Jump to content

Konrad`

użytkownik
  • Content Count

    752
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Normalny

5 Followers

About Konrad`

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Zmiana pracy, samochody
  • Car
    Francuski i włoski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo mnie ciekawi jak podejdą do kwestii wyposażenia. W III generacji na siłę auto było wykastrowane z możliwości zamówienia wielu opcji np. elektrycznego ręcznego czy elektrycznej klapy do liftbacka oraz napedu 4x4 do RS`a.
  2. Mnie trafił się silnik z samego początku produkcji w wersji 130KM. Przy 60kkm laweta. Przy 80kkm laweta i wymiana rozrządu. Przy 100kkm regeneracja turbo. Nie da się dojechać do przeglądu bez dolewania oleju. Ponoć do aktualnie sprzedawanych samochodów z tym silnikiem znacząco zmniejszyli interwały wymiany oleju....
  3. Rzadko lub często to pojęcia bardzo względne. Kolejny fakt z życia wzięty w zeszłym tygodniu auto kolegi spędziło 6 dni w serwisie z powodu wymiany chłodnicy. Naprawa odbyła się jednego dnia, pozostały czas to oczekiwanie w IC na najtańszą dostępną na rynku chłodnicę bo tak zdecydowała firma leasingowa. W ASO oryginalna chłodnica była dostępna od ręki.....no cóż naprawa w standardzie prawie ASO
  4. Przecież każdy szanujący się flotowiec, czy firma zajmująca się leasingiem czy wynajmem długoternimowym tnie jak może koszty napraw. Robią tylko to co musza nic na zapas. Sam tego doświadczyłem gdy w moim samochodzie posypał się rozrząd auto oczywiście po gwarancji. Firma leasingowa zadecydowała o wstawieniu auto do ASO danej marki. Jakież było moje zdziwienie gdy po 3 tygodniach kazali mi odebrać samochód z warsztatu, w którym nie wiem zostawiłbym kosiarki spalinowej na serwis. Okazało się, że producent nie chciał partycypować w kosztach więc wstawili tam gdzie było najtaniej. Ni
  5. Ciekawe tylko czy w jak w obecnej wersji nie zapomną wygłuszeń zamontować. Bo szczerze głośniejszym autem to chyba w życiu nie jechałem.
  6. Aktualnie zdejmują miskę olejową, więc pewnie coś w tym jest co napisałeś.
  7. Wersja 130km z EAT6. Coś w serwisie mówią, że ślizgi od rozrządu lubią się kruszyć i wpadać do miski olejowej i zatyka smok. Mieli juz kilka takich przypadków.
  8. 1,2 jest super przy wieku 26 miesięcy i przebiegu 65kkm komunikat napraw silnik. Fajnie zwłaszcza jak jedziesz z dwójką małych dzieci, pełnym bagażnikiem i jestem kilkaset km od domu. Poprzedni piątek przebieg 82kkm komunikat service oraz usterka silnika.
  9. Konrad`

    kolizja..

    Wygląda na to że wcale nie trzeba jechać 301 km/h by być winnym https://wawalove.wp.pl/mial-pierwszenstwo-jednak-sad-uznal-go-za-winnego-6178463070345345a
  10. Z przodu obecny civic x a z tyłu alfa gulia.
  11. Zapewne jeździłeś autem ściągniętym zza wielkiej wody. Poza tym co napisałeś nurtuje mnie kto w razie awarii jest w stanie takie auto naprawić. Bo co do ASO nie sądzę, by ogarniali taki wynalazek.
  12. Nie ma i nie będzie, bo to auto z założenia dla mało wymagających. Czytaj na rynki wschodzące. Miałem dwa czy trzy razy 301 jako auto zastępcze. W stosunku do 308 to zachowuje się przy przyśpieszaniu i hamowaniu jak motorówka. A hałas we wnętrzu od prędkości 100km/h staje się nieznośny. Więc, to że będzie tam inny silnik i tak nic specjalnie nie zmieni. Bo to taka 208 tylko z kufrem...
  13. Ktoś jeszcze pisał, że zakup auta kombi nie ma najmnieszego sensu bo nowa ibiza jest super a większe zakupy zamawia się kurierem.
  14. Przykład: Znam auto gdzie przy połowie tego przebiegu oryginał chłodnicy wymieniono na najtańszy zamiennnik. Skutkiem tego średnio co 3-4 miesiące auto się lądowało w serwisie w trybie awaryjnym w związku z przegrzaniem. Co jest dalej nie wiem bo po 1,5 roku skończył się leasing.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.