-
Liczba zawartości
2 658 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
_Majkel_'s Achievements
starszy kierowca (13/20)
96
Reputacja
-
robi odpowiedni halas w okolicy
-
standard Honda, polosie zrobione na wymiar
-
Jako ze, kto nie idzie do przodu ten sie cofa Musialem troche napsuc i pozmieniac i teraz Mini prezentuje sie jak na fotach Wszystko wlasnorecznie zrobione
-
-
no zbiera raczej pochlebne opinie
-
-
-
u mnie na północy kilka lat temu znieśli budki opłaty za przejazd przez mosty i teraz nie płacisz nigdzie w moim regionie. Raz miałem okazję płacić na południu UK za przejazd przez most (nr 2. na mapce z linka) po przysłaniu upomnienia przyslanego przez zarządce mostu (z fotką na której widać auto ) i bez opłat dodatkowych jeśli zapłacę myto w przeciągu iluś tam dni
-
https://www.rac.co.uk/drive/advice/know-how/a-guide-to-uk-toll-roads-bridges/
-
taka zmyłka - najczęściej jestem jedynym autem lhd na spotach i różne śmieszne sytuacje wychodzą przy tym. Są też niedogodności - np. w drive thru w moim przypadku dla ubezpieczyciela nie ma znaczenia po której stronie jest kierownica
-
skonczyło się ubezpieczenie i przegląd i czas było przerejestrować-wypełniasz formularz z danymi osobistymi, podstawowe dane auta i wysyłasz w kopercie razem z polskimi dokumentami i opłatą 55 funtów i za 2 tygodnie dostajesz listem papiery UK z tym idziesz do sklepu motoryzacyjnego który wyrabia tablice i za dodatkowe 20 funtów masz tablice (za mam co prawda ciut droższe, tłoczone z alu blachy zamiast zwykłych plastikowych) Easy Lubię te uproszczone procedury na życie w UK
-
-
Marek Kwinta-spec na forum Mini, ma taki warsztat garażowy, nie widziałem człowieka, tylko rozmowy telefoniczne i maile. Wysłałem mu auto w kawałkach na lawecie a po jego pracach (swap silnika i duperele małe i duże) inna laweta je odebrała. Po oststecznym złożeniu do kupy działa do dziś. Ogólnie pozytywnie, troche obsuwy z terminami, trochę innych aut robił w "moim czasie", no i standard przy "cenach umownych": zgrzyt przy końcowym rozliczeniu
-
po prostu technologia poszła do przodu, lepsze materiały: zamiast ciężkiego żeliwnego odlewu nowa część zrobiona z aluminium, regulowane elementy zawieszenia zamiast sztywnych, ale podejście do tego zależy czy odbudowujesz ortodoksyjnie klasyka, czy robisz custom żeby się nim cieszyć
-
??? wspomniane wcześniej 2 tys. to tylko przewiezienie go ale za wydane na Mianiaka pieniądze mógłbym z pewnością kupić X5 w Radomiu "w młodym roczniku"