Jump to content

alastair

użytkownik
  • Posts

    2940
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About alastair

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Car
    fajny ;-)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alastair's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

115

Reputation

  1. trzymajmy sie watku, byl o temperaturze i spostrzezeniach z nia zwiazanych. w zycu nie kupilbym zadnego z dwoch wymienionych peugeotow, i to nie z powodu silnika. Golfa ktorym jezdze tez za wlasne pieniadze nie, na szczescie nie musze akurat "moje" auto musialo pojechac w trase wiec wzialem co bylo A w PL to jak dla mnie jest za zimno, taki organizm...
  2. diesle w przeciwienstwie do 1.5TSI nie kanguruja wcale, spokojna jazda jest bezproblemowa. Tego nie neguje. Dzwiek jak to w dieslu chamski, ale i TSI specjalnie nie blyszczy w tej materii, zwlaszcza na zimno
  3. no to gdzie jest ten wspanialy diesel?? ani mniej nie pali ani nie umie sam sie ogrzac
  4. dzieki za odpowiedzi ciagle zastanawia mnie taka kwestia: zuzycie paliwa wcale nie jest niskie. ok 8L/100 przy spokojnej jezdzie po miescie, nie az tak znowu zakorkowanym to nie jest wcale jakos strasznie malo ani nie bardzo inaczej niz w benzyniaku. Golf pali mi w zasadzie tyle samo. Dlaczego wiec zuzyta energia nie jest w stanie dogrzac silnika ani specjalnie dogrzac wnetrza? No tego nie rozumiem...
  5. alastair

    Prostownik

    w firmie mamy cos podobnego https://sklep.powermat.pl/pl/prostownik-mikroprocesorowy-akumulatorowy-6-12v-pm-pm-40b.html moim zdaniem za swoja cene jest ok. z droższych ludziki polecaja C-tek, ale ja prawde mowiac gubie sie w ich wersjach podwersjach itd ten co podales w watku tez mamy, regulator oszukuje to malo powiedziane a miernik zepsul sie juz dawno temu. Nie!
  6. Heja, mam obecnie okazje poruszac sie innymi autami niz zwykle (Golf 7 1.5 TSI ) konkretnie Peugeot Expert 2015 1.6HDI 120KM i Rifter 2019 1.6HDI. Trasy typowo miejskie, po 7-10km, przy obecnych temperaturach typu 0 ... -5stopni. I okazuje sie ze w obu pojazdach wskaznik temperatury silnika ledwo dzwiga sie ponad minimum (w Expercie bodaj 50 stopni w Rifterze 60), nie jest w stanie dojsc nawet do 70. Nawet jesli przejade np. 7km od zimnego startu, 20 min postoju, 8km jazdy. Ogrzewanie dziala, ale imho jak dla mnie zmarzlaka niespecjalnie Czy to normalne? Tak ma byc? Zuzycie paliwa dziwnie podobne jak w tfu Golfie. Expert bodaj 8.5/100, Rifter blizej 7.5, srednia predkosc nieco ponad 20kmh
  7. no juz się tak nie onanizujcie. Bardzo tanie auto do przemieszczania sie i tyle. Troche tego w Indiach jezdzi W naszej czesci swiata auto dla oryginała i dusigrosza (ups, wyglada że dla mnie xD )
  8. moge przyjąć komplet do testów. Jeśli przeżyją na torze choć 100km będzie znaczylo że są ok. Z tych ktore miałem np. Textar/Mintex/ATE przeżywają, BluePrint - nie xD Auto lekkie, kierowca nie hamuje nadmiernie, kiedy trzeba schładza (opony, hamulce, silnik, własną głowę) więc bez obaw, szanse są.
  9. ja zrobiłem sobie w aucie (zestaw z aliexpress + lokalny tłumikarz) bypass końcowego tłumika przełączany pilotem. Uważam że to super rozwiązanie. Brzmi jak dla mnie ładnie tak ostro-rajdowo im wyższe obroty tym fajniej, mieści się pod limitem torów (poprosiłem o pomiar na Silesia Ring wyszło 99dB przy limicie 100 :D) ale Najważniejsze że jednym pstryknięciem można mieć ciszę jak w seryjnym układzie.
  10. ok, faktycznie nie doprecyzowalem. Chodzi o I gen 2004-2006 wiec klon Colta
  11. Hej, dziewczyna nakrecila sie na Smarta ForFour (1 gen 2004-2006). Odradzac bo to wynalazek czy normalne auto? Wstepny risercz wykazal duze pokrewienstwo z Mitsubishi Coltem, na tle Smartow (ForTwo i Roadster) ForFour wydaje sie byc zupelnie normalnym pojazdem przesiadka z Seicento 1.1 z ABC co myslicie?
  12. owszem, oprocz tego ze silnik muli, szarpie itd zaczal pojawiac sie jakis dziwny dzwiek gdzies miedzy 2 a 3 tys rpm. Buczenie, czasem drażniące, czasem jest czasem nie ma. generalnie najgorszy silnik z jakim sie spotkalem w calym motoryzacyjnym zyciu, jedyna zaleta jest niskie zuzycie paliwa
  13. czemus sie dziwicie? pojazdy, ktorych jest duuuzo, zuzywaja duza ilosc energii. Bardzo dużą. Ktos wymyslil ze nie bedziemy jej brac z paliw płynnych, bo są be. Fajnie, wiec teraz bedzie musiala byc wyprodukowana i wpuszczona w siec energetyczna. Czyli trzeba bedzie: - wiecej energii wyprodukowac - wiecej energii przeslac - wytworzyc wiecej akumulatorow by ja w owych autach magazynowac zastanawiam sie czy jest na swiecie tyle surowcow by zaspokoic powyzsze punkty
  14. Porsche to Porsche - inny swiat niz MX5, Toyobaru czy inny Abarth. Za prestiż i elitarność się płaci, zwłaszcza w serwisie. Tu chyba nie ma takiej rzeszy pasjonatow i kombinatorów jak w przypadku zwlaszcza MX5 gdzie wszystko jest na wiele sposobow rozpracowane btw. mam MX5 do sprzedania, powinna dać radę ze Scalą 1.5 na prostej, z tym Boxsterem tez jest szansa
  15. ja tez calkiem dobrze wspominam jazde Golfem VII z 1.0 TSI 115KM. Charakterystyka silnika latwa do przyswojenia i równa. Dzwiek specyficzny, jak to 3 cyl, mi akurat sie nawet podobal, ale potrafie zrozumiec ze komus moze nie pasowac. Jakbym mogl zamienic obecne 1.5/130KM na 1.0/115 to ani chwili bym sie nie zastanawial
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.