czoper
użytkownik-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O czoper
- Urodziny 23.02.1960
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
samochody, fotografia
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
czoper's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
2
Reputacja
-
Dobrze działa? Ma poprawne odczyty?
-
Robiłem to 3 lata temu. Wydaję mi się, że dotyczyło to hasła "starting vibration reduction".
-
Fabię też przestawiłem w tryb Audi. Bez tego była sekundowa zwłoka przy wciśnięciu pedału i sekundowa przy zwolnieniu. Nie wiem, dlaczego mój Golf nie zachowuje tak, jak wszyscy piszą. 3-4 sekundy na reakcję? Mój przed programem i po programie od dwóch tysięcy reaguje dobrze. Nie bardzo dobrze, bo to mały silnik turbo. Koledze w Golfa 7 1.4 125 DSG "zmieniłem w Audi". Do tego obsługa przepustnicy liniowa oraz jeśli dobrze pamiętam wyłączenie ograniczenia momentu na pierwszych biegach całkowicie zmieniło auto. Skrzynia straciła znanego laga przy wjeżdżaniu na skrzyżowanie. Auto sprawia też wrażenie dużo żwawszego. Także polecam takie zmiany. Koszt praktycznie zerowy (chiński VCDS).
-
Przy spokojnej jeździe pali tyle samo.
-
Wszyscy piszą o lagu. To jest normalne zjawisko przy turbo i niskich obrotach. Jeździłem (kolegi) 1.4 150KM i lag był podobny. Tylko reakcja po lagu była większa. Mogę mięć też inne wrażenie dotyczące reakcji na pedał gazu, bo po wyjechaniu z salonu VCDSem ustawiłem tryb AUDI plus liniowa charakterystyka przepustnicy.
-
Silnik 130KM, manual. Nie miałem kangura, nie ma chipie. Wgrany "gotowiec". Moment z 195 Nm na 300. Lag się nie zmienił. Do 2000 podobnie lub niewiele lepiej. Powyżej szokujące wrażenie (po wyjeździe z zabiegu) w stosunku do oryginału. Ciągnie do odcinki. Żałuję, że nie zrobiłem wcześniej.
-
W zeszłe wakacje robiłem: http://unitronic.pl/ 1600 zł brutto.
-
TSI problem kangurowania oraz wibracji silnika
czoper odpowiedział prawoimotoryzacja na temat - Motokącik
To jest chiński "odpowiednik" VCDS. -
Orange oferuje WiFi Calling
-
Nie rób błędu. Mam CrossClimate Plus i A005. Bridgestone mają problemy przy szybszym ruszaniu na mokrym asfalcie. Ślizgają się. Sprawiają wrażenie dużo gorszych od CrossClimate w takich warunkach. Są ciche.
-
Jedna jest w prawym lusterku. Kąt widzenie znacznie większy niż w lusterku. Przy włączonym wstecznym jest typowy obraz z kamery cofania z ruchomymi liniami i łukami określającymi położenie otwartych drzwi. Przy jeździe do przodu na wyświetlaczu jest widok jak w klasycznym lusterku. W sumie to nie sprawdziłem, czy są z tyłu dwie kamery, czy jest zoom cyfrowy. Start-stop można wyłączyć. Auto jest lepsze niż poprzednia generacja. Szybsze, stabilniejsze, znacząco cichsze. Porównuje do wersji osobowej II.
-
Mam wersję z Android Auto (duży tablet) bez nawigacji. System kamer robi wrażenie. Jest kamera cofania, widok z tyłu i w prawym lusterku. Start-stop jest. Działa dużo lepiej niż w aktualnym Golfie. Elektryczny postojowy sam się zwalnia przy ruszaniu. W Avanti powinni mieć taką wersję. Jeśli nie, to mogę Ci pokazać to auto w centrum Warszawy.
-
Hej. Mam wersję M Driver, 100KM. W stosunku do wersji osobowej Berlingo II 90KM jest żwawszy. Jest ciszej. W podobnych warunkach pali o litr mniej. Na trasie mieszanej z 6,5 spadek na 5,5. Zawieszenie twardsze. Znacznie stabilniejszy, szczególnie przy wyższych prędkościach. Krzysiek
-
Dobry wybór. Po BT jest dużo fajnych ustawień.
-
https://www.traccar.org/