Skocz do zawartości

Piotrunio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    729
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O Piotrunio

  • Urodziny 02.10.1971

Contact Methods

  • WWW
    http://www.olbert.pl www.olbert.de
  • Gadu-Gadu
    1827081
  • Skype
    olbert.piotr

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    Profesjonalne prostowanie zakrętów.
  • Samochód
    Bawarka & Hiszpanka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Piotrunio's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

1

Reputacja

  1. Piotrunio

    Jazda na 1 biegu?

    Mam 411 KM i jeżdżę, mam bardzo ciasny 300 metrowy wyjazd z parkingu, po obu stronach stoją samochody, składam lusterka żeby dać radę wyjechać. Jak leży śnieg, to w RWD, mam szansę wszystkie je porozbijać. Jesteś pewien, że nie mam używać jedynki, gdzie mam najniższą prędkość i panuję nad samochodem?
  2. A Ty dalej Bunią? Dawno mnie tu nie było, przepraszam za niewiedzę...
  3. Czy szanowni Koledzy i Koleżanki zapoznali się już z tą informacją? http://moto.onet.pl/aktualnosci/uokik-volkswagen-golf-a7-i-passat-b8-niebezpieczne-dla-uzytkownikow/rb4vnf Tym razem to nie przelewki
  4. Gdzie ja jestem...?

  5. Gdzie ja jestem...?

  6. > Ja pod tym względem mam chyba szczęście do samochodów. > Megane 1.6 16V - nic. > Megane 1.5dCi - nic. > Skoda 1.4 CAXA - nic. > Skoda 1.4 CHPA - nic. > Może dlatego, że wymieniam olej co 15 tys. km.?? A może po prostu takie mi się trafiają. Zbyt małe pojemności Problemy zaczynają się od 1.8 Jak będziesz wymieniał, to musisz przeskoczyć na minimum 2.5
  7. > Moje 1.8TSI - przy 70kkm był wymieniony motor (wspomniane CDAA) ze względu na duże zużycie oleju, > wcześniej w historii jest zapis że auto było w serwisie 4x bez oleju. Kolejny silnik od 50kkm > spokój - bierze 1L na 10kkm Przez "4x bez oleju" rozumiesz, że z innego powodu, czy poziom oleju był aż tak niski?
  8. Nie ta (czytaj: niewłaściwa) część globu : Quote: Dlaczego więc niemiecki koncern nie bierze całych kosztów naprawy wadliwych silników na siebie? No cóż, bierze, ale... nie w Europie. Przykładowo w USA firma miała nieprzyjemność zmierzyć się z pozwem zbiorowym wniesionym przez jej klientów - właścicieli modeli Audi A4, A5 i Q5 - i we wrześniu 2014 roku przegrała proces cywilny. Teraz każdy z potencjalnie poszkodowanych 126 tys. klientów może się zgłosić do VW po darmową naprawę, zaś gwarancję na silniki przedłużono z 4 lat/50 tys. mil do 8 lat/80 tys. mil. Zdaniem przedstawicieli VW/Audi jest to zupełnie inna historia, bo przecież silniki na rynek amerykański różnią się od tych sprzedawanych w Europie... Tyle że ten argument wydaje się tak cienki, jak pierścienie w motorach TSI. A tu cały artykuł: Auto Świat
  9. Czyli inne pojemności TSI/TFSI są "bezpieczne", z tego wynika
  10. Zastanawiałem się, czy celna uwaga, nie jest zawarta w ostatnim akapicie artykułu Quote: To nieprawda, że wszystkie biorą olej... Silniki TSI, TFSI, a także diesle TDI występują w wielu wersjach różniących się szczegółami. Niektóre zmiany wprowadza się stopniowo, testując je na klientach. Wiadomości o problemach docierają do producenta z opóźnieniem. Być może wadliwych silników TSI/TFSI wyprodukowano "tylko" kilka czy kilkadziesiąt tysięcy, ale dla klientów to żadne pocieszenie. Do tego, że wada występuje, VW przyznał się pośrednio, gdy zmodyfikował części do napraw. Niestety, VW nie pierwszy raz udaje, że nic się nie dzieje. Taki model biznesowy? Poza tym któryś z Kolegów w tym wątku słusznie zauważył, że opisywane są, praktycznie wyłącznie silniki 1.8/2.0 TSI. Wygląda na to, że problem nie dotyczy innych pojemności.
  11. Ciekawe czy Koledzy "autokącikowicze" potwierdzają problemy opisane w poniższym artykule Czyżby cały koncern VW, ze względu na używane jednostki napędowe TSI/TFSI, miał poważny problem? Quote: Po artykule o kłopotach z silnikami koncernu Volkswagen, które zużywają nawet 2 litry oleju na 1000 km, Czytelnicy potwierdzają, że problem jest duży i wcale nie jednostkowy. Oto listy użytkowników aut z jednostkami TSI/TFSI... Artykuł nomen omen w niepopularnym (oskarżanym o korupcję - sponsorowane artykuły) czasopiśmie : Auto Świat Wcześniejszy, równie ciekawy artykuł : Auto Świat
  12. Ozłocę kogoś, kto mi podpowie, jak to zrobić w BMW M5
  13. Szczerze powiem, że trochę skomplikowana procedura, jak dla zwykłego zjadacza chleba, ale jesli ktoś nie ma nic do stracenia...
  14. > Było, i nawet był już komentarz rzecznika Policji że sąd się nie zna a Oni mają radary > zalegalizowane > Czyli sąd sądem a sprawiedliwość i tak musi być po naszej stronie Czasem szkoda, że na wzór amerykańskiego, czy brytyjskiego prawodawstwa, nie ma u nas precedensów "de iure" PS. Nie znalazłem wcześniej wzmianki o tym wyroku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.