Jump to content

LeoLepsi

użytkownik
  • Content Count

    2614
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10m 5s

About LeoLepsi

  • Rank
    weteran
  • Birthday 09/25/1977

Profile Information

  • Name
    Adam
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Ojczyzna tam, gdzie jest chleb.
  • Zainteresowania
    sport, tuning, komputery,
  • Car
    Audi, VW, Audi.
  • Motorcycle
    DL1000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Słuchajcie taki problem - czy w Ducato 97 rok jest vin gdzieś poza prawym nadkolem oraz tabliczką znamionową na pasie? Jest to bardzo ważne dla mnie, czy ktoś może wie lub może u producenta się dowiedzieć?
  2. każda krzyżówka, każde przejście, każda zmiana tego typu na drodze, powoduje, że można przywalić kolejny mandat.
  3. Dopóki księgowi będą zarządzać technologią - nic się nie zmieni.
  4. LeoLepsi

    Audi A5

    polecam 3.0 tdi w tym modelu. Po czipie na 300 KM pali 10 diesla średnio. Generalnie - bezawaryjne z STronikiem , na który to jednak trzeba uważać i pilnować okresów przeglądu i wymiany oleju.
  5. Jest płyta OSB z piórami, właśnie na podłogę, konstrukcja podobna jak boazerii , dzięki temu płyty na łączeniach pracują obie.
  6. auto tragedia. Nie polecam.
  7. Zalewałem, wieczorem, zalewałem rano. Cały czas wywala.
  8. No cóż, rano podstawiłem do mechaniora, i stwierdził uszczelkę i generalnie lepiej silnika szukać.
  9. Małżonce się ulotniła woda z układu. Nie wiem , jak długo jechała tak, bo nie patrzyła na zegary. Okazało się, że pękł wąż łączący chłodnicę z silnikiem, ten górny. Wąż nabyłem, wymieniłem. Zalałem płynem, normalnie przez korek. I coś się dzieje, że nie daje się układ odpowietrzyć. Temperaturę na zegarach łapie szybko, węże nieco twardnieją, ale jak tylko przekroczy nominalną temperaturę momentalnie wędruje na H. Korka otworzyć się nie da bo zaraz całą wodę wypluwa. Co dziwnego, po wyłączeniu silnika, nawet w czasie jazdy, po 5 sekundach wyłączonego zapłonu temperatura spada do połowy wskaźnika, w pole nominalnych temperatur, po przejechaniu 500 metrów, znów momentalnie wędruje na H. Wentylatory chodzą non stop, wąż górny chłodnicy - nawet jak temperatura jest na H - nie jest na tyle gorący, żeby go nie można było chwycić, czyli przepływu wody brak. Naciskając go kilkukrotnie - robi się gorący aż parzy. Ciśnienei w zbiorniczku jest, jak już wspominałem. Powiedzcie mi - czy to jest objaw - walniętej pompy wody, zapowietrzonego układu czy HGW co bo ja powoli nie mam pomysłu. Teraz czekam aż ostygnie, może wtedy woda zejdzie ze zbiorniczka wyrównawczego i można będzie coś jej dolać? Nie wiem... ps. oczywiście ogrzewanie na Hi. ale z kratek leci zimne....
  10. Od roku mi miga, ale jakoś się tym nie przejmuję, tyle tylko ,że automata mam w trybie sekwencyjnym
  11. Będę robił sobie altankę, na ściany daję płyty OSB. Czym to w miarę ładnie pomalować, żeby nie było widać faktury płyty ? Jak się to robi ? Można ocieplić, z zewnątrz i to przykryć, ale ja nie chcę na razie. No więc - czym i jak?
  12. > Jak wejdę do kanału to sobie posprawdzam. Szczotki powinny być jeszcze ok bo jakiś czas temu > wymieniałem a jakoś w zimie wymieniałem łożyska więc możliwe że coś się poluzowało Szczoty albo mostek prostowniczy ci się przepalił, w ostateczności, tak jak mi, uzwojenie popękało od obrotów. Ale to dlatego że ja jeździłem w górnych rejestrach obrotomierza
  13. > W tak prosty że musisz kupić licznik z kosttkami i wszystkie piny do przelutowania aha. No tak, a jest gdzieś schemat które gdzie?
  14. Zamiast starego licznika marea weekend, da się w prosty sposób zaadaptować licznik z wersji "poliftowej" ?
  15. > jak w temacie wystarczą 2-3 modele Audi B3/B4 (b4 do pewnego roku) Audi Coupe
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.