Jump to content

Maxit

użytkownik
  • Posts

    2220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Maxit last won the day on September 23 2019

Maxit had the most liked content!

6 Followers

About Maxit

  • Birthday 03/24/1976

Retained

  • Fachura

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    -
  • iMessage
    -

Profile Information

  • Name
    Tomek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, Polska
  • Car
    R6, V8, V12, EV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maxit's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

1.7k

Reputation

  1. Generalnie Immo + Alarm to taki komplet, który daje jakieś poczucie spokoju....
  2. Powiadomienie to dodatkowa funkcjonalność.
  3. Działa. To są urządzenia, które zakłócają komunikację szyny Can. Moduły nie gadają ze sobą - auto nie jedzie. Pomysł jeden, wykonań kilka. Kłopotem jest fakt, że jest to zabezpieczenie ciche (fabryczny alarm po otwarciu "dorobionym" kluczykiem nie jest aktywny) i jeśli złodziej ma czas, to posiedzi i się dogrzebie. To są (na nasze nieszczęście) fachowcy... Więc oprócz tego rozwiązania potrzeba jeszcze czegoś, co hałasuje, żeby koleś zrezygnował.... Chyba, że przyjedzie lawetą.
  4. Nie. To jedyny sposób uruchomienia auta.
  5. A czemu to boli? Cesja jest przy kradzieży/szkodzie całkowitej. I tak trzeba mieć AC i GAP, więc trochę nie czuję problemu. Reklama? No cóż...
  6. W przypadku Hyundaia/KIA nie potrzeba kluczyka. Gameboy w parę chwil konfiguruje się jako kluczyk. Niestety w związku z powyższym auta trzeba dodatkowo zabezpieczać. Mój Hyundai zabezpieczony dodatkowo nie był i już go nie mam.
  7. Jeśli masz na myśli odkurzacz, to na pewno. Ale przy samochodzie chodzi o to, żeby stan był odwracalny. Ma nie generować błędów ani innych problemów. Do tego też nie powinno powodować problemów z gwarancją. I tu już się okazuje, że sprawa nie jest tak oczywista. Skoro urządzenie zewnętrzne daje możliwość szybkiego i totalnie bezproblemowego otwarcia i uruchomienia samochodu to jest to ewidentna luka w zaprojektowanym zabezpieczeniu. I moim zdaniem na to powinna być akcja serwisowa...
  8. Oczywiście dobry żart jest cenny, ale wobec "gameboya" robisz się spektakularnie bezsilny... I to jest akurat słaba wiadomość.
  9. Ano właśnie. EV ciężko zablokować. Pompy paliwa nie odetniesz, cewek nie odłączysz... HGW jak zabezpieczyć auto, które można otworzyć/uruchomić "gameboyem".
  10. Nie wiem czy on nie ma takiej konstrukcji jak pedał gazu. Zdublowany potencjometr. Wszak obsługuje hamowanie rekuperacyjne.
  11. Masz w sumie rację. Też tak żyłem i teraz otrzeźwiałem. Poczytałem troszkę i naprawdę mam mętlik w głowie. Szczególnie, że w EV nie da się odciąć pompy paliwa, czy zasilania cewki.
  12. To nie jest takie oczywiste. 1. Ubezpieczenie kosztuje 2. GAP też kosztuje (ot kolejne ubezpieczenie z tytułu utraty wartości). 3. Gdybym nawet miał GAP na Ioniqa to i tak bym musiał dołożyć, bo w tej chwili (prawie) taki sam Ioniq zdrożał o 50k. 4. Mnóstwo problemów/papierologii. 5. Nawet nie wiem, czy kradzież nie będzie widniała jako szkoda na historii ubezpieczeniowej. Słowem tyłek i tak moczysz w zimnej wodzie....
  13. A ma ktoś jakiś sensowny pomysł jak zabezpieczyć kolejne auto? Bo jak się zaczyna czytać, to jakiś dramat. I tak ukradną, GPS zakłócą, jakby co laweta i w zasadzie tylko ubezpieczenia z GAP. Ale to błędne koło, bo każdy dostaje po tyłku - ubezpieczyciel, właściciel a tylko złodziej i paser się cieszą.
  14. Miej tylko świadomość, że EAT6 to nie jest już skrzynia japońska. Żabojady ją robią, na licencji Aisina.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.