Jump to content

kravitz

użytkownik
  • Content Count

    21480
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10
  • Time Online

    8d 5h 47m 42s

About kravitz

  • Rank
    weteran
  • Birthday 07/11/1978

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Piotr
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, PL
  • Zainteresowania
    brak czasu
  • Car
    Lancer, Golf

Recent Profile Visitors

1675 profile views
  1. Ja bym chyba poszukał jakiejś drogiej na mobile.de i poprosił o sprowadzenie. Jak już się na ten model uparłeś. Tam jak coś się psuje, to tanio nie jest. Problem z tym modelem jest taki, że silniki benzynowe były kiepskie. Nie że za słabe, ale kiepskie. Awaryjne i paliwożerne. Może oprócz 1.8 który nie był awaryjny, ale słaby. Dobre były diesle, ale te mają spore przebiegi. To pewne. Auto klasy średniej plus diesel. Jeśli myślisz że ma mały przebieg, to znaczy że jesteś napalony i powinien ktoś z Tobą jechać, aby ostudzić zapał. Brałbym z hydraulicznym automatem, bo wtedy nie ma dwumasy. Na pewno nie Selespeed stosowany z benzyną 2.2. Słabo działa, psuje się, nikt nie chce naprawiać. Polecam z nagłośnieniem BOSE. Gra to nawet nieźle. To najlepszy element w tym aucie jaki pamiętam. Oprócz nieziemskiego wyglądu oczywiście. Fajny był też dźwięk R5 diesla, ale tego nie polecam. Pali bardzo dużo jak na diesla, a autu dodaje masy. A Alfa 159 i tak jest ciężka. Zastanów się jak często kogoś wozisz z tyłu. Tam jest serio mało miejsca. Mniej niż w dzisiejszych autach klasy B. Otwór bagażnika też jest niewielki. Warto pamiętać jak np masz do wsadzenia tam wózek albo jak masz jakąś dużą walizkę.
  2. Taki sam manewr jak we Fiacie nazywanie wszystkiego "500", bo ten model akurat się udał i miał duży zbyt. Marketingowe sztuczki.
  3. Będziesz miał. Sprzedasz tak jedną generację czy dwie, a później ludzie przestaną kupować BMW, bo to psujący się chłam. Nie jest łatwo wyjść z takiej "renomy"
  4. Sam sobie odpowiedz. Cała masa chętnych na dobrze wyposażone, dobrze wycenione włoskie auta. Tłumy.
  5. Smiem twierdzić ze taki Ali, Najmi i Prabdeep pod nadzorem Hansa lepiej skręcą auto niż Paolo i jego koledzy myślący jakby tu się poopierdzielac i zrobić strajk, bo pasta do makaronu w pracowniczej kantynie była zbyt ostra. Toyota ma jakaś montownie w Italii?
  6. Ale to jest zamontowane w Alfie, a samochód był składany przez ludzi którzy myślą tylko o strajku. Dodaj serwis we Fiacie i masz jeżdżący kataklizm.
  7. Właśnie mi przypomniałeś że to auto w ogóle istnieje. Ciekawe. Na drogach tego praktycznie nie widać. Nawet nie praktycznie. W ogóle nie widać. Pojawiły się jakieś egzemplarze zaraz po premierze i tyle tego było. Chyba jednak to nie jest dobry pomysł, aby auto tego typu miało znaczek Kia.
  8. kravitz

    Opel Insignia

    Ten fotel pasażera na końcu mnie rozwalił Deska rozdzielcza bardzo ladna Moim zdaniem gość niepotrzebnie się upiera aby ten serwis w Katowicach mu to auto naprawił. Powinien dawno zrozumieć, że ten serwis nie potrafi naprawić samochodu i zwyczajnie pojechać w inne miejsce. Nie ma co wymagac od wróbla aby był kanarkiem.
  9. Jakbym nie miał Fiata i nie jeździł to ASO, to bym nie uwierzył. Niestety to jest opis prozy dnia codziennego. Nie pamiętam juz czy to w Matizie czy w Seicento (bo oba ASO przedstawiały ten sam poziom), raz zmieniali mi podświetlenie jakiegos przycisku na konsoli. Wymienili faktycznie żarówkę/diodę, ale został piękny ślad po dłubaniu srubokrętem na desce rozdzielczej. Widać było to najlepsze narzedzie do podważenia tego przycisku. Innym razem (to już na pewno był Fiat) odbieram Punto z serwisu, a drzwi pasażera maja konkret wniotę, jakby ktoś się na nie przewrócił czy coś. Zero rys tylko spory wgniot. Idę do kolesia z obsługi i pokazuję co i jak. Najpierw tłumaczył że to na pewno nie u nich. Jak powiedziałem że wołam policję (kamery u nich wisiały i chyba gość nie miał dostepu do nich żeby wyczyścić nagranie), to zaproponował naprawę blacharską u nich.
  10. Zle napisałem. Sprzedający nie moze wypowiedzieć.
  11. W przypadku Lancera Ralliarta, to było przypominam co 7500km. To nawet przy moim przebiegu wychodziło 2x w roku. A serwis za otwarcie drzwi brał 500PLN. A co do Fiata czy Daewoo. Nie jest fajnie odebrac auto np zalane w środku (w Seicento dach był otwarty i śnieg stopniał) z kierownica przekręcona o 90 stopni (ustawiali zbieżność), z szarpiącym silnikiem, czy z wymienionym zawieszeniem, a której to wymiany nie zamawiałeś (odbierałem tak 2x auto z serwisu po wezwaniu policji). Takie atrakcje nawet raz w roku dla mnie są jednak zbyt stresujące. A jak pomyslę, że takie akcje były na przełomie lat 90tych i 00 i jakie wtedy były zarobki i ceny roboczogodziny w ASO zbliżone do obecnych....krew człowieka zalewa. Fiaty miałem do chyba 2012 i nic się nie zmieniało w tym zakresie.
  12. Z mojego praktycznego i teoretycznego doświadczenia, to koszty serwisu mogą byc poważnym czynnikiem aby wybrac daną markę lub nie wybrać. Chronoligicznie 1. Daewoo. Drogo i serwis był często. Np Matiz co 10tyś km, Lanos i Nubira co 15tyś. Często dodatkowo awantura przy odbiorze auta bo cos wymienili samowolnie "bo tak" 2. Fiat. Drogo i totalne partactwo 4. Alfa. Bardzo drogo, ale serwis który był tylko serwisem Alfy (a nie wspólnym z Fiatem) był bardzo dobry. 5. Mitsubishi. Drogo w kierunku bardzo drogo, ale serwis na poziomie. W przypadku jednego auta serwis był co 7,5tyś km (to chore kompletnie), a w drugim co 20tyś (ok) 6. Dacia. Tutaj tylko teoretycznie. Nie wiem jaka jakość serwisu, ale przy próbie kupna kilka lat temu Sandero, zostałem poinformowany że serwis jest chyba za 350PLN okresowy, z materiałami. Taka cena jest ok 7. VW. Nie wiem jaka jakość, bo jeszcze nie byłem. Za kilkaset PLN można wykupić plan serwisowy, gdzie przez 60tyś serwis jest za free. Plan ten i tak dają gratis.
  13. Swoją drogą to też tego nie kumam. Płyn ten jest zamknięty, pracuje pod ciśnieniem. Skoro jest tak szczelnie zamknięty, że go nie ubywa pomimo wysokiego ciśnienia, to jak nabiera wody?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.