Jump to content

kravitz

użytkownik
  • Content Count

    11303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5
  • Time Online

    5d 9h 5m 22s

About kravitz

  • Rank
    weteran
  • Birthday 07/11/1978

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Piotr
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, PL
  • Zainteresowania
    brak czasu
  • Car
    Lancer, Golf

Recent Profile Visitors

1522 profile views
  1. Te limuzyny zwyczajnie zbyt urosły. Teraz kompakt ma tyle miejsca i jest tak długi jak klasa D z początku stulecia. A taki cross over jest fajny do miasta, bo krótszy często niż nawet kompakt, a ma w środku miejsca wystarczająco. Owszem spali na trasie więcej i gorzej pokona zakręty. Kogo to obchodzi?
  2. W naszym konkretnym przypadku, wolałbym taką nadmuchaną klasę B niz Passata. Nawet jeśli by były za tą samą kasę 1. Krótki garaż 2. Ciasne miejsca do parkowania 3. Krótki podjazd pod dom. Czasem nie możesz mieć dłuższego samochodu, ale chcesz aby było w nim więcej miejsca lub większy bagażnik. Nie pozostaje Ci nic innego, niż to aby auto urosło do góry. Można iść w vany, ale one wyglądają odpychająco Taki Passat jest na pewno lepszy w trasy, ale to zasadniczo jedyny jego plus.
  3. A masz dane całości sprzedaży, a nie tylko dla osób prywatnych?
  4. Po mieście, to na spokojnie.
  5. Ale to kosztuje 10PLN/100km
  6. Mazda źle raportuje. Jak się uprę i trzymam na sprzęgle w mieście, aby klima chodziła, to spalanie średnie w oczach idzie do góry. W jeździe tylko po mieście, to bym powiedział że ze 2l/100km by się uzbierało na spokojnie.
  7. Ja mam ręczną klimę. I to działa bardzo źle ze start-stop. W mieście zasadniczo jeżdżę przez to bez kimy, a z otwartymi oknami latem. Bo z klima w aucie jest zwyczajnie duszno. Sprężarka się na chwile włącza, później zaraz wyłącza, wentylator chodzi ciągle i robi się duszno.
  8. Jak wyjeżdżam z pracy, to pierwsze światła mam po około 400m. I na tych się nie wyłącza. Kolejne światła są po około 870m (zmierzyłem właśnie na google i tam się już wyłącza, a żadne ciepłe powietrze jeszcze nie leci z nawiewów. Nawet bym tego letnim nie nazwał. ) Kolejne światła za około 200m, kolejne za 200m, kolejne za 300m... I zimno kurka wodna Pomiędzy tymi kolejnymi światłami często jest jakiś tam korek i auto co chwila się wyłącza.
  9. Nie wiem jak to testują. Moze jakbym odpalił i ciagle jechał, to by były takie wyniki. Ale po drodze jest pełno świateł na których stoję dłuższa chwile, silnik się wyłącza. Musze jechac w rękawiczkach i w czapce do domu
  10. A ja w zimie po 8km z pracy z 1.0TSI mam w kabinie zimno jak w psiarni Pewnie dlatego te vw tak mało palą.
  11. 1.0TSI 115KM dołu nie ma, ale bym nie powiedział, że zaczyna żyć od 2tyś obr/min Nie chcę teraz wymyślać od jakich obrotów to żyje, bo faktycznie miałem problemy z duszeniem tego silnika na wolnych obrotach, ale wydaje mi się że to są bardzo wolne obroty, poniżej 1200/min. Taki np dojazd do ruszających samochodów, na II biegu. Trzeba wrzucić I bieg. Jadę po mieście na VI biegu, w okolicach 60km/h i jak dam gaz do deski, to auto jakoś tam rusza, na pewno się nie dusi. To pewnie są obroty właśnie w okolicach 1200-1300/min, skoro ma 2tyś przy 100km/h Nie wiem jak jeździły te starsze TB, bo jedyną jaką miałem, była o wyższej pojemności i zdecydowanie większej mocy. I paliło jakby tam było 4 litry V8 . Był też automat, więc obroty zasadniczo mnie nie interesowały.
  12. To zależy kto co lubi. Ja się przyzwyczaiłem do CVT i taką skrzynię lubię. Uspokaja. Przez rok miałem drugie auto równolegle ze skrzynią dwusprzęgłową. Owszem, reagowała szybciej, ale jednak nie był to taki spokój działania i wygoda. CVT jest kiepska przy piłowaniu. Robi się nieprzyjemnie i to bardzo. Ostatnio jechałem na jeździe testowej eGolfem. I miałem wrażenie że to auto ma skrzynię CVT
  13. Dokładnie tak. Nowy niby bardzo podobny do starego, ale jednak jest bardzo ładny, a ten stary tylko przeciętny. I też niezbyt lubię tego typu samochody. Wyjątkiem jest Duster i C-HR
  14. Ja się tak tylko zastanawiam, czy to ten Duster jest taki ładny, czy ja taki stary Bo mi się to auto podoba i to nawet bardzo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.