Skocz do zawartości

Kylo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Przemyśl

Kylo's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. ASO już mam - robiłem u nich bezgotówkowo z AC jedną szkodę i mówili, że trochę walczyli z ubezpieczycielem ale finalnie się udało - wymiana na nowy element.
  2. > AC przewiduje takie szkody ? Moje tak. > Warto tracić zniżki dla samej maski ? W moim przypadku utraty zniżki nie będzie.
  3. Cześć, w trasie dorwało mnie gradobicie, w wyniku czego mam kilkanaście małych wgnieceń w przedniej masce. Zgłosiłem szkodę z AC u ubezpieczyciela i czekam na rzeczoznawcę. Przy zgłoszeniu wybrałem opcję bezgotówkową - chcę aby ASO wymieniło maskę na nową (auto ma 4 lata i mały nalot). Orientujecie się jak firmy ubezpieczeniowe podchodzą do tego typu roszczeń (gradobicie). Uszkodzenia w zasadzie bardzo mi nie przeszkadzają ale jakbym chciał sprzedać teraz auto to kupiec będzie marudził więc jako taka wartość spadła. Jakie mogą być inne scenariusze naprawy? W mojej ocenie szpachlowanie i malowanie maski odpada. Dzięki za wszelkie info!
  4. Witam majsterkowiczów! Na ogrodzie zrobiłem miejsce do odpoczynku z kamieni rzecznych i zaprawy cementowej. Wszystko jest prawie OK bo zaprawa pomiędzy kamieniami strasznie 'wietrzeje' i odpada fragmentami bądź zbiera się w takie kulki wielkości groszku. Jest tego ładnych kilkanaście metrów kwadratowych. Widać, że miejscami problem prawie nie występuje ale miejscami jest tragedia (widać, że w betoniarce musiały być za każdym razem inne proporcje składników). W tym roku już 2 razy sprzątałem to 'odpryski' a po ostatnich ulewach było gorzej niż po zimie Tyle tytułem wstępu Czy radzicie zabezpieczyć zaprawę pomiędzy kamieniami? czy zwykłe grunty są na tyle silne aby 'związać' zaprawę? Z góry dzięki za pomoc
  5. Witam, potrzebuję pomocy z w identyfikacji przedniego, lewego (przed kierowcą) błotnika do 126p. Na alledrogo jest tego dużo, z różnymi opisami. Na samochodzie nie mam plastikowych listew a środek to ST. EDIT Linki do 2 różnych błotników numer 1 numer 2 Czy różnica jest tylko w otworach, jak z wymiarami? Z góry dzięki za pomoc.
  6. Kylo

    kupiec z Ukrainy

    > ciekawe ile jeszcze musiał u siebie cła zapłacić ? Cła mają wysokie - wielu Ukraińców rejestruje samochody kupione za granicą w Przemyślu (na współwłasność z Polakiem). We Lwowie jest tym sposobem wiele samochodów z rej. RP*****
  7. Jak dla mnie to jest OK, demonem przyspieszania nie jest ale jako pojazd rodzinny jest bardzo przyjemna. Jak masz konkretne pytania to dawaj Zapomniałem dodać - ja mam 'manuala'.
  8. > Przypuszczam tez, ze nei ma rozpsianych przewodow na alle. Niestety nie ma pozostaje 'rozpoznanie' kabli po kolorach.
  9. Na schemacie 650S masz opisane piny regulatora (INT,+,-,F), czy masz jakieś opisy na RW w BIS'ie? Sprawa wydaje się łatwa bo w RW też są 4 piny. Jak odejdzie '+' i '-' to zostają tylko 2 kable i 2 kombinacje. EDIT Na Alle znalazłem jakieś foty i są opisy pinów.
  10. Zadzwoń do okręgowej stacji badania pojazdów - może ktoś kumaty będzie w tej kwestii i podpowie co robić.
  11. > Znajomy ma taką, albo nawet dwie No to zrób jej odlew a potem zrobimy sobie 'duplikaty' w włókna szklanego i żywicy Za możliwość odlewu damy dobrą flaszkę
  12. Łoooo Glucardiamid - zawsze bardzo mi smakował Kiedyś miałem taki sam model apteczki ale koloru zielonego - jeździła w Skodzie 100S.
  13. > Tia.... > W sumie jako, że Ty odwaliłeś całą robotę, to mógłbyś opisać co i czym robiłeś Dokładnie bo super wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.