Jump to content

Maxit

użytkownik
  • Content Count

    1401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    5d 18h 24m 34s

About Maxit

  • Rank
    Fachura
  • Birthday 03/24/1976

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    -
  • iMessage
    -

Profile Information

  • Name
    Tomek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, Polska
  • Car
    R6, V8, V12, EV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to się daje w Polsce kupić? Bo google głupieje...
  2. A podpinając się do tematu... Okazało się, że nakładka na klapie Mercedesa AMG też jest klejona. Tutaj już chyba taśma piankowa nie wystarczy. Zna ktoś technologię? Klej? Silikon? jakaś specjalna taśma? Nakładka E63 AMG
  3. Ma sympatyczny 'wyraz twarzy". Będziesz go odnawiał?
  4. A czemu nie klasycznie, taśmą piankową 2-stronnie klejącą? Trochę zabawy jest, żeby ją ładnie podocinać na napisach, ale co do zasady to dobre rozwiązanie. Dodatkowo daje się to odkleić i wyczyścić lakier bez jego uszkodzenia.
  5. http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/akumulator-odyssey-agm-pc1350-12v-95ah-770a-1350a-przez-5-sek-p-3098.html ??
  6. 1. Jeśli rozrusznik ma 1.5kW to te prądy o których piszesz są bardzo przekłamane przez pomiar, właśnie dlatego, że trwają ułamek sekundy. 2. Moje auta stoją w garażu i nie są to auta codziennego użytku. Nie ma mowy o uruchamianiu auta na mrozie. 3. Wskazany akumulator ma prąd maksymalny 450A
  7. Prawie dobrze, ale wszystkie graty stoją w garażu
  8. Jak pisałem - w jednym mam, w innych rozpinam klemy. Chodzi o to, że czasem zapomnę i wtedy klasyczny aku się rozładuje i zwykle ciężko go przywrócić do życia. Dlatego sonduję inne rozwiązania Do tego jak napisałem, generalnym problemem jest permanentne niedoładowanie tych akumulatorów i tutaj upatrywałem szansy
  9. To nie chodzi o "miesiącami", ale generalnie akumulatory w tych autach są regularnie niedoładowane... W najgorszym pod tym względem aucie mam hebel, ale i tak ostatnio udało mi się rozładować w nim aku
  10. Z tym prądem rozruchu to trochę "strachy na lachy", bo licząc bezstratnie, na rozruch wystarcza 100-150A. Rozumiem straty, ale deklarowane przez producenta 540A daje duży zapas. Czy te optimy są w klasycznych obudowach? Bo tego zestawu cylindrów nie ma jak zamocować...
  11. Życie nie jest tanie... Możesz rozwinąć temat - wskazać przewagę tego wynalazku? Bo cena jak widzę jest podobna do tego Exide`a, który znalazłem.
  12. Zlituj się. Co do zasady chodzi o temat głębokiego rozładowania...
  13. "Chodzi to za mną", że się tak wyrażę.. Kiedyś prosiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie, żeby mi założyli taki akumulator, ale wrócili właśnie z tekstem, że one nie są od tego. Przyjąłem to z godnością, ale ostatnio (po ostatnim awaryjnym ładowaniu klasycznego akumulatora) znów wróciłem do tematu. Nie znajduję żadnych powodów, żeby nie spróbować, dlatego pytam innych. Może np. ładowanie z alternatora zrobi im krzywdę... Jak piszę. Auta z lat 80-tych praktycznie nie mają poboru, a te z lat 90-tych mają pobór własny. Finalnie chodzi o to, że jak auto się rozładuje to żeby dało się naładować.
  14. Tu akurat różnie. Połowa w zasadzie nie ma rozładowania zewnętrznego, połowa ma wczesną elektronikę samochodową, której daleko do ideału... Właśnie chodzi o to, żeby ewentualne rozładowanie nie szkodziło mu tak, jak klasycznemu aku.
  15. Czyli problemem jest opis Są opisy, na których ten akumulator w zastosowaniach ma napisane "samochody osobowe". Ale nie w tym rzecz. (Terminale posiada też klasyczne) Pamiętaj, że te auta są uruchamiane kilka, kilkanaście razy rocznie, co istotnie różni je od aut użytkowanych codziennie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.