Jump to content

gondoljerzy

użytkownik
  • Content Count

    3720
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7d 1h 4m 3s

Community Reputation

320 Przezacny kompan

About gondoljerzy

  • Rank
    starszy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łomża.
  • Zainteresowania
    samochody, rzecz jasna.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to, przyznawać się teraz, który to? https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-29/pawel-kukiz-stracil-40-tys-pszczol-ktos-je-zabil-stosujac-srodek-na-komary/
  2. Jednak do betonu, drewna i podobnie trwałych podłoży można zaryzykować i nie wiercić dziur.
  3. Co prawda w starszym samochodzie, ale podobne jazdy z dziwnymi odgłosami miałem z przechodzonych tylnych hamulców bębnowych. Nie próbowałeś wysłuchać z zewnątrz, czy odgłosy pojawiają się z przodu wozu, czy z tyłu? Mrowienie na pedałach? Spróbuj je powiązać z możliwym źródłem, czy są powiązane z obrotami silnika, czy z obrotami kół?
  4. Dawno temu przykleiłem listwę pcv narożnikową do wanny i płytek za pomocą kleju przezroczystego z kartusza. Coś w stylu ms-polymer, tych po jakieś 30zł+ za kartusz. Po latach trzeba to było wymienić. Kląłem jak nigdy, bo oderwać się nie dawało. Podobnym klejem naprawiałem plastikowy kubeł na śmieci, klejąc tworzywa pcv i pp. Kilka lat wytrzymało i nadal trzyma. Nowoczesne kleje naprawdę robią robotę. Ale w przypadku tynku gipsowego to bym się obawiał, że w razie szarpania zejdzie razem z tynkiem.
  5. Używałem tej z drugiego linku, albo prawie takiej samej. Nie wiem, czy zależy to od rur, czy nie, ale czym większa średnica, tym dużo łatwiej ,,wchodziła" na grzałkę kształtka, niż rura. Nie było szansy na równomierne grzanie, bo albo przegrzana kształtka, albo niedogrzana rura. Drugi babol to za słabe, połowiczne mocowanie zespołu grzejnego do obudowy z rączką. Efekt był taki, że grzałka dyndała na mocowaniu i brakowało trzeciej ręki przy pracy.
  6. 8mm średnicy to odrobinę mało dla przenoszenia ciężaru pojazdu i obciążenia od napędu. Nawet w zabawce dla dziecka. Chyba, że nie lubisz tego dziecka? Zrób porządnie: wybij łożyska i najpierw zobacz co tam w środku siedzi, pomiędzy łożyskami. Pewnie trzeba będzie dorobić tuleję, albo dwie tuleje (bo dwa łożyska), ale z wyciętym rowkiem pod ten wpust widoczny na wałku.
  7. Miałem dziś przyjemność przejechać się tytułowym autem. Odczucia: sportowo, z odpowiednim minimum komfortu. Jedyny mankament w moich oczach, który może być subiektywny, to mocno bezpośredni układ kierowniczy. Dla jednych zaleta, dla innych wada. Przy większych prędkościach objawiła się tendencji auta do myszkowania. Podobne wrażenie miałem w Fiaciku 500 Abarth. Mały, sportowy wózek, oczywiste i jak najbardziej do przełknięcia. W dużej, bardziej komfortowej i mocniejszej Alfie oczekiwałbym stabilności przy pomykaniu po autostradzie. Ale cały wóz, naprawdę bardzo fajny.
  8. Kompensacja jest podpięta do ,,niegazowej" strony membran reduktora. Musiał by mieć dziurawą membranę, żeby kompensacją leciał gaz.
  9. Rozmawiałem niedawno z właścicielem Giulii, najmocniejszej wersji benzynowej. Rok z haczykiem eksploatacji i wg właściciela bez jakichkolwiek usterek. Przejechał ponad 50 tys. km. Z kolei na dniach w bliskiej rodzinie pojawi się Stelvio 280KM więc będę miał wgląd na żywo.
  10. Firma Bostik sprzedaje iniekcję w żelu/kremie. Można to samemu zaaplikować w ścianę. https://hydroizolacje.expert/iniekcje/55-bostik-kiesey-injektcreme-izolacja-pozioma-iniekcja.html#/6-opakowanie-10kg
  11. Trochę pracy z kątówką i będzie się odchylać wyżej. Fajnie ci to wyszło. Daję 9,9 na 10. Jedyny minusik: żeby odsunąć stół od ściany z pozycji przedstawionej na zdjęciu, musisz odstawić klamoty, którymi go zastawiłeś z lewej strony.
  12. A ma to cudeńko opcję opróżniania z wody na zimę?
  13. Na takie pytanie może jednoznacznie odpowiedzieć tylko ktoś dobrze znający ten konkretny silnik. Moje skromne doświadczenia w temacie, to porównanie miksera gazowego o stałej gardzieli do miksera Blos BRC, który jest właśnie gazową odmianą gaźnika o stałym podciśnieniu. Ogromna poprawa pracy silnika w całym zakresie obrotów.
  14. Żeby łatwiej i dokładniej sterować składem mieszanki. To są gaźniki o stałym podciśnieniu w gardzieli. Gdy jeden parametr jest stały to łatwiej uzależnić dawkę paliwa od przepływu.
  15. To jaką średnicę rury rozpatrujemy w tym zlewie? 0,1m czy 0,3m?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.