Jump to content

twinsen

użytkownik
  • Content Count

    85205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    103
  • Time Online

    22d 20h 27m 47s

twinsen last won the day on June 23

twinsen had the most liked content!

Community Reputation

18082 Człowiek - do rany przyłóż

About twinsen

  • Rank
    the mustard tiger
  • Birthday 06/20/1976

Contact Methods

Profile Information

  • Name
    Leszek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Będzin
  • Zainteresowania
    IT, lotnictwo, profesjonalny trolling, alkohol ;-)
  • Car
    Fiat Stilo 1.9 MJ
  • Motorcycle
    boję się motorów!
  • UTO
    dwa odnóża dolne

Recent Profile Visitors

4499 profile views
  1. W ogóle nie rozumiem, czemu Ty dysktujesz z obowiązującymi przepisami? W Polsce dopuszczalne jest do 0,2 promila. Czy przepisy się zmieniły?
  2. Wiesz, Ty masz takie doświadczenia, a ja mam takie, że rano się mierzę i jak jest w normie tzn. poniżej 0,2 to jadę. Tylko tyle. Wolno mieć np. 0,19 i nic nikomu nie zrobią.
  3. Myślę, że np. format mógłby udzielić wyczerpujących informacji tego typu. Całkiem sporo można wypić, by rano jechać.
  4. Wiem, że po tej ilości nie mam prawie nic rano. Skąd wiem? Bo mierzyłem.
  5. Chodzi mi o to, że po tej ilości którą wypiłeś, miałbym 0,00 już pewnie koło 5 rano Ja np. o 20-stej otwieram butelkę wina, potem koło 22 drugą, a rano mam 0,10
  6. Przecież to "Stilo" Czyli hatchback! Chyba bierę To na rynek jaki bo nie doczytałem?
  7. Ile ważysz, że tak spytam znienacka?
  8. Przecież to nie jest małe auto, to spory klocek, w dodatku o aerodynamice kiosku RUCHu
  9. No cóż, brzydal. Auto z klepsydrą na przodzie
  10. W sumie nie chce mi się nowego wątku tworzyć, ale chętnie bym poczytał jaki jest ranking skrzyń automatycznych, względem trwałości/szybkości zmiany biegów/głośności/efektywności i kosztów naprawy. Co warto, a czego nie warto brać?
  11. Nie wiem. Wiem że po wymianie zacisku tył lewy, auto w końcu zaczęło jechać prosto.
  12. A to się nabrałem
  13. U mnie przyczyną ściągania przy przyspieszaniu i hamowaniu był... tylny lewy zacisk hamulcowy. A co ja pieniędzy wydałem na geometrię, wahacze, tuleje to nie szkoda gadać. A co ciekawe, felga się wcale nie grzała, a mimo to zacisk nie wracał do pozycji spoczynkowej. Wymiana zacisku na nowy pomogła drastycznie, auto jedzie prosto przy przyspieszaniu i przy hamowaniu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.