowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Ale ja ci nie bronie kupować opon jakich chcesz. Pisze tylko ze zakup opony z czubka testu to nie jest panaceum na bezpieczenstwo. A wg ciebie tak. Mam 2 auta na ktorych mam top (CC2) i szajs (Lassa) i JA oprócz głośności nie widze - dobra - nie umiem podać innych cech ktore by warunkowały zakup topu z testu. Moze dlatego ze JA myśle jak jeżdze i nie nastawiam sie na top opone ktora mi da +10 hp do skilla jak Ty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Dobranoc. Tylko ząbki umyj. W 3-city jest wlasnie lodowisko. Dosłownie. Przejechałem 3 h temu trase Gdansk-Gdynia na CC2. A 1.5 h temu odbierajac corke z treningu wzialem drugie auto z Lassa Multiways. Paradoksalnie Lassa lepiej sie prowadziła w błocie pośniegowym. Ruszanie, hamowanie skręty bez różnicy. W sensie stoisz i slizgasz sie. W lecie jazda na jednych i drugich przy predkoscaich rzedu 180 km/h - Lassa jest potwornie głośna - jakbyś na bębenkach jechał. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Dolej spirytusu i ciepłej wody Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Jeszcze nie. Ale mogę go mieć za 10 min 20 m za bramą pracy. Nie masz wpływu na to co odpitolą inni ale masz wpływ na to co ty robisz. Jednocześnie zakup najlepszej [najdroższej ?] opony w teście nie gwarantuje ci nieśmiertelności.
  13. Wypadki zdarzają się wszystkim ludziom. Kwestia tylko czy ty doprowadzisz do niego czy ktoś inny. A opona ma iluś tam rzędne znaczenie - możesz jechać na najlepszej [pytanie co to oznacza] i walnąć i jechać na łysej i nie walnąć. Jazda samochodem to statystyka - im więcej czynników jesteś w stanie wyeliminować tym lepiej - spada Ci średnia. Generalnie dyskusja jest lekko z d...y bo nie wiem co chcesz udowodnić? Że lepsza [droższa] opona jest lepsza bo jest droższa i w jakimś tam teście [nie masz pojęcia czy ustawionym] wyszło, że możesz 3km/h na łuku więcej ?
  14. Uwažam, że masz nie dopuścic do sytuacji gwałtownego hamowania - zachowujac odstęp, jadąc z odpowiednia predkością i bedeac trzezwym i wypoczetym. Nie masz pojecia po czym nedziesz w danej chwili i co masz pod opona. Jak masz lód to najlepsza opona cie nie uratuje. Patrzac tym tokiem rozumowania powinienes jezdzic Porsche GT3 z ceramika bo najlepsze hamulce i dopłacić ZDIZ -towi żeby wiecej sypał ulice Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Janusz, w sytuacjach awaryjnych to najważniejsze jest nie dopuścić do takiej sytuacji. Bo jak już taka będzie to nawet na kolcu przydzwonisz. Z racji tego, że jeżdżę wokół komina i sporadycznie autostradą - do tego dobierając prędkość do warunków drogowych nie mam problemów z wjechaniem gdzieś, hamowaniem czy prowadzeniem. Jeździłem na oponie z każdej chyba półki cenowej i JA podkreślam JA najbardziej odczuwam głośność. Nie prowadzę testów przy jakiej prędkości na danym zakręcie wylecę z trasy bo nie mam do tego czasu, warunków ani umiejętności. Do tej pory posiadając z całorocznych chyba wszystkie po kolei generacje GY4s, Matadora AllWeather, Apollo Anac, Lassa Multiways, Imperial Allseaons, Falken EuroAll, i Michelin CC2 nie miałem problemu z wjechaniem na jakieś wzniesienie, jeżdżenie po serpentynach, wyjazd z parkingu czy jazdę autostradą. Mam wrażenie, że opisujecie swoje wymagania jak dla samochodu rajdowego i max czasówki dom <> praca. Jak jest ślisko i dopuszczalna jest 50 km/h to jadę max 50 albo przeważnie mniej. Nie muszę jechać 49,9999999 km/h. Podziwiam was również, że jesteście w stanie aż tak wyczuć różnice w prowadzeniu - szczególnie, że nie jesteście [a może tak ?] odwzorować za każdym razem tych samych warunków "pomiarowych". Na pewno wiecie, że praktycznie za każdym razem jadąc nawet ten sam odcinek macie: - różną temperaturę [drogi, powietrza, opon] - różna wilgotność [drogi, powietrza] - różne zabrudzenie drogi - różną przyczepność drogi [np.: lód pod śniegiem] - inne obciążenie auta [paliwo, bagaż, ludzie] Szczerze zazdroszczę - bo ja zawsze sadziłem, że [zakładając sprawny pojazd i opony, które nie są łyse] to kierowca jest najważniejszym elementem drogowej układanki a nie z jakiej półki mamy gumy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.