Skocz do zawartości

gondoljerzy

użytkownik
  • Zawartość

    2307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1d 13h 2m 21s

9 obserwujących

O gondoljerzy

  • Tytuł
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łomża.
  • Zainteresowania
    samochody, rzecz jasna.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. gondoljerzy

    Żywica na lakierze?

    Spirtem lub denaturatem też powinno dać radę.
  2. A jeśli Tobie, jadącemu w aucie z tymi wszystkimi systemami, zdarzy się kolizja lub wypadek, to też nie masz prawa korzystać z publicznej służby zdrowia. Lecz się na koszt producenta tych systemów. Przecież miały ci zapewnić bezpieczeństwo a tu jednak dzwon.
  3. gondoljerzy

    Samochód na lata.

    Ciekawe, co powoduje tak silne wystrzały w trakcie zanurzania? Niedoczyszczone brudy wewnątrz profilu ramy?
  4. gondoljerzy

    To jak to z tą wymiana oleju w skrzyni manualnej jest?

    Mam instrukcję od Aveo T300. Nie ma w niej żadnej wzmianki o wymianach oleju w manualnej skrzynce. Co 15tyś lub rok jest dla silnika.
  5. gondoljerzy

    Stopień sprężania 899ccm

    W mojej pamięci siedzi wzór (pojemność skokowa + komora spalania) / komora spalania.
  6. gondoljerzy

    Wy tu o nowych autach ....

    Kolega z pracy kupił ostatnio dziesięcioletnią Avensis kombi 1,8 benzyna za ponad 30 tyś. zł. Sprowadzana gdzieś z zachodu. Na pierwszy i drugi rzut oka wóz wygląda i jeździ świetnie.
  7. gondoljerzy

    astra j 1.4t 120km 2010r - skrzynia?

    Masz rację i pewnie chodzi Ci o różnice w specyfikacji GL-4 i GL-5. Do Opli idzie GL-4. Dlatego też pisałem: topowy do tej skrzynki.
  8. gondoljerzy

    Białe G.

    Chyba o plusy dodatnie i plusy ujemne śniegu. To tak ja ze szklanką napełnioną do połowy. Jednym śnieg kojarzy się tylko z łopatą do odśnieżania, a innym kojarzy się z nartami.
  9. gondoljerzy

    astra j 1.4t 120km 2010r - skrzynia?

    Opel przez całe lata zalewał te skrzynie budżetowym olejem. Podobnie Chevrolet. Dopiero w ostatnich latach sięgnęli fabrycznie po lepsze oleje. Pewnie za dużo skrzyń wymieniali jeszcze w okresie gwarancji. Jeśli auto się podoba, a skrzynia nie ma objawów padaczki, to ja bym brał. Tylko z marszu bym zaordynował wymianę oleju na topowy do tej skrzynki. Ewentualnie też jakiś polepszacz tarcia w stylu Militeca. W Chevrolecie Aveo ujeżdżanym przez małżonkę zmieniłem na Ravenola polecanego na forum Chevroleta i nie żałuję, zauważalnie łatwiej biegi wchodzą.
  10. gondoljerzy

    żólte blachy

    W PZU zniżka 70% Szczegóły: https://www.pzm.pl/pojazdy-zabytkowe/pzu Jednak w praktyce można się nieco zdziwić. U ,,starego" ubezpieczyciela miałem niziutką składkę OC, niecałe 400zł. Wykupiłem członkostwo w PZM za 85zł (assistance) i uderzyłem do PZU. Wyliczyli mi taką składkę, że już po 70% zniżce do zapłaty było 240zł. To se wielce zaoszczędziłem.
  11. gondoljerzy

    Czterodrzwiowy Mustang

    Powinni go nazwać Perszeron.
  12. gondoljerzy

    Postęp

    Przesiadka ze starego, dwuzaworowego smoka skrojonego z pierwszego silnika VR6 na nowoczesny silnik 1,4 turbo? Wybacz, ale to dość dosadny przykład. Czego nowszego byś nie kupił po tym Toledo, wszystko będzie palić mniej.
  13. gondoljerzy

    Peugeot e-Legend - piekny

    Przód zdecydowanie bardziej nawiązuje do 505 coupe niż do 504. Sam porównaj. A tyłeczek nawiązuje zdecydowanie do jednej z wersji 504 ze skośnymi lampkami. P.S. Tylko nie zapominajmy o jednym. To tylko kolejny, ładny ,,koncept". Kaktus mi wyrośnie, jeśli wejdzie do produkcji w tej formie.
  14. gondoljerzy

    Microcar - mamy jakiegoś speca?

    Pasek gumowy, więc pewnie wszystko odpowiedzialne za przesuwanie tarcz i zmianę przełożenia pracuje na sucho. Czyli, tego nie posmarujesz. Jak w tej skrzyni jest realizowany tryb N (luz)? Pasek jest luzowany tak bardzo, żeby nie przenosił napędu, czy rozłączenie realizowane gdzieś dalej, na kołach zębatych?
  15. gondoljerzy

    Brak kabli ???

    Jakiś czas temu miałem podobny problemem w Aveo 1,2 z silnikiem rodem od Opla. Też zespolona cewka z plastikowymi wyprowadzeniami do cylindrów. Te gumowe nakładki mają u mnie oddzielny numer GM jako oryginalna część zamienna. Wewnątrz gumy siedzą zaciski obejmujące końcówki świec, sprężynki i rezystory przeciwzakłóceniowe. W moim silniku przepalił się rezystor i silnik zaczął przerywać. Zanim się zorientowałem co jest przyczyną, też wymieniłem świece, ale pomogło na bardzo krótko. Przy następnym demontażu cewek jedna z gum została w cylindrze. Upaliło się plastikowe wyprowadzenie-rurka trzymająca tę gumę, wewnątrz siedział rezystor. Cewka nie uległa uszkodzeniu, bo po oczyszczeniu wypalonych styków i zdrutowaniu spalonego rezystora silnik chodził bez zająknięcia. Zajrzyj do tych gum. Może też tam gdzieś siedzi rezystorek i może też się spalił?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.