Skocz do zawartości

bengamin

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 784
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Retained

  • wyspiarz

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Poland
  • Samochód
    VAG i Francuski
  • Motocykl
    Japoński

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bengamin's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

196

Reputacja

  1. Czyli nowa nazwa to "Junior"
  2. Od 6 lat używam Ejeasa. Co ciekawe właśnie mi się ładują na niedzielę, otwieram autokacik a ty o nich piszesz. Powiem Ci że bardzo dobry sprzęt. Słychać świetnie, podłączam pod telefon, pasażera i jeszcze mogę podłączyć pod 3 inne osoby. Kupiłem też do niego zdalne sterowanie które mam przykręcone na kierownicy, można odbierać połączenia, przełączać się, przewijać muzykę czy zmieniać utwory kciukiem z kierownicy. Co ciekawe bardzo stabilne połączenie, nic nie zrywa. Łączność przetestowana w trasie i utrzymuję połączenie nawet na kilometr !
  3. a ja powiem tak. nie mam zbyt dużego porównania z wielu samochodów ale uważam że VW naprawde dobrze dopracował tyh wszystkich asystentów. poniżej kilka przykładowych fotek. do każdego asystenta jest dodatkowy pierdylion ustawień czułości czy funkcji. przykładowo 5 stopniowa regulacja odstępu od samochodu poprzedzającego. park assist pro z funkcją pilnowania bezpieczeństwa, wycofujemy tyłem i sprawdza czy nic nie nadjeżdża z boku............. aha sprawdziłem trzyma wszystkie ustawienia po kolejnym uruchomieniu samochodu i same się nie przestawiają. te systemy są super ale pod warunkiem że samochód jest młody, aż strach pomyśleć co będzie jak to się zacznie psuć. te wszystkie systemy podnoszą bezpieczeństwo i uzależniają ale wydaje mi się że obniżają przyjemność z jazdy. w przypadku toyoty z tematu, bez zbędnych gadźetów nie ma się co psuć, prosta niezawodna konstrukcja i o to w tym chodzi.
  4. No właśnie nie do końca. Dokładnie 3 miesiące temu sprzedałem 19 letni samochód z ORYGINALNYM akumulatorem z którym wyjechał z fabryki w 2005 roku !!! Żeby było ciekawiej, 3.0 TDI, a moje przebiegi tym samochodem 3000-4000km rocznie (na ogół 5km, postój, 5km postój). Takie przebiegi robiłem od 2013 roku, raz tylko pojechałem do Włoch. Jakbym nie miał samochodu od nowości to bym nie uwierzył że to był fabryczny aku, byłem jego jedynym kierowcą, pierwszą połowę życia samochód stał "pod chmurką" a drugą połowę w garażu. Doładowywany był właśnie tym lidlowym prostownikiem co miesiąc a raz do roku go podpinałem na tydzień pod ten mikroprocesorowy na regenerecje.
  5. Najlepiej sobie policz. Mnie wyszło że dwie polisy krótkoterminowe na dwa tygodniowe wyjazdy wychodzą drożej niż podwyższone assistance do pakietu. Do tego te krótkoterminowe mają mniejszy zakres niż ten co wybrałem a przeszperałem kilka stron z ofertami. Tak jak zostało tu wspomniane trzeba przeanalizować wszystkie warunki: zasięg PL, zasięg EU, czy Turcja lub Maroko wchodzą w zasięg, możliwość kontunuowania podróży, samochód zastępczy i do tego na jaki czas, hotel, bagaże, zakres szkód ....
  6. W tym przypadku bardziej mi chodziło nie o 250km ale 1500km lawety w EU.
  7. Dobra to teraz pytanie o inny scenariusz. Mamy nowe auto - powiedzmy jeszcze 2 lata gwarancji. Jak w takiej sytuacji postępować w sytuacji jak auto się zepsuje, i nie będzie możliwa dalsza jazda. Jestem ciekaw o ogólne podejscie ale w moim konretnym przypadku interesuje mnie głównie nowy VW i powiedzmy urlop we Włoszech.
  8. Uważam że najsensowniej wychodzi dołożenie Assistance do polisy. Tu masz przykładową ofertę na 12 miesięcy (oferta sprzed 2 tygodni)
  9. Przez zimę co drugie łądowanie tak - LIDLOWA Mam też drugą nieco bardziej pro. Co drugie ładowanie włączałem ten drugi prostownik i dawałem program regenerowania akumulatora i potem ładowania
  10. Też właśnie myślę nad YUASĄ ale zaczynam mieć wątpliwości. Jedna 10 lat i dalej działała a kolejne dwie ledwo po 2 lata i koniec? Jeżeli chodzi o prąd spoczynkowy to niestety ten model jest naszpikowany elektroniką i prąd ucieka. Na zimę odpinam lokalizator, odpinam alarm, zapinam blokadę na tarczę i dwoma łańcuchami go plącze do wiosny. Zostaje - to co seryjnie na pokładzie czyli Licznik, Komputer, Imobilizer (keyless) Wyprowadziłem sobie przewód do ładowania i przez zimę tak ze 3-4 razy go ładuję. Nie zostawiam na podtrzymaniu bo coś słyszałem że te Lidlowe zapiętę na całą zimę "podobno" niszczą akumulator. Ładuję, odłączam prostownik i tak do kolejnego razu. Moto (i akumulator) nie jest narażone na na chłód w zimie. Stoi sobie w garażu, co prawda ogrzewania nie ma ale temperatura mu poniżej tych 10 stopni nie spada.
  11. Może i teoretycznie powinienem wrzucić ten temat w inny wątek ale chcętnie poznam wasze zdanie. Od razu wspomnę że szukam ogólnych opini bo znowu akumulator w motocyklu mi zdechł. Oryginalny wytrzymał 2 lata Kupiłem YUASE - wytrzymała 2 lata i zdechła Pomyślałem że to przypadek i ponownie w 2022 roku kupiłem YUASE i właśnie zechła (czyli miała 2 lata) Co ciekawe to jak kupiłem do innego motocykla YUASE w 2008 roku to jak sprzedawałem motocykl w 2018 roku to po 10 latach akumulator nadal działał prawidłowo. Potrzebuje coś kupić i nie wiem co. O aku dbam, przez zimę co 3 miesiące doładowywany więc to nie zaniedbanie. Podpowiedzcie coś.
  12. U mnie gładka powierzchnia i dopiero po włączeniu zapłonu przyciski się podświetlają i reagują na dotyk. Tutaj Ci zrobiłem zdjęcie z podświetleniem i bez. Jak wybierałem co zamówić to niestety Skoda odpadła przy pierwszym kryterium wyboru (nie ma żadnego silnika z mocą powyżej 300KM)
  13. Na kierownicy też jest wszystko dotykowe bez przycisków. Niestety nie miałem opcji na fizyczne przyciski na kierownicy, choć muszę się przyznać że spodobało mi się to dotykowe rozwiązanie i wcale nie działa to tak źle jak ludzie to opisują
  14. OK ale to jest jakiś inny model radia. w VW tej jest model wyższy ale, tak jak u ciebie z dotykowymi przyciskami i większym wyświetlaczem (osobiście go nie wybrałem bo właśnie wszyscy narzekają na tą dotykową głośność)
  15. jak masz panoramę to odpływy sprawdź, mogły na łączeniu gdzieś puścić, albo te plastikowe ustrojstwa popękały które łączą wężyki - dla podpowiedzi są 4 sztuki odpływów. dobrze jest przeczyścić co 6 miesięcy wyciorkiem całe kanały. na youtube jest instrukcja zarówno z czyszczenia jak i naprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.