-
Liczba zawartości
1 957 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Zawartość dodana przez Swiko
-
System mu sie zawiesil/wysypal i nie zapisalo wynikow, stad drugi test.
-
Podepne sie pod temat. Jak zachowuja sie w Giulii silniki diesla? Jakies typowe problemy wersji 150 i 180?
-
Przeszklona wersja Forda Transita z bodajze 2015r. Samochod kopcil dosyc mocno po odpaleniu + ledwo sie rozpedzal, wiec zakladam ze turbosprezarka miala juz dosyc. Dwa czy trzy wkrecenia na 3k obrotow podczas testu spalin spowodowaly ze zassal olej i tyle bylo z rumakowania .
-
To jest to samo .
-
Ostatnio w takiej sytuacji, gdy samochod stal, to zdusilem silnik szybko puszczajac sprzeglo na szostym biegu. Obylo sie bez uszkodzen. Jezeli sie nie da wykonac powyzszego, wowczas stajesz z daleka od auta i czekasz az caly olej w silniku sie wypali. Na pewno ostatnia rzecza jaka robisz jest podniesienie maski, bo nie chcesz dostac w twarz jakims elementem silnika lub ktoryms plynem z jego wnetrza .
-
Nic z tych rzeczy. Masz sie ustosunkowac do zarzucanego Ci czynu. Jezeli Cie tam nie bylo i nie masz nic z tym wspolnego to musisz im to przekazac.
-
No to na dole pierwszej strony mandatu masz napisane co powinienes zrobic .
-
Czy na tym pismie jest Twoje nazwisko?
-
Jako ciekawostke napisze, ze w moim bylym Bravo akumulator wyprodukowany wraz z autem pod koniec 2007r wciaz ma sie dobrze - mimo prawie 200kkm nalotu i tego, ze raz go przypadkiem rozladowalem do zera .
-
Kiedys, bardzo dawno temu mialem podobny problem. Na zimno bylo git, a im cieplejszy silnik tym bylo gorzej - do tego stopnia, ze nie bylem w stanie wcisnac pedalu sprzegla. Na pierwszy rzut poszlo sprzeglo i lozysko oporowe. Po poskladaniu samochodu do kupy bylo tak samo. Dopiero wymiana tulejki po ktorej przesuwa sie lozysko oporowe rozwiazalo problem .
-
Technicznie i jakosciowo to bardziej Megane. U mnie Fluence jest jedynym Renaultem ktore czasami widuje sie na taksowce. Jest tez jedynym Renaultem ktore widuje z przebiegami ponad 400kkm .
-
Tak bylo - w 2000r
-
Szal to nie, ale jak doplacasz za Cantona to spodziewasz sie czegos brzmiacego lepiej niz stockowe audio, a w tym konkretnym przypadku jest odwrotnie .
-
Ostatnio dorwalem sie do Octavii Mk3 z Cantonem - to pod kazdym wzgledem brzmi gorzej niz seryjne audio w tym samochodzie .
-
Z doswiadczenia: 1.2 zazwyczaj okolo 1000-1050kg w zaleznosci od wersji. Abarth jakies 50kg wiecej.
-
Zacznij od porzadnego wygluszenia drzwi matami bitumicznymi i odpowiednimi gabkami do tego przeznaczonymi. Jezeli to Cie nie zadowoli to wrzuc w bagaznik jakiegos malego suba zintegrowanego ze wzmakiem .
-
Dzieki! Btw. Chyba wszystkie Yarisy wyprodukowane na JP rynek do 2016r (zapewne i pozniej tez) maja krotki VIN.
-
Prawda, sprzedaz jest w EU ~dwa razy wieksza . https://carsalesbase.com/europe-nissan-qashqai/
-
W PL moze i nie, ale w EU sprzedaz ma wyzsza niz dajmy na to Ceed czy Leon .
-
Dlaczego?
-
SEAT Leon 1.4 TSI po 40 kkm - usterki, wady, problemy, pozytywy
Swiko odpowiedział prawoimotoryzacja na temat - Motokącik
To nie takie proste z dwoch powodow: 1. Component protection. 2. To male radio to jednostka centralna i wyswietlacz w jednym. Wszystkie wyzsze modele maja wyswietlacz w desce i reszte gratow w schowku. Jest jeszcze opcja Alpine, ktore integruje sie ze wszystkim, ale koszt jest niewspolmierny do tego co zyskuje. Pewnie gdybym kupowal ten samochod nowy to bym doposazal i kombinowal, ale ten pojazd kupilem za naprawde dobre pieniadze z 3kkm przebiegu, wiec nie bede narzekal na rzeczy do ktorych nie przywiazuje zbyt duzej wagi . -
SEAT Leon 1.4 TSI po 40 kkm - usterki, wady, problemy, pozytywy
Swiko odpowiedział prawoimotoryzacja na temat - Motokącik
U mnie ze wzgledu na podatki i niewybrednosc klientow takie auta sprzedaja sie najlepiej wsrod osob prywatnych. Radio owszem, wyglada kasztaniasto, ale gra i pokazuje obraz z kamery cofania . -
SEAT Leon 1.4 TSI po 40 kkm - usterki, wady, problemy, pozytywy
Swiko odpowiedział prawoimotoryzacja na temat - Motokącik
Eee tam, jezdzi i wyglada jak Leon, wiec to tez jest Leon . Wyglada i wyposazony jest tak jak ten: https://www.carzone.ie/used-cars/seat/leon/fpa/202004239040040?journey=Search Nazywa sie tak: PA 1.6 TDI 90HP SE 5DR To RHD jest, wiec wyposazeniowo sa troche zapewne inne. Jezdzilem kiedys bazowymi dwoma 1.2TSI z wypozyczalni i ten jest duzo lepszy pod wzgledem wyposazenia. Drzwi grzechotaly i jedne i drugie, na dziurach i podczas sluchania muzyki - wygluszylem i przestalo. Teraz trzeszcza tylko gorne uszczelki drzwi (te wlochate) jak sie dobrze nagrzeja od slonca. Posmarowane silikonowym sprayem uspokajaja sie na kilka miesiecy. Moze kiedys im to przejdzie . -
SEAT Leon 1.4 TSI po 40 kkm - usterki, wady, problemy, pozytywy
Swiko odpowiedział prawoimotoryzacja na temat - Motokącik
W stosunku do Bravo Sporta ktorym jezdzilem wczesniej przez prawie 10 lat, jest duzo bardziej komfortowy i przewidywalny. Jednoczesnie tez duzo bardziej niz w Bravo trzeszcza w nim na tych nierownosciach drzwi . P.S. Mam zwyklego, prostego 1.6TDI bez zadnych zawieszeniowych udziwnien. -
Z ciekawosci zapytam, co kupil?