Jump to content

trzepol

użytkownik
  • Content Count

    1208
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    13m 12s

About trzepol

  • Rank
    weteran
  • Birthday 11/12/1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Zainteresowania
    Punto, komputer muzyka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mialem auto z 2007 i to byl juz common rail i dosc porządna jednostka. Jak na auuto ktore wazylo 1650kg to nie palilo za wiele. Ale nie spodziewalem sie za bezynka ktora gabarytowo nie jest duzo mniejsza, dyanmiczniejsza o 2,5 s do 100 potrafi mniej spalic przy normalnej jezdzie. Robilem juzu kilka tras czy to Chorwacja czy Czarnogora i przy max predkosciach do 130 srednio miescilem sie w 5,5l (wartosc z dystrybutora) przy 4 osobach i pelnym bagazniku. Oczywiscie jak bedziesz zapierniczac i kazde swiatla but to zapomnij o takim spalaniu. Choc na codzien rozpedzam sie dosc dynamicznie ale mam raczej trase zlzoona z autostrady A4, A1 i DTŚ wiec na odcinkku 20km musze troche slimaczkow pokonac
  2. Raczej segment ciezszy bo dlugosciowo to tylko 12cm i jakos tego nie odczuuwam, za to bagaznik pakowniejszy i przyejmnosc jazdy sporo wieksza.
  3. Dodam cos od siebie. Jezilem kilka ladnych lat Oplem Signum 1.9CDTi 150KM i przesiadlem sie na Seata Leona ST 1.4 TSI ACT 150KM. Dynamika leona rozwala signuma, zapewne przez mase, ktora przeklada sie na okolo 2,5 s mniej do setki dla Seata. Oba auta mialy 18 calowe kola o szerokosci opon 225. Jesli chodzi o spalanie to od 10 lat jezdze do pracy praktycznie powtarzalnie. Signumem udawalo mi sie zejsc najnizej do 4.9 na 100, srednio bylo to 5,3 do 5,5l /100. Leonem potrafie zejsc nawet do 4.1, rekord na trasie z Karpacza na odcinku 80km 3.9. Srednio na dojazdach do pracy Leon pali mi na pewno nie wiecej niz Signum. Smiem twierdzic ze udaje mi sie schodzic nawet o 0,5l na 100 nizej. Sa to dojazdy raczej z predkosciami do 100km/h zmieniajac kilka drog szybiego ruchu na odcinku 20km. Jesli chodzi o prekosci rzedu 130-140 km/h to juz raczej Diesel zwycieza ale jest to rozncia raczej do 0,5 na 100.
  4. trzepol

    225/40 R18 ?

    Jak sie jezdzi i ogolne wrazenia ? Ja zdecydowałem sie na Nexeny SU4 po przeczytaniu forum BMW z UK jak je zachwalajaj Przy okazji zaplacilem 50zl wiecej za komplet niz Debice.... Widac Nexen nie jest zły skoro Do Porsche Cayenne i Macan ida na pierwszy montaz.
  5. trzepol

    225/40 R18 ?

    Na zime to sa zimowki a ja pytam o letnie. Moze i cena nizsza ale patrzac na testy i opinie opony te nie sa duzo gorsze od marek premium....Pytanie czy jest sens doplacac sporo wiecej.
  6. trzepol

    225/40 R18 ?

    Ludzie nikt nie jezdzi na 225/40 18 ? Moze ktos ma Debica Presto UHP 2 ?
  7. Raczej nie to samo bo patrzac na wspolczynniki z etykiety to sava przy indeksie H ma CC a Debica EB, Sava z indeksem V ma CB. Kwestia czy te wspolczynniki cos w rzeczywistosci znaczą..... Debica patrzac na testy jest dobra na duzym sniegu ale na mokry slabiutka, a takie reczej mamy zimy.....Nexen wypada lepiej i jak narazie ide w jego kierunku.
  8. trzepol

    225/40 R18 ?

    Co polecacie w dobrym stosunku jakosc do ceny w rozmiarze 225/40 18 ? Patrzac na rozrzut cenowy na chwile obecna patrze za czyms w granicy 300zl szt bo widzę ze mozna dosc ciekawe gumy miec. Mysle o Uniroyalu Rain sport 3 o wspolczynniku C i A za okolo 320zl lub Nexen N fera su4 (ponoc calkiem dobre opony) o wspolczynniku B i A w granicy 280-290zl.
  9. Dołączam sie do pytania co wybrac. Ja na chwile obecna rozwazam Sava Hp2 o wspolczynnikach CC przy indeksie H lub Nexena Winguarda 2 calkiem dobrze wychodzi w testach lepiej niz Sava, Debica i porownywalne marki. Ma ktos doswiadczenia z nimi ?
  10. Bo nie ma to sensu. 1.4 TSI 150KM wystarcza ale stosunek wydanej kasy do zysku odczuc juz nie wyglada tak dobrze, DSG 9000zl, ze 125 KM do 150 8000 do 1.8 jeszcze wiecej wiec juz masz praktycznie cene meganki. Leona jak juz brac to 125KM albo zaszelec i dac 8000zl wiecej za 150KM tak zeby miec Meganka mi sie po prostu podoba ale nie da sie jej kupic z innym normalnym silnikiem dlateg musze brac pod uwage 1.6 T. KWestia ze chce auto ekonomiczne przy normalnej jezdzie. Niestety ale widze, ze nikt tutaj nie jezdzil wiecej niz ja takim autem zeby wypowiedziec sie jak to jezdzi i pali.
  11. Dlatego zawsze bralem auto to FL Tak wlasnie jest z leonem. Chyba umowie sie na druga jazde probna GT zeby bardziej potestowac.
  12. Tez tak mi sie wydaje kwestia czy warto dokladac z 20 tys i ryzykowac uzytkowanie skrzyni EDC lub silnika 1.6 T. Jednak 1.4 TSI jest bardziej popularne i sprawdzone, nie powinno byc niespodzianek i za spalanie jestem bardziej pewny z zycia wziete. Z meganka nikt mi nie powie z doswiadczenia bo malo kto tym jezdzi.
  13. Miasto mnie najmniej interesuje bo sporadycznie tam wjezdzam. Diesla mam i jest fajny ale przy zakupie nowego auta w moim przypadku mija sie to z racjonalnoscia.
  14. Widze, ze sie rozumiemy. Na codzien przy spokojnej jezdzie ekonomia a jak deptamy to jedziemy i micha sie cieszy Takie dwa w jednym.
  15. Bo tu chodzi aby miec troche mocy, ktora by byla w miare ekonomiczna w codziennym uzytkowaniu na dojazdach do pracy. Jesli chcemy przycisnac to jest czym a wtedy moze spalic wiecej...... Jak mam rozwazac Astre to bioore Leona nawet doplacajac wiecej. Chodzi o to aby madrze wydac pieniadze i zaplacic za to co sie chce.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.