Jump to content

cars

użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15m 24s

1 Follower

About cars

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kielce, POLSKA
  • Zainteresowania
    autkomotoryzacja
  • Car
    Seicento 900, Zafira1,8 1999r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co za bzdury. Luz jest przez źle dobraną poduszkę amortyzatora.
  2. "Hmm, kompresja mierzona typowo na zimnym. Pierwszy od rozrządu 7bar !! Pozostała reszta równo po 12.5 bar. " Wskazuje pierścionki tego tłoka.
  3. Czy reflektor jest ten sam pod regulację hydrauliczną i elektryczną?
  4. Chcę wymienić w seicento 900 regulację hydrauliczną reflektorów na elektryczną. Co jest potrzebne do zmiany?
  5. Miałem w UNO Nawigatory w rozmiarze 135R13, teraz mam w seicento, dobrze się na nich jeździ.
  6. Proszę o rozkodowanie vin Fusiona WF0VXXGAJV7D22224
  7. > A wytłumaczcie mi, dlaczego samochód gaśnie gdy się linka urywa, no i później potrafi również > zgasnąć a obroty mocno spadają? czy w konsoli zegarów jest jakiś czujnik obrotów silnika, > myślałem że od tego jest czujnik hala przy kole pasowym... > A zapomniałem dodać wszystko się dzieje po jakiś 10min jazdy... A nie od razu! W liczniku jest impulsator mający związek z obracającą się linką i utrzymywaniem obrotów silnika na odpowiednim poziomie.
  8. > Autor wątku jak otworzy silnik to będzie wiedział na czym stoi. Honowanie może być konieczne, a > może nie być. Silnika od wewnątrz nikt z nas nie widział, więc ciężko doradzić co z nim dalej > robić. Do tego zmierzałem. Trzeba zdjąć głowicę, wtedy okaże się co trzeba zrobić.
  9. > Ja bym jeszcze zrobił honowanie cylindrów do tego bo sama wymiana pierścieni nie zawsze daje > długotrwały efekt. Spalanie oleju przez silnik zwiazane jest głównie z rzadką wymianą oleju lub jego niską jakością. Olej się przypala na pierścieniach blokując je w rowkach a uszczelniacze na zaworach twardnieją i robią się kruche. Honowanie cylindrów wykonuje sie przy znacznym zużyciu gładzi. W moim przypadku nie było potrzeby honowania bo cylindry były "fabryczne" miały ślady fabrycznego honowania i były idealnie okrągłe. U mnie poprzedni właściciel nie dbał o wymianę oleju i przypaliło pierścienie i wykruszyły się uszczelniacze.
  10. U mnie astra zaczęła brać dużo oleju, 1litr na 1000 km, przebieg 223 000km. Zdecydowałem się na naprawę: zrobiona głowica, wymienione prowadnice zaworów, wymienione pierścionki na tłokach, wszystko wymyte i wyczyszczone, koszt 1800 zł za wszystko. Nigdy nie decydowałem sie na wymianę na używkę, bo wolę mieć swoje zrobione i do jazdy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.