Skocz do zawartości

Mozo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 070
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Katowice
  • Zainteresowania
    Rajdy, rasowanie mojego Seitka, MTB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mozo's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Odkręć korek wlewu oleju - jak z niego kopci to uszczelniacze. Wyjmij bagnet oleju - jak z niego kopci to pierścienie.
  2. Nie ma to jak butować silnik pod góre z minimalnych obrotów, a jak ma dwumase to tym bardziej...
  3. Ile tych Lanosów się uchowało, a ile ich ruda zeżarła? Może to wpływało na niską cene...
  4. Mozo

    Baku

    Wystarczy dłuższa skrzynia, ale skoro jej nie stosują to pewnie jest sporo "wolnych" fragmentów toru.
  5. Mozo

    Wyciek 1,2 16V

    Nie sądze, Nie wygląda, aby z dolnego kółka rozrządu ciekło. Wyciek jest od przodu silnika.
  6. Chodzi o wersje z P1 86KM. Czy ktoś z Was miał wyciek z okolic filtra oleju, czujnika ciśnienia oleju? Jest w tych okolicach jakiś czuły punkt? Kapie mi pionowo na płyte pod silnikiem jak i paruje w góre. Na szybko wyeliminowałem uszczelki pod i nad głowicą poprzez wyczyszczenie i obserwacje, filr dobrze dokręcony. Ale aby szczegółowo rozeznać musiałbym co nieco porozbierać przodu, a na tą chwile brak czasu. Może ktoś miał podobne objawy i jest w stanie podać podejrzanego wycieku i na co zwrócić uwage w pierwszej kolejności. Co ile należy wymienić rozrząd wiekowo? Bo kilometrowo do nie mam takich przebiegów, ale rozrząd ma w sumie 7 lat i może z 5000km przebiegu.
  7. Ja wolałbym kupić prostowane, niż krzywe i potem jeszcze płacić za prostowanie. Nie wiem w czym problem korzystać z dobrodziejstw technologi prostowania felg? Nie które felgi są miękkie i łatwo je uszkodzić, jak na przykład stare ATS alurekiny, nie mówiąc już o chińszczyźnie. Ale np. fabryczne felgi Ronal do Audi S-line są twarde i trudno je skrzywić nawet najeżdżająć 40km/h na krawężnik.
  8. Padło mi radio DXZ738RMP to znaczy nie wyciąga płyty, a ostatnio jeszcze ściemniał wyświetlacz. Z tego co orientowałem się w serwisie Clarion wymiana mechaniki wysuwania płyty to koszt ok. 300zł. Za wyświetlanie całości wyświetlacza odpowiada jeden układ, ale nie ceny naprawy. Ogólnie to byłem/jestem bardzo zadowolony z tego sprzętu, ale koszta naprawy na tyle wysokie, że można już kupić nowy sprzęt, chociaż pewnie półke niżej. Zatem pytanie co lepiej: naprawiać stare czy kupić nowe np. model CZ 315 (450zł)? Co warte jest nowe na tle starego? Główne kryterium to brzmienie, które w starym mi bardzo odpowiada. Dodam, że bajery typu komunikacja bluetooth nie grają większej roli. Zaletą byłoby mp3 na pendrive, i 7 rzędowy korektor, no ale szkoda, że nie ma DAB+. Bardziej chodzi o jakość bebechów, mówi się, że te nowe to już nie to co kiedyś, tak więc czy można oba modele ze sobą zestawić do porównania? Generalnie chciałbym pozostać przy tej marce. Głośniki to seryjne nagłośnienie Audi A3 99r (seryjny wzmacniacz, subwofer), czyli szału nie ma, jednak w odniesieniu do seryjnego radia to i tak słychać kolosalną różnice. A może zna ktoś dobry tańszy serwis niż autoryzowany?
  9. Mozo

    izolacja stozka

    W castoramie są takie okleiny z 3-5mm warstwą styropianu i zewnętrzną warstwą srebrnej folii, od wewn. jest klejąca powierzchnia (naklejka). Ja tak mam u siebie oklejoną taką metalową blachę w kształcie 3/5 walca, w której mam schowany stożek.
  10. Mozo

    Wojna o silniki w F1

    Wtedy to niebyło by F1. Tak jak w kiedyś w amerykańskiej serii, że nadwozie dostarcał jeden producent Lola, a reszta zaspoły same konstruowali. F1 to coś więcej.
  11. Raczej nie ma czegoś takiego jak A4 B7 w 1,9tdi, 1,9 tdi to w B6.
  12. Wybierasz 2 silniki z 2 biegunów, stary 1,6 co nie jedzie i nowsze 2,0. To tak troche jakbyś nie wiedział czego szukasz, ekonomi do gazu czy jednak coś więcej.
  13. To juz lepiej starsze 1,9 na PD. 1,6 w benzynie nie jedzie.
  14. Mozo

    VolkswagenGate

    Cuż, biednego społeczeństwa nie stać na ekologie... Dla mnie ekologia to nie wycinanie państwowych lasów i publicznych parków pod przykrywką pseudo roziwązań komunikacyjnych lub pod prywatne rezydencje. Motoekologia to jest lobbing dla kasy i nic więcej.
  15. Mozo

    VolkswagenGate

    Tak, tzn. innaczej: nie planuje zakupu VW, ale afere nie ma dla mnie wpływu, a przy korzystnej cenie brałbym taki zakup pod uwage. Jeśli chodzi o ekologie to inne rzeczy kopcą bardziej, a nikt z tym nie robi porządku. Te wszystkie normy emisji spalin, egr-y, dpd-y, fap-y to jest wymysł, aby trzepać kase, a nie proekologia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.