Jump to content

bnow

użytkownik
  • Content Count

    2084
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

723 Przezacny kompan

About bnow

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 10/29/1980

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Okolice Poznania
  • Zainteresowania
    Turystyka, motoryzacja, muzyka
  • Car
    Arteon & X5

Recent Profile Visitors

999 profile views
  1. W Touaregu też zrobili wersję R tyle, że e-Hybrid. Napęd ten sam co w Cayenne - 462 KM.
  2. bnow

    Serce czy rozum?

    Przejedź się mimo wszystko 🙂
  3. bnow

    Serce czy rozum?

    Też tak uważam, ale auto jest fajne. Rozporki ma z przodu i chyba w bagażniku, bardzo zwarte. Też byłem sceptyczny. Przejedź się. Nawet ten silnik dobrze brzmi jak na 4 cyl.
  4. bnow

    Serce czy rozum?

    Jeździłeś? Kumpel bardzo się napalal na AMG 35 lub 45. Chciał auto, które daje rade na tor i na codzień. Z kolei Audi odrzucił, bo RS3 ma ponoć za ciężki silnik i to się źle zachowuje na szybkich torach. Z kolei S3 odrzucił, bo miał Cupre i chciał już inny silnik. Ja też jak uslyszalem co kupił to mialem takie sobie odczucia. Ale jak się przejechałem to poprosił zeby dbał, bo odkupię 😁. Auto mega zwarte, a przy tym komfortowe i ciche jak jedziesz normalnie. Ale jakby było RS3 to bym chyba RSa lyknal. Ale ja na tor nie jeżdżę.
  5. bnow

    Serce czy rozum?

    To przejedź się M135i. Bardzo przyjemny i uniwersalny samochód. Teraz to już tylko R4, ale jeździ jak dla mnie super.
  6. Faktycznie sporo. Chociaż niski Arteon 2.0 spala mi średnio też ok 10. Większość w trasie. Z kolei miałem ostatnio okazję potestowac Touarega 3.0 TFSI i średnio brał ok 13,4. A tu jednak masa olbrzymia i silnik też spory. Pewnie musisz kilka kkm zrobić.
  7. Niech tym pojeździ parę godzin. Miałem na weekend Camry, czyli tańszego brata. Auto w którym odpoczywasz. Nie ciśniesz, choć nawet to jakoś jedzie. Delektujesz się cisza i spokojem. Moja żona myślała, że mi odbiło jak jej opowiadałem, ale jak się przejechała to zmienila zdanie. Jeśli Tata szuka spokoju, komfortu i indywidualizmu to świetny wybor.
  8. To dość fajny układ, jeśli mogą Ci zmienić oprogramowanie bez utraty gwarancji. Różnica w cenie 280 vs 200 to widzę ca 20 kPLN. Spalanie moim zdaniem powinno być podobne. Moje odczucia są takie, że przy podobnych konstrukcjach o różnych mocach - te dodatkowe konie "czuć" w wyższych partiach obrotomierza. Czyli na logikę, przy normalnej jeździe spalanie nie powinno się mocno różnić. Ale to tylko moja teoria :-). Jak się w trasie jeździ? Nie przeszkadza zbyt bezpośredni układ kierowniczy?
  9. Gratulacje. Ładna konfiguracja. Wrzuć potem jak znajdziesz czas jakieś wrażenia z pierwszych km. Myślałem o czymś takim na prywatne auto. To wersja 280?
  10. bnow

    Cupra formentor

    Miałem 2 Leony tej generacji. Fra i Cupre. Wnętrze jest prostackie, to fakt. Za to auto się dobrze prowadziło.
  11. Mamy w flocie 1.6 115 i 2.0 150 tdi. Tyle, że z końca 2018. Nic się z tymi silnikami nie dzieje, a mają już ponad 100 kkm. W poprzednich Focusach działo się już wiele przy tym przebiegu. Co do konkretnego egzemplarza, to ważne jak był uzytkowany (trasa,miasto).
  12. Powiem Ci, że kiedyś nowy Passat z przebiegiem chyba 80 km nagle stracił moc. Drugi dzień chyba nim jeździłem. Maksymalna prędkość to chyba 70 km/h była. Doczłapałem się jakoś do serwisu i naprawili. Okazało się, że spadł jakis wąż, obejma była luźna czy coś. Niby drobiazg. Ale na żadnym forum, aż do teraz o tym nie pisałem 😁
  13. bnow

    Mazda CX5 2.0

    Skoro przerobiłeś wszystkie to wiesz co Ci pasuje. Dla mnie priorytetem jest komfort montażu i użytkowania. Łatwiej się montuje, ciszej jest w aucie. Nie jeżdżę z rowerami ostro, zresztą SUV do tego niespecjalnie prowokuje. W razie potrzeby pt "test łosia" najwyżej się coś uszkodzi.
  14. bnow

    Mazda CX5 2.0

    Minus takiż że trzeba zawsze ten hak do auta montować. Ale mobilność dla mnie super. W Arteonie montaż belek to była mordega. Gdzieś pod uszczelka trzeba było coś wciskać, ale i przy normalnych relingach jest trochę roboty, hałas i spalanie. Na próbę kiedyś pod 200 przez chwilę poleciałem i rowery stały dość stabilnie.
  15. bnow

    Mazda CX5 2.0

    Ja jestem na etapie haka i nie wiem, czy chciałbym wrócić do montażu belek, bagażnika i tego hałasu. Z hakiem hałas jest bardzo zbliżony do jazdy bez rowerów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.