Jump to content

kravitz

użytkownik
  • Content Count

    22300
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

kravitz last won the day on December 13 2019

kravitz had the most liked content!

Community Reputation

6234 Człowiek - do rany przyłóż

About kravitz

  • Rank
    weteran
  • Birthday 07/11/1978

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Piotr
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, PL
  • Zainteresowania
    brak czasu
  • Car
    Lancer, Golf

Recent Profile Visitors

2146 profile views
  1. Kupiłem nowego G7 w 2018 roku w październiku. Minęło właśnie 2 lata i tak też się złożyło, że przejechałem niemal idealnie 30tyś km. Pierwszy przegląd na kompie pojawiał się po 30tyś lub 730 dniach, w zależności co wypadnie pierwsze. Wyjechałem z ASO, sprawdzam na kompie czy zresetowali ustawienia i oczom mym ukazało się mniej więcej coś takiego: - następny przegląd za 30tyś km lub 365 dni - następna wymiana oleju za 30tyś km lub 730 dni. O co c'mon? To tak ma być? Mam miec następny przegląd za rok, cholera_wie_po_co? Nie było takiego mię
  2. Tak jak napisałem, często otwieram szyby. Głównie właśnie na maksa. Czynnosc ta robiłem już wiele razy po zauważeniu tej usterki.
  3. Chyba coś u mnie sie wzięło i zepsuło. Golf VII miał taki trik, że jak sie tylko przycisnęło i puściło przycisk do opuszczania/podnoszenia szyby, to szyba juz sobie sama szła do końca. I tak mam teraz z trzeba szybami. Niestety szyba kierowcy idzie góra/dół jak trzymam przycisk. Jak puszczę, to staje. Sprawdziłem czy sa jakies opcje w menu i chyba są. Ustawione jak na zdjęciu. Jest opcja, aby szyba kierowcy zachowywała się inaczej, ale jak widać, ta opcja nie jest wybrana. Oczywiście jako informatyk, próbowałem juz opcji, ze zmiana ustawień, wyłącz
  4. Każdy znajdzie coś dla siebie i to zależy jak często ma dłuższe trasy, czy jeździ może przez miasto dalej i czy parkuje w centrum. Elektryki obecnie to mizerota, ale jesli ktos parkuje w centrum Wawy (płatne miejsca) albo jeździ na drugi jej koniec w korkach, a mógłby po buspasach, to elektryk jest bardzo dobrym pomysłem. Ciekawi mnie jak wygląda zużycie baterii w takim plug in. Przeciez to jest jak w smartfonie, ładowanie jej codziennie na full i wyjeżdżenie do zera. Zupełnie inaczej niz w elektryku, gdzie normalnie zuzywasz kilkanascie procent baterii dziennie, a ładu
  5. Aż tak ascetycznie to nie jest
  6. Albo VW wsadza jakies kijowe aku albo to tak system Start/Stop kończy szybko baterie. Mój Golf ma rok, a już czuję że wolniej zapala silnik przy Start/Stop. Jeszcze z rok i tak zwolni, że to juz będzie upierdliwe, bo będę chciał ruszyć a tu jeszcze rozrusznik kręci
  7. Dla żony pewnie wejdzie teraz elektryk po Lancerze. Nie wiem tylko jeszcze jaki
  8. Niskie spalanie Ale też jazda jest mega płynna. Zasadniczo prawie wcale nie muszę wyprzedzać, a jak już to zbliżam się najczęściej do tira bardzo powoli i mogę sobie moment wyprzedzania wybrać bardzo na spokojnie. Bardzo wygodne, ale to trzeba się przyzwyczaić. Na początku można osiwieć. Pamiętaj, że dla kierowcy np takiego "Polskiego Busa", to jest normalka i codzienność. Nie jest to abstrakcja. Jeżdżę tak zawsze do teściów, około 100km. Na dłuższych trasach, powiedzmy 300-400km staram się tak jechać, ale czasem żona mnie już ciśnie żebym przyśpieszył. Na długi
  9. Chętnie Ci odpowiedziałem ile mi pali Golf, aby Ci pokazać jak łatwo wyciągasz wnioski z jednego przypadku i w dodatku wygodnego dla Ciebie. Niemniej jednak: - nikomu Golf 1.0TSI nie pali tak mało jak mi, z tych co mają takie wozidło na forum - ja totalnie zamulam - auto widziało prędkości linkowane przez Ciebie i wymienione przez @tom111 chyba ze 2-3x. Bo normalnie jadę nawet na ausostradzie utrzymując 100km/h. Sam się zastanów czy to normalny przypadek.
  10. Jest tak, a nawet bardziej.
  11. Czyli jeden przypadek, ale i tak pisze że później spadło do 4,2/100 Większa próbka użytkowników mówi, że jednak hybryda pali mniej niż diesel w kompakcie. Sprawdziłem też ASX z dieslem....i jara więcej niż Golf. Nie wiem jaki kompkazt z dieslem zatem jara mniej niż Auris czy Corolla hybrydowa.
  12. Ale skąd wziąłeś to 5,7? Z jednego przypadku szwagra który piłuje auto? Zobacz, że średnio dla wielu użytkowników, taka hybryda pali o litr mniej. A na motostat chyba jeszcze mniej. Każdy diesel z Golfa VII z tej samej strony jara więcej niż hybryda z Corolli. https://www.autocentrum.pl/spalanie/volkswagen/golf/vii/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.