Jump to content

TomekT

użytkownik
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Normalny

About TomekT

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 12/09/1981

Profile Information

  • Name
    Tomek
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Opel Astra 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tiaa.. mila Pani w urzędzie uprzedziła na wstępie, że mają 30 dni na rozpatrzenie takiego wniosku złożonego elektroniczne... w ich mniemaniu oczywiście... do tego wysyłka... Teraz potwierdza się to co mówiła. Bezzwłocznie to 30 dni itd. Zapłacę staczom kolejkowym albo sam będę kiblował pod urzędem. Na razie i tak nie ma jeszcze auta u dealera. Ciekawe tez co z ubezpieczeniem - czy trzeba od momemtu wydania decyzji mieć OC czy wydania tablic czy może liczy się data stempla na przesyłce... Dzięki za relację.
  2. Dla mnie to nie kwestia kosztu, tylko nieokreślonego (lub nieakceptowalnego) czasu oczekiwania na rejestracje/tablice.
  3. Nie wiem czego się w sumie spodziewałem... W najblizszym czasie będę odbierał nowy samochód i patrząc na kolejki przed urzędem / polowanie na numerek o 24tej, ucieszyłem się z opcji rejestracji przez dealera. W każdej niby dobrej informacji musi być jednak haczyk. Są przynajmniej 3: - urzędnicy praktycznie nic nie wiedzą w zakresie jak postępować z takim wnioskiem - potwierdzone telefonicznie (ciekawe że się w ogóle dodzwoniłem) - wg. uzyskanej informacji na przetworzenie wniosku mają - uwaga - 30 dni i jak znam życie nikt dwumetrowym kijem tego nie ruszy, żeby przypadkiem nie p
  4. Sprawa z cenami jest dość prosta. W ofercie VW banku można przyjąć zasadę, że rata dla os. fizycznej to okolo 1% wartosci przy 36 mc + zwyżki za krótsze okresy + znaczące pokrycie kosztów dodatkowego wyposażenia w stosunku do wersji bazowej którą konfigurujemy. Ubezpieczenie jest dodatkowo płatne + gapy czy "obowiązkowe" ubezpieczenia na życie. Marki VW różnią się polityką rabatową, gdzie w Audi brana jest zawsze kwota z cennika, natomiast w Skodzie już niektóre rabaty szło uwzględnić (tutaj na pewno w kredycie niskich rat, w nowej formie finansowania nie sprawdzałem). Brak rabatu jest też w k
  5. Insignia ? Sprawdzales czy akumulator w ogole sie laduje ? To ma "inteligentny" system ladowania i byc moze z powodu awarii np czujnika stanu akumulatora (IBS) po prostu nie laduje ci aku
  6. Napisałbyś coś więcej o tych problemach?
  7. Generalnie najłatwiejsze w naprawie są zwykłe lakiery o jednolitym kolorze, trudniejszy jest metallic, potem właśnie owa mika/perła i kameleony na końcu. Problem nie leży w dobrze koloru, tylko w nakładaniu. Niemożliwe jest zachowanie tego samego kąta nakładania farby jak w fabryce, przez co drobinki dodatków w lakierze ułożą się inaczej niż na elementach sąsiadujących. Będzie to najbardziej widoczne na dużych, w miarę płaskich, sąsiadujących, powierzchniach typu drzwi vs błotnik. Jeżeli myślisz o naprawie szkody miejscowo to widać będzie zawsze i tylko od rozmiaru naprawy zależy z jakiej to b
  8. http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/troubleshooting/09/index.html O ile cewki sprawne to być może fajki powodują przebicie. Obstawiam przewody. Kolega w LC też ze 3 razy zakładał aftermarketowe przewody, skończyło się na oryginale z Toyoty.
  9. W astrze j to nie tylko kwestia jakości dywaników. Opel zrobił przesadnie miękka i grubą wykładzinę w miejscu nóg kierowcy co niestety sprzyja wypychaniu dziur. Robię około 15-30kkm rocznie i przynajmniej co roku leci nowy komplet, a czasem jak się trafi gorsza jakość to i częściej. Rekordzista - rzemieślniczy dywanik kierowcy na zamówienie - poległ w 2 mc. Dywaniki każdorazowo welurowe. Od tego czasu jeżdżę z alu blachą pod dywanikiem i jest nieco lepiej, nie że w ogóle się nie przecierają, ale jakby wolniej.
  10. Potlłuczona lampa i 4 wgniotki? Weź lepiej porządnie obejrzyj samochód, bo albo to akt wandalizmu a nie grad albo się kilku uszkodzeń nie dopatrzyłeś. Mnie jak dopadł grad na a1 że 2/3 lata temu to też widziałem ledwo kilka, skończyło się na ponad setce, prawie cały samochód malowany, co się dało zrobili pdr (zwłaszcza dach), całość zamknęła się w 12kpln w aso opla. Mnie kosztowało to pół roku później 1000PLN wyższa składkę i zmianę towarzystwa. To w którym byłem wczesnej zażyczyło sobie ponad 200% składki z roku szkody. To nie prawda że za 1 szkodę traci się niewiele, czasem tak bywa, ale to
  11. Poproś żeby się przyłożyli i wyciągnęli dokumentację co było robione - wtedy decyduj. Jak dla mnie to ta skaza jest do poprawki, pytanie dlaczego malowali - czy to była rysa, czy spadło z lawety. Oczywiście wartość takiego auta na rynku wtórnym będzie niższa. Z drugiej strony jak będziesz miał oświadczenie sprzedawcy że było naprawianie i jak było, to przynajmniej przy odsprzedaży przyszły nabywca nie zarzuci ci oszustwa.
  12. Likwidacją szkód w transporcie zajmuje się albo importer albo wyspecjalizowana firma, sprzedawca może nawet nie wiedzieć. A to czy naprawia Zenek ze stodoły czy Zenek z ASO nie ma większego znaczenia - technologia podobna. Jak Zenek jest partacz to tak to wygląda. Różnica jest taka że w ASO powinna być kontrola jakości, ale z tym jest niestety różnie. Mi ASO z własną lakiernią poprawiało 3 razy, a i tak na koniec nie było nawet dobrze. Jak krawiec radził pomierz miernikiem, sprawdź też inny egzemplarz w tym kolorze dla porównania.
  13. A. Nie było malowane w salonie B. Nie było malowane w transporcie C. Nie było malowane x2 w fabryce Nie sądzę żeby puścili to przez kontrolę jakości w fabryce. To typowe niedbalstwo "fachowca"
  14. Jak przejechala 120 kkm to powinna pojezdzic do konca. Te skrzynie nie dawaly gwarancji usterki tylko spore prawdopodobienstwo. Mi w 1.4T poleciala po 60 tys. Jak zadbana i moze jeszcze ze swiatlami AFL to bym zamienial. Popos o vin i sprawdz sobie wyposazenie/skrzynie na http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
  15. TomekT

    Astra J - zapasówka

    Do przykręcenia pełnowymiarowej felgi/koła którą zdejmiesz jak złapiesz kapcia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.